To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Dąbrowa Górnicza: Remont budynku przy ul. Al. Piłsudskiego 2 - roboty
dodatkowe
Numer ogłoszenia: 2035 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261165 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Al. Piłsudskiego 2 - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dodatkowego w ramach zadania pn.: Remont budynku przy ul.Al.Piłsudskiego 2 . W zakres prac wchodzą: - roboty wentylacyjne - roboty ogólnobudowlane, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Szczegółowy zakres robót składający się na przedmiot umowy zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki. 2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: - postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, - przedmiarów robót i dokumentacji technicznej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . 3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm). 4. Rozwiązania równoważne : Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji - w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w dokumentacji nazwą producenta. Zgodnie z art.30 ust.5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego , jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych . 5. Gwarancja i rękojmia : 5.1.Wykonawca udziela 36 miesiące gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 5.2.Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 36 miesięczny licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 6. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. Dot. sekcji IV.6 niniejszego ogłoszenia:Cena netto wybranej oferty: 319 500,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:319 500,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 319 500,00 zł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane A. Piaskowski i Spółka Sp z o.o., ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326197,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 392985,00
Oferta z najniższą ceną: 392985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 392985,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji zamówienia podstawowego wystąpiła konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt. 5 ppkt. b ustawy Pzp, którego wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami w tym przedłużenie terminu wykonania zadania podstawowego. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, a wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, przy czym wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od realizacji zamówienia dodatkowego. Zaznaczyć należy, że konieczność wykonania zamówienia dodatkowego nastąpiło na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia z przyczyn omówionych poniżej. W trakcie wykonywania robót remontowych w budynku przy ul. Piłsudskiego 2 oraz po dokonaniu odkrywek stwierdzono, iż część kanałów wentylacyjnych w budynku na poziomie stropów jest niedrożna, ze względu na niewycięte zbrojenie płyt stropowych, zagruzowanie, biegnące w nich instalacje wod-kan oraz rury od klimatyzatorów. Ponadto stwierdzono również, że w toaletach istniejące kratki wentylacyjne są podłączone do nieczynnych, zabetonowanych i zagruzowanych kanałów wentylacyjnych. Stan kanałów wentylacyjnych można było ocenić dopiero po rozpoczęciu robót, zdjęciu sufitów oraz po wykonaniu odkrywek. Wykonanie odkrywek na etapie projektowania było niemożliwe ze względu na fakt, iż odkrywki mogły być wykonane jedynie poprzez odsłonięcie każdego kanału na każdej kondygnacji przy podłodze oraz przy suficie zgodnie z normami do jakich przestrzegania zobowiązany jest projektant. Należy zaznaczyć, iż budynek był jak dotąd w całości użytkowany jako biura, miał niezbędne przeglądy oraz pomiary. W związku z powyższym koniecznym stało się wykonanie robót polegających na budowie nowych kanałów wentylacji grawitacyjnej i wentylacji wywiewnej mechanicznej. Wykonanie nowych kanałów wentylacji grawitacyjnej i wentylacji wywiewnej mechanicznej wiąże się z podparciem płyt stropowych w miejscach przekuć przebiegu kanałów wentylacyjnych, wykonaniem przejść w stropach i ścianach dla przejścia przewodów wentylacyjnych, obudową kanałów oraz wykonaniem nowego sufitu podwieszonego na korytarzach. Piwnica, parter oraz część pierwszego piętra będzie wentylowana grawitacyjnie po udrożnieniu części kanałów. Reszta kondygnacji będzie wentylowana mechanicznie (wentylacja mechaniczna wywiewna). W pionie toalet z uwagi na brak czynnych kanałów wentylacyjnych zostanie wykonany jeden zbiorczy pion wentylacji mechanicznej wywiewnej. Ze względu na konieczność dużych wyburzeń i uzupełnień po wymianie pionów kanalizacji oraz konieczności wykonania wentylacji mechanicznej, koniecznym staje się również remont toalet w zakresie wykraczający poza zakres zamówienia podstawowego, który będzie polegać na wykonaniu instalacji elektrycznej, wymianie glazury na ścianach i posadzkach oraz wymianie kabin prysznicowych. W trakcie realizacji zamówienia podstawowego wystąpiła konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, wyszczególnionego powyżej i niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania obiektu w zakresie instalacji wentylacyjnej i elektrycznej, przy czym prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zaznaczyć należy, że konieczność wykonania zamówienia dodatkowego nastąpiła na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia. Szacunkowy koszt zamówienia dodatkowego wynosi 326 197,06 zł netto, co stanowi ok. 17,64 % wartości zamówienia podstawowego (wartość realizowanego zamówienia wynosi: 1 848 814, 98 zł brutto) i nie przekroczy łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Zamówienie dodatkowe zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane A. Piaskowski i Spółka Sp z o.o., ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- "Modernizacja obiektów sportowych, w tym: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Piłsudskiego i Adamieckiego w Dąbrowie Górniczej" na: Zadanie A (..) Zadanie B(...)
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.