Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Gnojnik: Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku
Numer ogłoszenia: 203461 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik, woj. małopolskie, tel. (014) 6869600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków typu SBR w miejscowości Gnojnik. Zakres prac w ramach bieżącej eksploatacji obejmuje : - przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji ściekowej i dowożonych koncesjonowanym taborem asenizacyjnym na oczyszczalnię zgodnie z obowiązującymi przepisami, - mechaniczne i biologiczne oczyszczanie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną - bieżące utrzymanie zieleni niskiej w granicach ogrodzenia oczyszczalni - wykonanie czynności konserwacji wszystkich urządzeń podlegających, a zwłaszcza; pomp, dmuchaw, zasuw, mieszadła itp. zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi - zapewnienie niezbędnego nadzoru nad oczyszczalnią i pompownią PG 7 przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia - wykonanie analiz fizyko chemicznych ścieków w zakresie przewidzianym w instrukcji eksploatacji, oraz pozwoleniu wodno - prawnym z częstotliwością raz na dwa miesiące - interpretacja wyników badań analitycznych ścieków surowych i oczyszczonych, oraz dokonywanie wymaganych regulacji i prób technologicznych, celem uzyskania najwyższego stopnia redukcji zanieczyszczeń. - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni (rejestr ilości ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym, dziennik eksploatacji oczyszczalni, rejestr ewidencji ilościowej skratek i osadu). zgodnie z art. 36 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z p.zm.) - wywóz i unieszkodliwienie nadmiernej ilości osadu zgodnie z obowiązującymi przepisami przy przyjęciu średniej ilości osadu 40 m3 na miesiąc. - sprawowanie nadzoru nad istniejącą siecią kanalizacyjną w tym eliminowanie przypadków niedrożności oraz przedostawania się wód opadowych do kanalizacji. - przedkładanie Zamawiającemu wykazu urządzeń kwalifikujących się do remontu z określeniem zakresu robót i przewidywanych kosztów prac remontowych - przygotowanie, nadzór, zabezpieczenie i wykonanie prac niebezpiecznych z użyciem własnego sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz.U. Nr 21, poz. 73 z 1994r.; Dz.U. Nr 96, poz. 438 z 1993 r.; Dz.U. Nr 96, poz. 437 z 1993 r. z p. zm.) - współdziałanie z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją, a zwłaszcza w opracowaniu planu remontów modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zaleceń WIOŚ, PIP, PIS..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykaz wykonanych dostaw lub usług 2. Wzór umowy 3. Oświadczenia z art. 22 4. Oświadczenia z art. 24 5. Kosztorys ofertowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych dostaw lub usług 2. Wzór umowy 3. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia 4. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru 6. Referencje potwierdzające rzetelność 7. Koncesja, zezwolenie lub licencja 8. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gnojnik.ug.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojnik
Gnojnik 363
32-864 Gnojnik
I piętro, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Gnojnik Gnojnik 363 32-864 Gnojnik I piętro, pok. nr 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.