eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicedostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddziału w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Gliwice: dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddziału w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 203458 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddziału w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddziału w Gliwicach. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania w tym: Zad. 1 - zestawy komputerowe Zad. 2 - urządzenia i podzespoły komputerowe Zad. 3 - system produkcji płyt dla pacjentów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed terminem składania ofert winien wnieść wadium w wysokości dla zad. 1 - 13.000,00 zł dla zad. 2 - 9.000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (data i godzina). 3. Przy wnoszeniu wadium, Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający za prawidłowy termin jego wniesienia uznaje datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. 5. Oferta musi być zabezpieczona wadium od dnia otwarcia ofert przez okres 30 dni. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 109, poz. 1158 ze zmianami) 7. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium w czekach potwierdzonych. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy ING BŚ o/Gliwice 96 1050 1285 1000 0002 0211 3460. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopię dokonania przelewu. 9. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) należy złożyć w osobnej kopercie w Dziale Finansowo-Księgowym w kasie (czynna od pn-pt w godzinach od 8-9, 11-13) natomiast kserokopię dokumentu wpiąć do oferty. 10. Z treści gwarancji (lub innego dokumentu wymienionego w pkt 6 ppkt. 2-5) musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 Ustawy pzp. 11. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami zawartymi w art. 46 Ustawy pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Pozostałe przepisy odnoszące się wadium określają przepisy art. 45 i 46 Ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego - dotyczy zad. 1 i 2. Wykonawca udokumentuje realizację przedmiotu zamówienia poprzez złożenie wykazu dostaw. Na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca dostarczy dowody. Dowodami tymi są: a. poświadczenie dla dostaw wykonanych wydane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). c. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; d. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres ich korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść w/w dokumentu powinna zawierać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu: 1) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, 2) w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23.9.2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych [Dz. Urz. NBP.2002.14.39 ze zm.]. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków i brak podstaw do wykluczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Zestaw komputerowy nr 1 LIGHT a) Deklaracja zgodności CE b) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1 dokument z grudnia 2006, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 lub równoważny dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram c) Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że komputer spełnia wymogi normy Energy Star 5.0. d) oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę poświadczające, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą np. ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą np. ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 26 dB 2) Zestaw komputerowy nr 2 STRONG a) Deklaracja zgodności CE, b) Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową -dopuszczalny wydruk ze strony internetowej c) oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie (Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych), pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), potwierdzające spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 lub równoważny dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram d) Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, potwierdzający, że komputer spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 e) oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą np. ISO 7779 lub równoważny oraz wykazana zgodnie z normą np. ISO 9296 lub równoważny w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB 3) Laptop biurowy a) Deklaracja zgodności CE b) oświadczenie producenta opatrzone numerem postępowania potwierdzające, że obudowa notebooka wykonana ze szczotkowanego aluminium, szkielet i zawiasy notebooka wykonany z wzmacnianego metalu, dookoła matrycy gumowe uszczelnienie chroniące klawiaturę notebooka po zamknięciu przed kurzem i wilgocią. Kąt otwarcia notebooka min 165 stopni. Obudowa spełniająca normy MIL-STD-810G c) oświadczenia producenta jednostki potwierdzające spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych d) wydruk ze strony internetowej potwierdzający kompatybilności komputera na stronie Windows Logod Products List na daną platformę systemową e) Certyfikat EnergyStar 5.0 potwierdzający, że komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz www.eu-energystar.org 5. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 4 powyżej złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 4 powyżej złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferta wraz ze wszystkimi oświadczeniami i dokumentami, zostanie złożona przez inną osobę niż Wykonawca, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wystawione przez Wykonawcę, w formie pisemnej, w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może wystąpić wyjątkowo jedynie w wypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe zdarzenie, niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a których działanie uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z terminem określonym powyżej w ust. 2. Strona powołująca się na fakt wystąpienia siły wyższej zobowiązana jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu tego zdarzenia, a następnie do jego udokumentowania. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT). 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt. 2 powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku rażącego naruszenia postanowień umownych, w szczególności: 1) opóźnienia w rozpoczęciu wykonywania niniejszej umowy, skutkującego niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 2 umowy, 2) wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy. 5. Odstąpienie od umowy powinno być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie jego dokonania. Odstąpienie od umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.