eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-ZdrójDostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Świeradów-Zdrój: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 203495 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184877 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ilości 400 ton soli luzem. Dostawa ma nastąpić w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do 15 października 2014r. na plac składowy Zamawiającego mieszczący się w Świeradowie-Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej tj. do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej 5 dni przed wykonaniem dostawy. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach. Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem musi posiadać a) skład chemiczny: NaCl - nie mniej niż 90 %; SO3 - poniżej 3,0 %; H2O - poniżej 3,0 %; skład został szczegółowo określony w SIWZ. Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w normie PN-86/C- 84081/02. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. W sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Cena obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiajacego. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej na plac składowy Zamawiającego w stanie zapewniającym możliwość natychmiastowego wykorzystania. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie. UWAGA: Zamawiający usunął zapis ze składu chemicznego CaCI2(78%) - >0,75%, Zamawiający nie wymaga w składzie chemicznym CaCI2(78%) - >0,75%.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HALIT Sp. z o.o., ul. Kopalniana 1, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151434,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92004,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92004,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132348,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.