eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiDostawa samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego mycia kanalizacji o średnicach kanałów od 50 do 800 mm przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości do zbiornika osadu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego mycia kanalizacji o średnicach kanałów od 50 do 800 mm przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości do zbiornika osadu.
Numer ogłoszenia: 203465 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 47 186, 44 47 187, faks wew. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego mycia kanalizacji o średnicach kanałów od 50 do 800 mm przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości do zbiornika osadu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Samochód specjalistyczny do ciśnieniowego mycia kanalizacji o średnicach kanałów od 50 do 800 mm przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego , z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości do zbiornika osadu . Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji podwozia i nadbudowy 2012. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3. Specjalistyczny samochód będzie odpowiadał następującym parametrom: 1) Zbiornik z blachy stalowej , dwukomorowy, osadzony elastycznie na ramie dodatkowej pojemności całkowitej - nie mniejszej niż 7000 dm3 - z podziałem na: - komorę wody czystej - nie mniej niż 3000 dm3 - komorę osadu i wody brudnej - nie mniej niż 4000 dm3; 2) Zawór łączący komory, sterowany pneumatycznie , pozwalający wykorzystać całą pojemność zbiornika na wodę czystą; 3) Tylna dennica zbiornika otwierana, zamykana i ryglowana hydraulicznie; 4) Opróżnianie zbiornika osadu za pomocą tłoka wygarniającego, połączonego z dennicą w trakcie jej otwierania; 5) Spust wody nadosadowej za tłokiem wygarniającym; 6) Zawór spustowy ze zbiornika osadu w dolnej części dennicy; 7) Rynna ochronna na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej; 8) Pompa ssąco - tłocząca (kompresor): - wydajność - nie mniejsza niż 1000 m3/h, - zakres pracy - od -0,085 MPa do 0,05 MPa, - napęd - hydrauliczny, - licznik czasu pracy; 9) Wysięgnik teleskopowy podnoszony, wysuwany i obracany hydraulicznie, - kąt obrotu - nie mniejszy niż 2700 - kąt wzniosu - nie mniejszy niż 450 - wysuw - nie mniejszy niż 1 m 10) Zawór dolnego ssania 11) Węże ssawne - minimum 2 odcinki po 4 mb 12) Inżektor 13) Maksymalna głębokość ssania - nie mniejsza niż 8 m od poziomu jezdni 14) Pompa wodna nurnikowa umiejscowiona wysoko na ramie podwozia, celem umożliwienia pracy pojazdu w trudnym terenie, - wydajność - nie mniejsza niż 250 dm3/min., - ciśnienie nominalne - robocze- 16 MPa, - napęd mechaniczny, - licznik czasu pracy; 15) Przedmuch pneumatyczny węży ciśnieniowych, celem usunięcia resztek wody; 16) Urządzenie grzewcze powodujące wymuszony obieg wody z równoczesnym jej podgrzewaniem, pozwalające na pracę układu wysokociśnieniowego w temperaturach ujemnych do -15 C; 17) Możliwość jednoczesnej pracy pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z osiągnięciem maksymalnych parametrów pracy; 18) Sterowanie pracą pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z miejsca pracy operatora; 19) Wyciągarka duża napędzana hydraulicznie, z płynną regulacja prędkości obrotowej, odchylana w płaszczyźnie poziomej w promieniu min. 1200 mm i kącie wychylenia min. 1800; 20) Wąż wysokociśnieniowy na wyciągarce dużej, z podwójnym oplotem tekstylnym, długość minimum 120 mb, DN - min. 25 mm, ciśnienie robocze min.250 bar, ciśnienie rozrywające min 625 bar, promień gięcia 150 mm, automatyczne układanie węża na wyciągarce dużej, licznik wysuwu węża, zestaw min. 3 szt. dysz kanałowych; 21)Wyciągarka mała napędzana hydraulicznie, z płynną regulacją prędkości obrotowej, wąż wysokociśnieniowy min. 60 mb, DN - min.13 mm, ciśnieni robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar; zestaw dysz kanałowych - min 3 szt.; 22) napęd urządzeń nadbudowy od silnika podwozia; 23) Stelaże do przewozu węży ssących po obu stronach zbiornika; 24) Pojemniki do przewozu wyposażenia, po jednej stronie zbiornika; 25) Skrzynia długa , wykonana ze stali nierdzewnej po drugiej stronie zbiornika; 26) Pistolet wodny do prac pomocniczych z dwiema dyszami; 27) Rolka dolna i górna do prowadzenia węża; 28) Lampa przenośna do oświetlania miejsca pracy z przewodem o długości 15mb; 29) Kolor zbiornika - RAL niebieski; 30) Obsługa urządzenia - przez dwie osoby w tym kierowca. 