eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LABORATORIUM POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ UL. SZPITALNA 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Dąbrowa Górnicza: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LABORATORIUM POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ UL. SZPITALNA 13
Numer ogłoszenia: 203447 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 3602790, fax 032 2673657.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sanepiddg.internetdsl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LABORATORIUM POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ UL. SZPITALNA 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku. Zamawiający dopuszcza składanie 3 ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Postępowanie zwolnione jest z obowiązku wniesienia wadium na rzecz Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, z wyłączeniem obowiązku wniesienia wadium 2) spełniają obowiązek wynikający z art. 22, ust.1 Pzp. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Oferenta stosownego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązani są do złożenia: 1) aktualnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wypełnionej oferty zawierającej ceny netto i brutto przedmiotu zamówienia, oraz podpisane oświadczenia wskazane w załączniku nr 1, 3) wypełnionej tabeli zawierającej opis przedmiotu zamówienia (zadanie 1-3 stanowiące całość z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 4) zaparafowanego przez Oferenta projektu umowy (projekt stanowi załącznik nr 2) 5) kserokopię certyfikatu sterylności jednego produktu, będącego przedmiotem zamówienia (dotyczy zadania nr 2 i 3). 6) dokument potwierdzający oryginalność jednego z produktów względem posiadanych pipet, wymienionych w zadaniu nr 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanepiddg.internetdsl.pl/przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Będzinie, ul. Kościuszki 58, 42-500 Będzin w godzinach 7-14:30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Będzinie, ul. Kościuszki 58, 42-500 Będzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Końcówki do pipet automatycznych Eppendorf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcóki do pipet niesterylne o różnych pojemnościach, oryginalne do posiadanych pipet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymazówki sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymazówki sterylne z podłożem i bez podłoża transportowego. Powinny posiadać certyfikaty sterylności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt sterylny i niesterylny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt w postaci szalek Petriego, ez jednorazowych, woreczków sterylnych i probówek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.