eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzylesiePozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Międzylesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Międzylesie: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Międzylesie
Numer ogłoszenia: 203403 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Międzylesie , ul. Tysiąclecia P.P. 7, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8126342, faks 074 8126385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka oganizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Międzylesie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Międzylesie Pakiet nr 1 - Maszynowe pozyskanie i zrywka drewna w ilości 2000 m3. Pakiet nr 2 - Pozyskanie i zrywka drewna w leśnictwie Jodłów w ilości 1200 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1: 1 100,00 PLN Pakiet nr 2: 660,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3-ech lat a jeżeli okres ten jest krótszy w tym okresie usług o podobnym charakterze (usługi leśne) i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót ( zał. Nr 6). (1) Wykonawcy wykażą przeciętne zatrudnienie pracowników i personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających okres rozpoczęcia realizacji zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Zał. Nr 8) c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń ( zał. Nr 7): Dotyczy Pakietu nr 1: - maszynę do mechanicznego pozyskania drewna typu harwester - maszynę do wywozu pozyskanego drewna typu forwarder Dotyczy Pakietu nr 2: - ciągnik zrywkowy typu skider z możliwością zrywki drewna metodą półpodwieszoną, - pilarki spalinowe charakteryzujące się odpowiednimi parametrami do wykonywania zadań z zakresu pozyskania drewna, posiadające prowadnice nie mniejsze niż dwie długości użyteczne średnicy pni w miejscu przecięcia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (1) Wykonawcy wykażą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: (a) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla pilarzy. (b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) oraz art. 22 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa dokładnie określa zakres umocowania. c) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 2, b) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 3, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) wraz z umową konsorcjum d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 oraz art. 24 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1); g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy?konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ, h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma?gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; i) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 5. j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 6 do SIWZ. k) Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w planowanym okresie realizacji zadania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/miedzylesie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Międzylesie ul. Tysiąclecia P.P. 7 57-530 Międzylesie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Międzylesie ul. Tysiąclecia P.P. 7 57-530 Międzylesie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.