eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Gminy Czerwonak w sezonie zimowym 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Czerwonak: zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Gminy Czerwonak w sezonie zimowym 2009
Numer ogłoszenia: 20358 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Gminy Czerwonak w sezonie zimowym 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających; 2) odpłużanie jezdni przy zastosowaniu pługów czołowych lemieszowych zamontowanych na solarkach, piaskarkach, samochodach ciężarowych; 3) sprzątanie błota, śniegu, lodu z chodników; 4) uszorstnianie nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu; 5) pełnienie nadzoru dyspozytorskiego w godz. od 23:00 do 6:00 pod kątem podejmowania odpowiednich działań. 4) Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg i chodników będą odbywały się na terenie Gminy Czerwonak wg zestawienia dróg i chodników objętych zimowym utrzymaniem - załącznik nr 1 do części II SIWZ - załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. Uwzględniając znaczenie komunikacyjne poszczególnych dróg, oraz wymogów w zakresie ochrony środowiska, drogi na terenie Gminy Czerwonak podzielono na pięć kolejności zimowego utrzymania, oraz na utrzymanie chodników ogółem, w sposób następujący: a) I kolejność zimowego utrzymania - ok. 27,4 km śr. szer. 6,00m, b) II kolejność zimowego utrzymania - ok. 18,9 km śr. szer. 5,10m, c) III kolejność zimowego utrzymania - ok. 10,6 km śr. szer. 4,45m, d) IV kolejność zimowego utrzymania - ok. 12,1 km śr. szer. 3,90m, e) V kolejność zimowego utrzymania - ok. 10 km śr. szer. 4,0m - ulice wskazane przez Zamawiającego, f) utrzymanie chodników - ok. 8,6 km śr. szer. 1,50m. 5) Zamawiający szacuje na podstawie poprzednich dwóch lat wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia na długości łącznej maksymalnie 1.179,70 km dróg oraz 85,80 km chodników. Podanie faktycznej ilości kilometrów odśnieżonych dróg i chodników w okresie umownym nie jest możliwe do określenia, gdyż związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego. Z uwagi na możliwą różnorodność warunków pogodowych, a tym samym dużą rozpiętość zastosowania poszczególnych cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prac opisanych cenami jednostkowymi w krotności zmiennej, tj. innej niż oszacowana w zakresie określonym powyżej, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości nominalnej umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden_tysiąc_złotych). 2) Forma wadium. Wadium moSe być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, Se poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięSnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie naleSy umieścić informację wadium - zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Gminy Czerwonak w sezonie zimowym 2009 b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach naleSy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 13 lutego 2009r. do godziny 10:00, c) do oferty naleSy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium naleSy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uwaSał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, Se otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeSeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie naleSytego wykonania tej umowy; - Zamawiający uniewaSnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający z zastrzeSeniem lit. c) zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. c) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeSeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ( pkt 19 ppkt 2 lit. b SIWZ), nie złoSył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 (pkt 7 ppkt 1 i 2 SIWZ), lub pełnomocnictw, chyba, Se udowodni, Se wynika to z przyczyn nieleSących po jego stronie.JeSeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Ponowne wniesienie wadium Zamawiający Sąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 4) lit. b) tiret drugi i trzeci, jeSeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu uniewaSniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeSeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia naleSytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemoSliwe z przyczyn leSących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeSeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. posiadają: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp): tj. przynajmniej: (1) pługopiaskarki do odśnieSania chodników o ładowności do 0,5 tony - 1 szt., (2) pługopiaskarki o ładowności pow. 6 ton - 3szt. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp), tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niSszą niS 100.000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 6,kaSdy z Wykonawców powinien przedłoSyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, Se nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe oświadczenia dla kaSdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe dokumenty dla kaSdego z nich), d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. NaleSy wykazać minimalnie dysponowanie sprzętem, o którym mowa w pkt 6.1 lit. b) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek będzie rozpatrywany łącznie), e) polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, Se Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - naleSy wykazać minimalną wartość, określoną w pkt 5.1) lit.c) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeSeli wykonawca korzysta z potencjału technicznego innego podmiotu g) dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwonak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39 62-004 Czerwonak Wydział Zarządzania Drogami pok. 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.