eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówWywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 61 pojemników (Dzwon) o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Zabierzów: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 61 pojemników (Dzwon) o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów.
Numer ogłoszenia: 203523 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 61 pojemników (Dzwon) o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opróżnienie 61 pojemników typu DZWON z miejsc wywozu wskazanych poniżej w pkt 2. 2. Wywóz odpadów segregowanych z miejscowości: - Aleksandrowice - 2 pojemniki w pobliżu bloków; - Balice - 2 pojemniki centrum - Bolechowice - 2 pojemniki centrum k/parkingu - Brzezie - 2 pojemniki na parkingu przy mostku - Brzezinka 2 pojemniki k/przystanku autobusowego - Brzoskwinia - 2 pojemniki - przy Remizie - Rudawa - 2 pojemniki w centrum k/parkingu - Karniowice - 2 pojemniki - obok sklepu Pana Wojciechowskiego, 2 pojemniki osiedle bloków - Kobylany - 2 pojemniki - parking przy posesji Pani Małgorzaty Woch, 2 pojemniki obok Straży Pożarnej - Kochanów - 2 pojemniki - przy placu zabaw (była szkoła) - Niegoszowice - 2 pojemniki - przy starej szkole - Nielepice - 2 pojemniki - pod skałą, między mostami, 2 pojemniki - centrum - Pisary - 2 pojemniki - teren obok kortów - Radwanowice - 2 pojemniki - na terenie szkoły - Rząska - 2 pojemniki - przy ul. Suchej, 2 pojemniki centrum poniżej kościoła - Szczyglice - 2 pojemniki centrum k/boiska sportowego - Więckowice - 2 pojemniki - przy przystanku autobusowym Więckowice - Lipka - Zabierzów - 2 pojemniki ul. Sportowa, 2 pojemniki ul. Sportowa, 2 pojemniki ul. Kolejowa naprzeciw Urzędu Gminy, 2 pojemniki obok Straży Pożarnej - Zelków - 2 pojemniki - na terenie szkoły - Burów - 2 pojemniki centrum - Młynka - 2 pojemniki pętla autobusowa - Ujazd - 2 pojemniki Remiza Strażacka, 1 pojemnik Remiza Strażacka - Kleszczów - 2 pojemniki centrum.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto Wykonawcy muszą: a) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem o wartości min 50 000 zł brutto b) mieć w dyspozycji sprzęt; - 2 szt. specjalistycznego sprzętu umożliwiającego prawidłowy odbiór odpadów, 2 szt samochód z HDS; c) posiadać aktualne zezwolenie na odbiór odpadów W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą ( spełnienia- nie spełnienia) w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firm), stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki Cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załącznik jeżeli dotyczy). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, na załączniku Nr.3 zatytułowanym Potencjał techniczny Wymagane minimum potencjału technicznego: 2 szt. sprawnego sprzętu specjalistycznego umożliwiającego prawidłowy odbiór odpadów, 2 szt. samochód z HDS. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na załączniku nr.4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać (dla każdej wymienionej usługi) następujące dane: lokalizację, opis, adres inwestora, wartość robót, czas trwania zamówienia. Wymagane minimum: wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto. 10. Dokumenty potwierdzające że usługi, o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. W załączniku nr.5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie korzystał z usług Podwykonawców, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 12. Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów. 13. Ponadto do oferty należy dołączyć: Podpisy lub zaparafowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiajacego pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 20 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.