Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Czarne: Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz wykonywanie praw i obowiązków zarządzającego gminnym składowiskiem odpadów komunalnych i rolniczych w m. Nadziejewo, gm. Czarne
Numer ogłoszenia: 203433 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181897 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 83 32 078, faks 59 83 32 353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz wykonywanie praw i obowiązków zarządzającego gminnym składowiskiem odpadów komunalnych i rolniczych w m. Nadziejewo, gm. Czarne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz wykonywanie praw i obowiązków zarządzającego gminnym składowiskiem odpadów komunalnych i rolniczych na działce nr 311/1 o powierzchni 10,59 ha położonej w m. Nadziejewo, gm. Czarne wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami związanymi z prowadzeniem tego składowiska. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Nieruchomość ta stanowi własność Gminy Czarne i posiada urządzoną księgę wieczystą nr 18413 w Sądzie Rejonowym w Człuchowie - Wydział Ksiąg Wieczystych. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Czarne teren niniejszy określony jest jako składowisko odpadów (istn.). Według wypisu z rejestru gruntów prowadzonego przez Starostę Człuchowskiego w/w działka określona jest jako grunty orne kl. R IVa, RV. Teren niniejszy jest oświetlony, ogrodzony siatką drucianą. Na w/w działce znajduje się niecka z nieużytkowaną kwaterą na składowanie odpadów, place na składowanie nadmiaru ziemi oraz rezerwa terenu, parking na pojazdy samochodowe, budynek techniczny jednokondygnacyjny składający się z pomieszczenia biurowego i pomieszczeń użytkowych wraz z wyposażeniem, wiata na sprzęt i do rozbierania odpadów wielkogabarytowych, waga samochodowa MARS-STS123, boksy żelbetowe na surowce wtórne oraz inne instalacje i urządzenia związane z prowadzeniem tego składowiska. Wysypisko wyposażone jest w energię elektryczną, sieć wodociągową, drogi wewnętrzne eksploatacyjne o nawierzchni bitumicznej do kwatery, sieć kanalizacyjną do ścieków sanitarnych, uzbrojone jest technologicznie w urządzenia techniczne służące do odprowadzenia ścieków i wód odciekowych oraz opadowych z dróg i placów, drenaże odciekowe, studzienki przepływowe, studzienki odgazowujące, zbiornik retencyjny do wód odciekowych oraz piezometry do obserwacji wód odciekowych oraz urządzenia do sortowania śmieci. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie: 1) prowadzenia punktu Selektywnego Odbioru Odpadów Komunalnych zwanym dalej PSZOK, jest: a) posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.), b) usuwania odpadów (transport, zagospodarowanie), ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem PSZOK przez cały okres trwania zamówienia, c) przyjmowania nieodpłatnie n/w rodzajów odpadów komunalnych powstających gospodarstwach domowych na terenie gminy: - papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania z metali oraz opakowania wielomateriałowe - szkło oraz opakowania ze szkła - chemikalia - zużyte baterie i akumulatory - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny-meble i inne odpady wielkogabarytowe-odpady budowlane i rozbiórkowe -zużyte opony d) umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy PSZOK, e) obsługa PSZOK w każdą środę w godzinach od 12.00-16.00 oraz w sobotę w godzinach od 8.00 do 16.00. Gmina zastrzega sobie prawo zmiany funkcjonowania PSZOK (godzin lub dni tygodnia), f) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców z terenu gminy /ok. 10000 mieszkańców - przewidywana ilość odpadów na rok ok. 100 Mg/rok, g) przyjmowania określonych w lit. c) odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy Czarne (np. umowy najmu, dowodu osobistego, potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych itp.), h) zważenia lub w inny sposób określenia ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości, i) prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania, j) utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku, k) prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego przetargu, sporządzanie wykazów i kwartalnych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie nie później niż do 10 następnego miesiąca po kwartale którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15maja 2012r. (Dz. U. z 2012, poz. 630), l) przekazywania Gminie informacji w zakresie: wykazu posesji z których zostały dostarczone odpady, ich rodzaj i ilość oraz potwierdzenie ich przekazania do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w formie karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów, m) wykonywania przedmiotu przetargu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawa ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz.150) i ustawy z dnia 13 września 1996r. roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 391) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2013 poz. 21), n) uzyskania wszystkich wymaganych decyzji. 2) wykonywania praw i obowiązków Zarządzającego gminnym składowiskiem odpadów określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21) oraz decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Nadziejewie, w tym m.in.: a) przeniesienia na siebie praw i obowiązków wynikających z decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów oraz określonych artykułem 151 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21) odpowiednio pozwoleń, zezwoleń lub zgody, b) ustanowienia przez okres zarządzania składowiskiem odpadów zabezpieczenia roszczeń z tytułu wystąpienia negatywnych skutków w środowisku w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie, w związku z prowadzeniem składowiska w formie i wysokości określonej w decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów, c) posiadania lub zatrudnienia osoby posiadającej świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, odpowiednie do prowadzenia odpowiednich procesów przetwarzania odpadów, d) do ponoszenia odpowiedzialności za całokształt działalności składowiska odpadów komunalnych, e) do realizacji wszystkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów i decyzji, f) utrzymywać i prowadzi składowisko odpadów w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie składowiska odpadów, oraz zachowanie wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, a także wymagań ochrony środowiska, zgodnie z instrukcją prowadzenia składowiska odpadów i decyzją zatwierdzającą tę instrukcję, g) prowadzić monitoring składowiska odpadów zgodnie z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów (Dz. U. z 2013, poz. 523) decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Nadziejewie. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia terenu w granicach ogrodzenia na okres zawarcia umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia, w tym m.in: energia elektryczna, woda, legalizacja wagi, bieżących remontów, opłat środowiskowych itp. z wyłączeniem podatku od nieruchomości (zwolnienie uchwałą Rady Miejskiej w Czarnem). 2) przekazania terenu w stanie nie pogorszonym i uporządkowanym po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. 6. Wykonawca może prowadzić inną działalność gospodarczą zgodną z obowiązującymi przepisami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.53.10.00 - Usługi zarządzania wysypiskami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Komunalne Ekspres s.c. J. Skotarczak, R. Brodecki, ul. Kościuszki 42, 77-330 Czarne, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 281400,00
Oferta z najniższą ceną: 281400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 507640,32
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
- Odbiór odpadów komunalnych z jednostek SPZOZ w Węgrowie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
- Wybór operatora zarządzającego Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Hajnówce
więcej: Usługi zarządzania wysypiskami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.