eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrozyDostawy leków, środków opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Mrozy: Dostawy leków, środków opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 203447 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287562 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków, środków opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są dostawy leków, środków opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych z podziałem na 8 części: część 1 - pakiet nr 1 - leki podstawowe część 2 - pakiet nr 2 - leki podstawowe część 3 - pakiet nr 3 - leki onkologiczne część 4 - pakiet nr 4 - leki onkologiczne część 5 - pakiet nr 5 - środki opatrunkowe część 6 - pakiet nr 6 - środki opatrunkowe część 7 - pakiet nr 7 - środki dezynfekcyjne część 8 - pakiet nr 8 - środki dezynfekcyjne w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym. 2)Oferowane leki i środki opatrunkowe muszą posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy, natomiast środki dezynfekcyjne 9 miesięcy. 3)Wykonawca zobowiązany jest do: a)sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez pracownika apteki szpitalnej, w wyznaczonych dniach (leki do 48 godz., środki opatrunkowe i środki dezynfekcyjne do 4 dni po otrzymaniu zamówienia między godz. 8:00 a 14:00 w dni robocze), w tym dostawy leków na cito w ciągu 6 godzin od momentu otrzymania zamówienia z wyjątkiem dostaw wypadających w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy apteki szpitalnej, które będą dostarczone w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie; b) dostarczania przedmiotu zamówienia do pomieszczeń apteki szpitalnej w siedzibie Zamawiającego - transportem na własny koszt i ryzyko, w temperaturze zgodnej z zaleceniami producenta; c) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonych produktów do pomieszczeń magazynowych apteki szpitalnej; d) dostarczania przedmiotu zamówienia w I gatunku, z opisem działania w języku polskim, o terminie ważności zgodnym z pkt. 2, opakowanego i przewożonego w odpowiednich warunkach zapewniających najwyższe osiągalne normy bezpieczeństwa; Zamawiający wymaga aby produkty był wysokiej jakości (w szczególności: nie uszkodzone opakowania, nie stłuczone ampułki, nie zamoczone opakowania); każdorazowa dostawa będzie sprawdzona przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym; e) zabezpieczenia we własnym zakresie dostawy produktów dla Zamawiającego w przypadku wystąpienia ich braków w magazynie Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania produktów z obrotu przez producenta na podstawie decyzji właściwych władz przy jednoczesnym braku odpowiedników danego produktu; f) terminowego dostarczania zamówionych produktów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę produktów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danych produktów u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy ewentualną różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu a ceną wynikającą z umowy przetargowej - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia produktów dostarczonych po terminie. 4) Zamawiający składać będzie zamówienia wg nazw handlowych określonych przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach, uzyskując akceptację Zamawiającego, Wykonawca może dostarczyć produkty o innych nazwach handlowych odpowiadające nazwom chemicznym, dawkom, składzie oraz cenom produktów zaproponowanych w wybranej ofercie. 5) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faxem. Stosownie do potrzeb, ilość i asortyment zamawianych pozycji w obrębie pakietów może ulec zmianie, co nie może spowodować zwiększenia ceny poszczególnych pakietów. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części asortymentu wymienionego w poszczególnych pakietach nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do wartości wskazanej umową...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTIKA Sp. z o.o., , ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław , kraj/woj. dolnośląskie.
  • PGF HURT Sp. z o.o., ul.Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96216,12

  • Oferta z najniższą ceną: 96216,12 / Oferta z najwyższą ceną: 96411,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o., Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6528,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12653,93

  • Oferta z najniższą ceną: 12653,93 / Oferta z najwyższą ceną: 12653,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o.,, Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29740,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29735,10

  • Oferta z najniższą ceną: 29735,10 / Oferta z najwyższą ceną: 32119,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.