Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Boguchwała: Przebudowa i odbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boguchwała w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 203464 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i odbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boguchwała w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe obejmujące przebudowę i odbudowę dróg na terenie Gminy Boguchwała obejmą realizację zadań: - zadanie 1- Przebudowa dróg gminnych w ramach funduszu sołeckiego w Lutoryżu - zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Niechobrz - zadanie 3 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zgłobień - zadanie 4 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Nosówka - zadanie 5 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kielanówka - zadanie 6 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zarzecze - zadanie 7 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wola Zgłobieńska - zadanie 8 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Mogielnica - zadanie 9 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lutoryż - zadanie 10 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Boguchwała - zadanie 11 - Popowodziowa odbudowa drogi w miejscowości Wola Zgłobieńska Zadanie 1 i 9 obejmie przebudowę 2 odcinków dróg w obrębie pasa drogowego w technologii podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych i obustronne pobocza i korytowanie z podbudową na 18 m2. Długość 149 + 130 = 279 m. Zadanie 2 - obejmuje wykonanie na nawierzchni bitumicznej nowej warstwy 3+4 nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, 40 m 2 poszerzenia na mijankach, obustronne pobocza, rowy oraz wykonanie barieroporączy na istniejącym przepuście oraz barier ochronnych na przy skarpach drogi. Długość odcinka drogi 640m . Zadanie 3 obejmuje wykonanie warstw podbudowy, warstw nawierzchni 3+4 cm z mieszanek mineralno-bitumiznych, pobocza na 71,5 m odcinku drogi wewnętrznej. Zadanie 4 - obejmuje wykonanie warstw podbudowy, warstw nawierzchni 3+4 cm z mieszanek mineralno-bitumiznych, pobocza, rowy oraz przepust na 200 m odcinku drogi wewnętrznej w Nosówce. Zadanie 5 obejmuje wykonanie 2 odcinków nawierzchni na drogach wewnętrznych: jeden o dł. 150 m nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw i obustronnymi poboczami, drugi o dł. 125 m częściowo nawierzchnia z kruszyw, częściowo z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw. Zadanie 6 obejmuje wykonanie 2 odcinków dróg : pierwszy o dł. 170 m wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej , drugi o dł. 120m nawierzchnia z kruszyw na podbudowie z kruszyw łamanych. Zadanie 7 przebudowa 2 odcinków drogi gminnej o dł. 100 i 120 m w technologii wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych 3+4 na podbudowie z kruszyw łamanych z 30m2 poszerzeniem konstrukcji. Zadanie 8 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych i warstwy nawierzchni z kruszyw łamanych na dwóch odcinkach dróg wewnętrznych o dł. 420 i 477 m. Zadanie 10 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych 3+4 na dwóch odcinkach dróg wewnętrznych o dł. 88m i 103m. Trzeci odcinek obejmuje budowę 235m odcinka drogi od podstaw do wykonania warstw podbudowy z kruszyw łamanych oraz wykonania zabezpieczenia z jedną kolizją przebiegu gazociągu wysokiego ciśnienia oraz jedną kolizją z kablem teletechnicznym. Zadanie 11 - wykonanie nakładki nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych 3+4 na 510 m odcinku drogi o szer. 4,0 m z obustronnymi poboczami i odmuleniem rowów. Miejsce wykonania robót: Polska, Gmina Boguchwała Szczegółowy zakres robót określa ZAŁĄCZNIK NR 7.1-7.9, tj. przedmiary robót oraz ZAŁĄCZNIK NR 2, tj. wzór umowy Nazwy własne użyte przez projektantów należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż zaprojektowane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 22.000,00 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, min 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia tj. drogi o wartości nie mniejszej niż 75% wartości oferty Wykonawcy na przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- WG ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót WG ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kopia polisy (wraz z dowodem jej opłacenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: a) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót (o ilość dni występowania tych warunków), b) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych (o ilość dni niezbędnych do wykonania robót dodatkowych), c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT po podpisaniu umowy i niezbędna będzie zmiana wynagrodzenia brutto z tych przyczyn
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bogchwale
ul. Dr. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała
II piętro, pok. 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bogchwale ul. Dr. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała Biuro Obslugi Klienta, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Przygotowanie i realizacja 6-cio dniowego wyjazdu studyjnego do Hiszpanii w ramach operacji pt. ,,Chów i hodowla zwierząt w zgodzie z naturą'' w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027.
- Przygotowanie i realizacja 6-ciodniowego wyjazdu studyjnego do Holandii w ramach operacji ,, Holenderskie inspiracje - kwiatowy zawrót głowy'' w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu Jaśniejszy Gdańsk Edycja 2025 Etap II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K w km od 15+380,00 do km 16+159,47 w miejscowościach Grabie i Lubomierz, Powiat Bocheński
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko Orlik - 2012" w Piszu przy ul. A. Mickiewicza
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.