4. Podwozie samochodu będzie odpowiadało następującym parametrom 1) dopuszczalna masa całkowita pojazdu - nie mniejsza niż 18.000 kg 2) masa własna podwozia nie większa niż 4900 kg; 3) kabina krótka , 3 osobowa, w kolorze RAL biały; 4) szyba przednia barwiona , elektrycznie podgrzewana; 5) tachograf cyfrowy, 6) dwureflektorowe halogenowe światła przednie z kloszami odpornymi na uderzenia, 7) silnik o mocy min. 279 KM, pojemność nie większa niż 6,8 l; emisja spalin EURO 5 w technologii SCR, wydech pionowy; 8) rozstaw osi - do 4150 mm, 9) skrzynia biegów - 6 - biegowa z nadbiegiem; 10) nośność osi przedniej - nie mniejsza niż 7500 kg; 11) nośność osi tylnej - nie mniejsza niż 11500 kg; 12) zawieszenie tylne pneumatyczne na min. 4 poduszkach; 13) blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, 14) hamulce wentylowane tarczowe przedniej i tylnej osi, 15) hamulec wydechowy, 16) system ABS, 17) zbiornika paliwa - min. 200l, 18) komputer pokładowy z menu w języku polskim; 19) koła - 315/80R22,5 wraz z kołem zapasowym; 20) układ wskaźnika ciśnienia w ogumieniu, monitorujący różnice ciśnień między kołami; 21) lusterka głównie szerokokątne ogrzewane elektrycznie; 22) dodatkowe lusterko prawe tzw. krawężnikowe; 23) elektryczna regulacja lusterek głównych; 24) belka koloru pomarańczowego umieszczona na kabiną pojazdu, emitująca pulsujące światło ostrzegawcze (lampa zespolona z oznaczeniem pogotowie wod.-kan.) 25) Lampa ostrzegawcza obrotowa z kloszem koloru pomarańczowego zamontowana w sposób trwały z tyłu zabudowy. Przełącznik (załącz/wyłącz) lampy ostrzegawczej umieszczony na desce rozdzielczej w kabinie kierowcy; 26) podwozie przystosowane do pracy w temperaturach poniżej - 180C; 27) zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód; 28)dodatkowe pokrowce foteli; 29) dodatkowe dywaniki gumowe; 30) Apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik hydrauliczny, klin pod koła. 5. Przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne świadectwo homologacji na pojazd kompletny , wydane przez ministra właściwego do spraw transportu lub decyzję zwalniającą z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji, wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu (art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym). 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli 5 pracowników Zamawiającego w zakresie Obsługi dostarczonego samochodu specjalistycznego. Szkolenie odbędzie się w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu samochodu w siedzibie GPK Sp. z o.o. ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wlkp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych ) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Postanowienia pkt 2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2.1)b) i 2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grodzisku Wlkp., ul. Chopina 1, Rachunek nr: 03 9063 0008 0000 0021 6746 0001 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie GPK Sp. z o.o. ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wlkp. Kopię dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia - na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej 3 dostaw urządzeń ssąco-płuczących na podwoziu samochodowym o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złoty netto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i złożyć oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia - na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia - na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia - na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) kartę katalogową podwozia samochodowego oraz kartę katalogową urządzeń zabudowanych na podwoziu lub opis podwozia samochodowego wraz z opisem urządzeń zabudowanych na podwoziu, potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego ujętych w SIWZ, b) deklarację zgodności z PN dla zastosowanych urządzeń, c) zakres usług gwarancyjnych i serwisowych, d) świadectwo homologacji na pojazd kompletny , wydane przez ministra właściwego do spraw transportu lub decyzję zwalniającą z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji, wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu (art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty DOSTAWCY, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, 3) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiany personelu DOSTAWCY i ZAMAWIAJĄCEGO, za uprzednią zgodą ZAMAWIAJĄCEGO (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 5) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, 6) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk.biz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Jednostka Realizująca Projekt ul. Powstańców Chocieszyńskich 23F, 62-065 Grodzisk Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Grodzisku Wlkp., ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wlkp., pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewiduje się dofinansowanie zamówienia ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.