Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Tarnów: Dostawa obiadów dwudaniowych
Numer ogłoszenia: 203359 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziennego Pobytu , ul. PCK 8/2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 363 08 61, faks 014 636 08 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obiadów dwudaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa gotowych posiłków obiadowych dwudaniowych do siedziby Zamawiającego. 1. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji podopiecznych. Łączna liczba zamawianych porcji obiadowych: 42 - średnio dziennie, tj. ok. 11 088 posiłków za cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem na dany dzień z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki. 2. Wytwarzanie posiłków: kosztem i staraniem Wykonawcy z produktów Wykonawcy. 3. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 5 dni i dostarczany do Zamawiającego do uzgodnienia. 4. Codzienna dostawa posiłków (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, ) w godz. 12:30 - 13:00. 5. Wykonawca posiłki dostarczać będzie własnym transportem do siedziby Zamawiającego w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 6. Wykonawca dokona u siebie porcjowania przygotowanych obiadów do termosów. Zamawiający posiada i może użyczyć dla celów porcjowania posiłków niżej opisane termosy: a) termos nierdzewny poj. 35L - 1 szt. b) termos nierdzewny poj.20 L - 2 szt. 7.Zamówień szczegółowych dokonywać będzie Magdalena Caban starszy - referent, a w razie nieobecności Anna Mruk -kelner, telefonicznie na dany dzień do godz. 8:30 (od poniedziałku do piątku) określając ilość posiłków ogółem . 7.Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne -co najmniej dwa razy w tygodniu oraz jarskie i półmięsne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi poprzez komisyjne porównanie dokumentów złożonych w ofercie z wymaganiami w siwz i odnotowaniem w protokole z postępowania czy oferta spełnia lub nie spełnia wymagania siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie należy zamieścić n.w. oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia zgodnie z art. 22 i 24 ustawy o Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 3 do siwz) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert). 3. Jeżeli ofertę podpisuje ktoś inny niż osoby wymienione w rejestrze do oferty winne być dołączone pełnomocnictwo wystawione przez osobę/by uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, określające jego zakres..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portal.ddps.tarnow.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziennego Pobytu w Tarnowie
33-100 Tarnów
ul.PCK 8/2
od poniedziałku do piątku w godz.8.00 - 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziennego Pobytu w Tarnowie 33-100 Tarnów ul.PCK 8/2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.