eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.273.00065.2012 z dnia 17.07.2012 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Poznań: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.273.00065.2012 z dnia 17.07.2012 r
Numer ogłoszenia: 203547 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192337 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.273.00065.2012 z dnia 17.07.2012 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.273.00065.2012 z dnia 17.07.2012 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół im. J. i W. Zamoyskich w Rokietnicy - Szkoła w Murowanej Goślinie, ul. Szkolna 1. 2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: a) zrealizował zamówienie, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; b) zagwarantował, iż prace remontowe będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, c) udzielił 5 lat gwarancji na wykonane prace budowlane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WA.SZ.DACH Hurtownia Pokryć Dachowych Sp. z o.o., ul. Sycowska 49, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12019,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14028,25

  • Oferta z najniższą ceną: 14028,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14028,25

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie prac remontowych wykonywanych podczas realizacji umowy nr ZP.273.00065.2012 z dnia 17.07.2012 r., będącej wynikiem przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na modernizację dachu budynku Szkoły, położnej w Murowanej Goślinie, przy ul. Szkolnej 1, będącej Filią Zespołu Szkół im. J. i W. Zamoyskich w Rokietnicy zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego. Prace przewidziane do realizacji dotyczą powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i obejmują swoim zakresem: - wymianę pokrycia dachu w ilości 38,73 m2 wraz z pracami towarzyszącymi, tj. rozebranie istniejącego pokrycia dachu, rozebranie ołacenia dachu, wywóz i utylizacja gruzu, oczyszczenie i impregnacja konstrukcji dachu, wykonanie nowego łacenia konstrukcji i pokrycia dachu z dachówki karpiówki, - wykonanie obróbek blacharskich w ilości 63,53 m2, - montaż wietrzaków dachowych instalacji kanalizacyjnej w ilości 3 szt. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 14.028,25 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego wynoszącej 85.215,40 zł brutto. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.