eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryProwadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach i budżetów powiatowych jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Tarnowskie Góry: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach i budżetów powiatowych jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016
Numer ogłoszenia: 203347 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach i budżetów powiatowych jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach i budżetów powiatowych jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016. 2. Zakres realizowanych zadań: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych obejmujących budżet Powiatu oraz budżety Urzędu Starostwa Powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych, w tym również oddzielnych rachunków celem obsługi projektów i programów współfinansowanych środkami funduszy unijnych; 2) Otwieranie kolejnych rachunków bankowych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ciągu jednego dnia roboczego; 3) Możliwość otwarcia i prowadzenia rachunków walutowych (w Euro i Dolarach); 4) Wydawanie książeczek czekowych i realizacja czeków; 5) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych; 6) Realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku Zamawiającego: a) przelewy w formie elektronicznej winny być dokonywane w dniu ich złożenia, umożliwiając realizację danych płatności; b) uznawanie rachunków winno odbywać się w dniu operacji; c) dokonywanie przelewów powyżej 1 mln. złotych (SORBNET). 7) Realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych; 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z bezpłatnym zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania w ilości terminali zgodnej z wymaganiami Zamawiającego (około 80 w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych); bezpłatnie przeszkolić pracowników w tym zakresie, jak również udzielać porad i konsultacji oraz pomocy technicznej w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym pracownikom Starostwa i powiatowych jednostek, pracujących w systemie bankowości elektronicznej. Obejmowanie przez Wykonawcę obsługą kolejnych jednostek bądź rachunków będzie odbywało się z uwzględnieniem postanowień wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ, terminów dotyczących obowiązującej umowy oraz wymagań Zamawiającego. W przypadku awarii systemu elektronicznego lub innej przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, Wykonawca umożliwi realizację przelewów w formie papierowej, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; 9) Udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Zamawiającego do kwoty określonej corocznie przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej bez pobierania prowizji oraz innych opłat. Kosztem kredytu dla Zamawiającego będzie oprocentowanie kredytu ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększone lub pomniejszone o współczynnik korygujący Wykonawcy. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego postawionego do dyspozycji kredytu, Wykonawca nie będzie pobierał prowizji - również za gotowość; 10) Automatyczne lokowanie środków pozostałych na wszystkich rachunkach bankowych, bez ograniczeń kwotowych, w systemie lokat nocnych, tzw. overnight; możliwość każdorazowego negocjowania warunków oprocentowania w odniesieniu do lokat miesięcznych i dłuższych; 11) Lokowanie czasowo wolnych środków na lokatach prowadzonych w innych bankach, wg dyspozycji Powiatu, zgodnie z upoważnieniem Rady Powiatu zawartym w uchwale budżetowej; 12) Obsługa operacji finansowych, w tym prowadzenie rachunków dla budżetu Powiatu, Urzędu Starostwa i pozostałych jednostek organizacyjnych z zastosowaniem jednakowych warunków; 13) Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na życzenie Zamawiającego; 14) Wydawanie promesy kredytowej na wniosek Powiatu w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia informacji koniecznych do wydania takiego dokumentu; 15) Generowanie przez Wykonawcę, dla potrzeb służb finansowo - księgowych - wyciągów bankowych każdego dnia najpóźniej do godziny 9.00; 16) Wykonawca winien zapewnić obsługę Zamawiającego, w co najmniej jednej placówce (filii - oddziale) na terenie miasta Tarnowskie Góry; 17) Udostępnianie danych archiwalnych, również w okresie co najmniej 5 lat po zakończeniu umowy, odnośnie prowadzonych rachunków i dokonanych na nich operacji bankowych; 18) Udostępnienie kart płatniczych (debetowych) w ilości 4 sztuk z limitem miesięcznym środków do 1 000 zł. na każdą kartę; 19) Udostępnienie jednej karty płatniczej kredytowej z limitem miesięcznym środków do 2 000 zł. 3. Materiały do wykorzystania: 1) W obszarze sprawozdawczości: a) sprawozdania budżetowe na koniec IV kwartału lat budżetowych 2011-2012 (Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS) - do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach http://www.bip.tarnogorski.pl/ w zakładce Finanse Powiatu/Sprawozdawczość; b) sprawozdania finansowe za rok 2011 - 2012 (bilans budżetu i Urzędu Starostwa, rachunek zysków i strat Urzędu, zestawienie zmian w funduszu jednostki) - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 2) W obszarze zdarzeń gospodarczo - finansowych: a) w odniesieniu do kredytu w rachunku bieżącym przewidywany limit roczny dla każdego z trzech lat realizacji niniejszego zamówienia wynosi 7,0 mln zł.; b) średni miesięczny stan depozytów na rachunkach bieżących i pomocniczych w roku 2012 wahał się w granicach 500 tys. - 1 mln zł.; c) średnia wartość lokat w systemie overnight waha się w granicach 500 tys. - 1 mln. zł.; d) średni miesięczny stan depozytów na lokatach miesięcznych - 0 zł.; e) ilość rachunków: podstawowych - 28 szt.; pomocniczych - 143 szt. f) średnia ilość przelewów elektronicznych: w ramach banku - 1 135 szt./m-c; na rachunki w innych bankach - 4 031 szt./m-c. g) średnia wartość: wpłat gotówkowych - 49 600 zł/m-c; wypłat gotówkowych - 123 600 zł./m-c. 4. Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu: 1) Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach; 2) Centrum Kształcenia Ustawicznego w Tarnowskich Górach; 3) I LO im. S. Sempołowskiej w Tarnowskich Górach; 4) II LO im. Staszica w Tarnowskich Górach; 5) Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Tarnowskich Górach; 6) Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tarnowskich Górach; 7) Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach; 8) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowskich Górach; 9) Wieloprofilowy Zespół Szkół w Tarnowskich Górach; 10) Zespół Szkół Artystyczno-Projektowych w Tarnowskich Górach; 11) Zespół Szkół Budowalno-Architektonicznych w Tarnowskich Górach; 12) Zespół Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach; 13) Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Tarnowskich Górach; 14) Zespół Szkół Specjalnych w Radzionkowie; 15) Zespół Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Radzionkowie; 16) Zespół Szkół Techniczno-Humanistycznych w Radzionkowie; 17) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach; 18) Zespół Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach; 19) Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej w Tarnowskich Górach; 20) Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach; 21) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowalnego w Tarnowskich Górach; 22) Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach; 23) Dom Pomocy Społecznej w Miedarach; 24) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach; 25) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Typu Rodzinnego w Świerklańcu; 26) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach; 27) Dom Pomocy Społecznej Łubie; 28) Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę ma wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawca ma wykazać, że posiada właściwe w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zmianami), zezwolenie na utworzenie banku (oddziału banku zagranicznego) lub zezwolenie na rozpoczęcie przez bank działalności, wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Wykonawca ma przedłożyć stosowne zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę ma wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca składający ofertę ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 2 usługi polegające na prowadzeniu obsługi bankowej budżetów jednostek samorządu terytorialnego przez okres co najmniej 12 miesięcy. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Wykonawca ma przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączyć dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Wystarczającym będzie wskazanie w wykazie oraz załączenie dowodów dotyczących usług w liczbie i w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, opisanego wyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. Dopuszcza się, aby wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej, przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi są wykonane lub wykonywane należycie np. referencje, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy Zamawiający - Powiat Tarnogórski jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin ważności dokumentu analogicznie jak w pkt III.4.3). 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenia mogą być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji; 5) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ; 6) Wykaz zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 7) Oświadczenie o podwykonawstwie - element formularza ofertowego jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom; 8) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r., nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 9) Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Opłacalność ekonomiczna rachunku - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowane: a) przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią; b) w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia np. w przypadku przesunięcia przez Zamawiającego terminu otwarcia ofert, wyboru oferty lub przedłużenia terminu związania ofertą. 2) Zmiany danych zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, w sytuacji gdy w trakcie obowiązywania umowy zajdą takie zmiany; 3) Otwierania i zamykania oraz zmiany nazwy rachunków podstawowych i pomocniczych; 4) Zmiany danych identyfikacyjnych Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia; 5) Obejmowania przez Wykonawcę obsługą kolejnych jednostek bądź rachunków z uwzględnieniem postanowień wynikających z SIWZ, w sytuacji gdy taka potrzeba zajdzie; 6) Innym niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art. 140, ust. 3 ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego ul. Karłuszowiec 5, pokój 114 lub pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pok. 1, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Kategoria usług - 6. 2. Usługa będzie realizowana od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r. 3. Zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem regulacji art. 93, ust. 4 ustawy. