eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzkawykonanie usługi organizacji i przeprowadzenia kursów obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Sucha Beskidzka: wykonanie usługi organizacji i przeprowadzenia kursów obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 203391 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 875 79 00, faks 33 874 15 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi organizacji i przeprowadzenia kursów obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części 3. pozostałe informacje w siwz.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i/lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i/lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-podpisany projekt umowy -pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku 1) zmniejszenia liczby uczestników kursu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem niestawienia się kandydata na kurs, przerwania uczestnictwa w kursie np. choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z kursu, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; 2) zmiany osób prowadzących zajęcia pod warunkiem, że nie będą posiadać kwalifikacji niższych, niż osoby wskazane w ofercie; 3) zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej. 2. Łączna liczba uczestników kursu będzie wynosić 30 uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej, podzielonych na 2 grupy 15 - osobowe. 3. Łącznie zajęcia powinny trwać nie mniej niż 67 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę, w tym z obsługi wózków 44 godziny zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy na każdego uczestnika oraz 8 godzin poświęconych wymianie butli gazowych w tym 5 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. św. Jana Kantego w Makowie Podhalańskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. św. Jana Kantego w Makowie Podhalańskim. 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. św. Jana Kantego w Makowie Podhalańskim. 2. Łączna liczba uczestników kursu będzie wynosić 15 uczniów Zespołu Szkół im. św. Jana Kantego w Makowie Podhalańskim, 1 grupa 15 - osobowa. 3. Łącznie zajęcia powinny trwać nie mniej niż 67 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę, w tym z obsługi wózków 44 godziny zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy na każdego uczestnika oraz 8 godzin poświęconych wymianie butli gazowych w tym 5 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie. 2. Łączna liczba uczestników kursu będzie wynosić 12 uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie, 1 grupa 12 - osobowa. 3. Łącznie zajęcia powinny trwać nie mniej niż 67 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę, w tym z obsługi wózków 44 godziny zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy na każdego uczestnika oraz 8 godzin poświęconych wymianie butli gazowych w tym 5 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.