eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaPrzebudowa ulicy Śląskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Pionierów do mostu na potoku Witoszówka wraz z przebudową mostu w ciągu ulicy Śląskiej w Świdnicy - Etap II Przebudowa mostu w ulicy Śląskiej w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Świdnica: Przebudowa ulicy Śląskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Pionierów do mostu na potoku Witoszówka wraz z przebudową mostu w ciągu ulicy Śląskiej w Świdnicy - Etap II Przebudowa mostu w ulicy Śląskiej w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 203460 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146845 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Śląskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Pionierów do mostu na potoku Witoszówka wraz z przebudową mostu w ciągu ulicy Śląskiej w Świdnicy - Etap II Przebudowa mostu w ulicy Śląskiej w Świdnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lokalizacja Zadanie swoim zakresem obejmuje przebudowę mostu drogowego przez potok Witoszówka w ciągu ul. Śląskiej (działki nr 2, 4, 5/2, 5/3, 6, 7, 8 obręb 0004, Śródmieście) wraz z dojazdami jak również przebudowę kolizji telekomunikacyjnych i linii kablowej elektroenergetycznej. Szczegółową lokalizację mostu określa projekt zagospodarowania terenu będący elementem dokumentacji projektowej. 3.2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego mostu drogowego o konstrukcji jednoprzęsłowej swobodnie podpartej, posiadającej poprzecznice podporowe, a następnie budowa nowego mostu drogowego o rozpiętości w osiach podpór 7,5 m o konstrukcji składającej się ze stalowej powłoki w kształcie łuku wykonanego z blachy falistej, opartej na żelbetowych podporach. Ustrój niosący - konstrukcja stalowa wykonana z blachy falistej o gr.7,0 mm, Podpory obiektu żelbetowe (beton B35, stal BSt500S) . Posadowienie obiektu bezpośrednio na jednej ławie grubości 0,50m i szerokości 8,50m osadzonej na warstwie betonu wyrównawczego B10 grubości 0,20m. Długość przebudowywanej drogi 77,397 m. Przebieg trasy wyznaczają dwa łuki poziome o promieniach 100,00 m i 50,00 m oraz odcinki proste. Powierzchnia nawierzchni jezdni: 580 m2. CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT: Roboty przygotowawcze - rozbiórkowe, roboty ziemne (nasypy), podbudowy (warstwa odsączająca, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego, podbudowa z betonu asfaltowego) nawierzchnie, roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp, pasa zieleni i terenu przylegającego), urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie tymczasowe, poręcze ochronne), elementy ulic (krawężniki, chodniki, obrzeża betonowe), roboty mostowe (zbrojenie, beton, konstrukcje stalowe), roboty elektroenergetyczne, roboty telekomunikacyjne. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w projekcie opracowanym przez: PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWANIA I REALIZACJI BUDOWLI INŻYNIERSKICH, TOMASZ MACIOŁEK z siedzibą przy ul. Harcerskiej 4, 58-301 Wałbrzych. Projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Pełna dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na cenę Wykonawcy 3.3. Zakres robót W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych obejmujących miedzy innymi kategorie: wg Wspólnego Słownika Zamówień (kody CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 45110000-1 Roboty rozbiórkowe, 45111200-0 Roboty ziemne, 45233222-1 Warstwy odsączające i podsypki pod nawierzchnie utwardzone, 45262300-4 Roboty betonowe, 45233220-7 Krawężniki i obrzeża, 45233220-7 Nawierzchnie utwardzone, 45232400-6 Elementy odwodnienia-uzbrojenie podziemne, 45320000-6 Izolacja pionowa ścian fundamentowych, 45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnych 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji, Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), - wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagających takiego wytyczenia, - wprowadzenie zastępczej organizacji ruchu na czas budowy, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, - wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów - wywóz i składowanie materiałów użytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Świdnicy, - uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem. 3.4 Warunki wykonywania robót. 1. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. 3. Zamawiający zapewni nadzór autorski. 4. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż. 5. Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. 7. Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza; organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 8. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, jeżeli jest wymagana, należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). 9. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy, Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji). 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania. 12. Wykonawca wykona i umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz udostępni miejsce na umieszczenie tablicy informacyjnej wymaganej ze względu na współfinansowanie inwestycji w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011 13. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 14. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie, a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. 15. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 16. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 17. W związku z dofinansowaniem inwestycji pn: Przebudowa mostu w ciągu ul. Śląskiej w Świdnicy w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie umownym. 19. Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodnione z Zamawiającym harmonogramy rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia. 20. Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 3.5 Warunki odbioru robót. 1 Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2. Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 3. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w tym: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ( jeżeli jest wymagana). 4. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 5. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 15.10.2011r. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 3.6 Informacje dodatkowe W sytuacji rażącego zaniedbania Wykonawcy mogącego skutkować np. utratą dofinansowania ze środków w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011,Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy oraz żądać od Wykonawcy stosownego odszkodowania 45.22.30.00-6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1, 45.26.23.00-4, 45.23.32.20-7, 45.23.24.00-6, 45.32.00.00-6, 45.22.10.00-2, 45.22.30.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie inwestycji w ramach: Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD -BAU Opole Spółka z o.o., ul.Jagiełły 39, 46-020 Czarnowąsy, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1544821,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1916319,73

  • Oferta z najniższą ceną: 1916319,73 / Oferta z najwyższą ceną: 2863273,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.