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie z uwzględnieniem waluty polskiej tj. w PLN. Nie dopuszcza się możliwości rozliczania się w walucie obcej (innej niż w polskich złotych). 9. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca poda ceny oraz wartości procentowe za poszczególne pozycje widniejące w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 13. Podane ceny oraz wartości procentowe muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. 14. W kryterium ceny oferty będą ocenione pod względem wysokości pobieranych przez Bank stawek opłat i prowizji w niżej wymienionych pozycjach wg następującej punktacji: 1) opłata za otwarcie rachunku bankowego-3 pkt; 2) opłata za prowadzenie rachunku bankowego-21 pkt; 3) prowizja od wartości wpłaty gotówki-12 pkt; 4) prowizja od wartości wypłaty gotówki-20 pkt; 5) przelew elektroniczny do innego banku-25 pkt; 6) przelew elektroniczny wewnątrz banku-15 pkt; 7) opłata za wydanie książeczki czekowej-2 pkt; 8) opłata za wydanie karty płatniczej-2 pkt. 15. W kryterium opłacalności ekonomicznej rachunku oferty będą oceniane w niżej wymienionych pozycjach, wg następującej punktacji: a) oprocentowanie środków na rachunkach podstawowych i pomocniczych liczone jako stopa WIBID 1M +/- współczynnik korygujący Wykonawcy-20 pkt; b) oprocentowanie lokat prowadzonych w systemie overnight bez ograniczeń wysokości kwot lokowanych, liczone jako stopa WIBID 1M +/- współczynnik korygujący Wykonawcy-20 pkt; c) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym liczone jako stopa WIBOR 1M +/- współczynnik korygujący Wykonawcy - 60 pkt. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu. Suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę w poszczególnych pozycjach będzie wynikiem badanego kryterium. W zakresie każdego kryterium oferta może uzyskać max 100 punktów. W przypadku nie pobierania przez wykonawcę opłaty, prowizji, odsetek w badanej pozycji (wartość 0) badana oferta uzyskuje w tym zakresie max ilość punktów. Nie mniej jednak, aby możliwe stało się obliczenie punktów uzyskanych przez pozostałe oferty w danym kryterium, dla potrzeb obliczeń matematycznych zamiast wartości 0,00 przyjęta zostanie wartość 0,01. Wyliczona ocena w poszczególnych pozycjach obu kryteriów będzie sumowana a następnie pomnożona przez znaczenie danego kryterium (wagę). 17. Oferta musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką). 18.Oferta powinna mieć ponumerowane strony i być spięta w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie. 19. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 20. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. 21. Oferta musi być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w jednym egzemplarzu. Wszystkie strony oferty powinny być parafowane lub podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty, w tym także koszty ewentualnego tłumaczenia dokumentów i zaświadczeń składnych w ofercie na język polski. 22. Oferta musi być napisana na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem. 23. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 24. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone niezwłocznie, bez ich otwierania. 25. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do składania ofert. W celu dokonania zmiany lub wycofania oferty Wykonawca złoży Zamawiającemu powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty w zamkniętej kopercie zaadresowanej i opisanej jak oferta. Na kopercie dodatkowo należy zaznaczyć: Zmiana lub Wycofanie. 25. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł (w odniesieniu do tych informacji), że nie mogą być one udostępnianie innym uczestnikom postępowania. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11, ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty z oznakowaniem: Tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego. 26. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Informacje, zawiadomienia, oświadczenia i wnioski przekazane za pomocą telefaksu, lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została potwierdzona pismem przesłanym za pośrednictwem poczty lub złożonym w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 27. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ci, przed podpisaniem umowy w sprawie prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach i budżetów powiatowych jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016 będą zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. 28. Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. 29. Dokumenty mają być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem dokumentów pełnomocnictwa, które należy przedłożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art.26, ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 30. Do porozumiewania się z Wykonawcami Zamawiający wyznacza: 1) W sprawach dotyczących procedury - Pani Iwona Penkaty - Główny Specjalista w Wydziale Organizacyjnym - tel. (+48 32) 381-37-86; 2) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Pan Cezary Baryłko - Skarbnik Powiatu - tel. (+48 32) 381-37-15; 3) Godziny urzędowania - poniedziałek, środa, czwartek od 7.30 do 15:30, wtorek - od 7.30 do 17.00, piątek - od 7.30 do 14.00. 31. Nie przewiduje się spotkania z Wykonawcami. 32. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 października 2013 roku o godzinie 10:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.