Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Włocławek: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA 175 OSÓB REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU
AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKT SYSTEMOWY MOPR WŁOCŁAWEK
Numer ogłoszenia: 203654 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA 175 OSÓB REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKT SYSTEMOWY MOPR WŁOCŁAWEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych dla 175 osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników Klubu Integracji Społecznej oraz wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 1013, Priorytet VII Promocja aktywnej integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 80.53.00.00-8 - usługi szkolenia zawodowego; Dodatkowe przedmioty: 80.57.00.00-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85.12.12.70-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne; 55.50.00.00-5 - usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków; 66.51.20.00-2 - usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych; 85.14.00.00-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dwumodułowe szkolenia zawodowe składające się z: 1) modułu I - obejmującego blok motywacyjny, który każdorazowo musi trwać 39 godzin (licząc na jednego uczestnika), w tym muszą być zapewnione 2 godziny indywidualnego poradnictwa dla każdego uczestnika (Indywidualny Plan Działania) - (nie dotyczy CZĘŚCI IX), 2) modułu II - obejmującego kurs zawodowy składający się z zajęć teoretycznych i praktycznych w określonych ilościowo godzinach odrębnie dla każdej z części (wyszczególnienie niżej w pkt 6), 3) egzaminu na zakończenie każdego z kursów zawodowych w wymiarze 3 godzin, w przypadku CZĘŚCI VII oraz CZĘŚCI VIII zamówienia kurs zawodowy kończy się 5 godzinnym egzaminem końcowym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia, z których każda stanowi odrębną część zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - usługa szkoleniowa w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych - kod zawodu 522301. Dla 12 osób tworzących: a) grupę nr I: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 2) CZĘŚĆ II - usługa szkoleniowa w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych - kod zawodu: kucharz 512001, kelner 513101. Dla 36 osób tworzących: a) grupę nr I: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r., b) grupę nr II: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r., c) grupę nr III: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 3) CZĘŚĆ III - usługa szkoleniowa w zawodzie fryzjer z obsługą kas fiskalnych - kod zawodu 514101. Dla 20 osób tworzących: a) grupę nr I: 10 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 10 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r., b) grupę nr II: 10 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 10 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 4) CZĘŚĆ IV - usługa szkoleniowa w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci - kod zawodu: opiekunka domowa 532201, pozostali pracownicy domowej opieki osobistej 532290, opiekunka dziecięca domowa 531104. Dla 36 osób tworzących: a) grupę nr I: 11 osobową, liczba uczestników w module I: 10 osób, w module II: 11 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 września 2010 r., b) grupę nr II: 13 osobową: liczba uczestników w module I: 8 osób, w module II: 13 osób, termin wykonania szkolenia od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2010 r., c) grupę nr III: 12 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 5) CZĘŚĆ V - usługa szkoleniowa w zawodzie manicure, pedicure - kod zawodu: manikiurzystka 514203, pedikiurzystka 514204. Dla 23 osób tworzących: a) grupę nr I: 12 osobową, liczba uczestników w module I: 8 osób, w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 września 2010 r., b) grupę nr II: 11 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 11 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 6) CZĘŚĆ VI - usługa szkoleniowa w zawodzie magazynier z obsługą wózków widłowych - kod zawodu: magazynier 432103, kierowca operator wózków jezdniowych 834401. Dla 28 osób tworzących: a) grupę nr I: 9 osobową: liczba uczestników w module I: 6 osób, w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 września, b) grupę nr II: 10 osobową: liczba uczestników w module I: 5 osób, w module II: 10 osób, termin wykonania szkolenia od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2010 r., c) grupę nr III: 9 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 7) CZĘŚĆ VII - usługa szkoleniowa w zawodzie spawacz elektryczny metodą MAG - kod zawodu: spawacz elektryczny metodą MAG 721205. Dla 9 osób tworzących: a) grupę nr I: 9 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 8) CZĘŚĆ VIII - usługa szkoleniowa w zawodzie brukarz - kod zawodu: brukarz 711601. Dla 9 osób tworzących: a) grupę nr I: 9 osobową: liczba uczestników w module I: 4 osoby, w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 9) CZĘŚĆ IX - usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych - kod zawodu: operator sprzętu komputerowego 312201. Dla 2 osób, dla których zostaną przeprowadzone zajęcia tylko z modułu II, termin wykonania szkolenia do dnia 31 sierpnia 2010 r. 5. Celem przeprowadzenia modułów określonych w pkt 3 jest podniesienie kompetencji życiowych i zawodowych uczestników, przygotowanie do pracy w zawodzie, określonym poszczególną częścią przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216)., a także zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, następująco: 1) CZĘŚĆ I - usługa szkoleniowa w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie sprzedawca, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 2) CZĘŚĆ II - usługa szkoleniowa w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie kucharz, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 3) CZĘŚĆ III - usługa szkoleniowa w zawodzie fryzjer z obsługą kas fiskalnych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie fryzjer, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 4) CZĘŚĆ IV - usługa szkoleniowa w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie opiekunka domowa, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 5) CZĘŚĆ V - usługa szkoleniowa w zawodzie manicure, pedicure: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie manikiurzystka, b) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie pedikiurzystka, c) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, d) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 6) CZĘŚĆ VI - usługa szkoleniowa w zawodzie magazynier z obsługą wózków widłowych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie magazynier, b) dokument potwierdzający uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1623), wystawiony na podstawie pozytywnego wyniku sprawdzianu, o którym mowa w tym rozporządzeniu, c) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, d) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 7) CZĘŚĆ VII - usługa szkoleniowa w zawodzie spawacz elektryczny metodą MAG: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie spawacz, b) książeczkę spawacza z uprawnieniami MAG-135, po ukończeniu egzaminu kwalifikacyjnego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07-IS-17, c) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, d) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 8) CZĘŚĆ VIII - usługa szkoleniowa w zawodzie brukarz: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie brukarz, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 9) CZĘŚĆ IX - usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie operator sprzętu komputerowego, b) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 6. Moduł II - kurs zawodowy w szkoleniu określonym w: 1) CZĘŚCI I - musi trwać minimum 175 godzin (bez egzaminu końcowego), 2) CZĘŚCI II - musi trwać minimum 145 godzin (bez egzaminu końcowego), 3) CZĘŚCI III - musi trwać minimum 145 godzin (bez egzaminu końcowego), 4) CZĘŚCI IV - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 5) CZĘŚCI V - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 6) CZĘŚCI VI - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 7) CZĘŚCI VII - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 8) CZĘŚCI VIII - musi trwać minimum 160 godzin (bez egzaminu końcowego), 9) CZĘŚCI IX - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego). 7. Szkolenie nie może trwać dłużej niż 3 miesiące dla danej grupy szkolonych, licząc od dnia rozpoczęcia, nie dłużej jednak niż w terminie określonym w pkt 4 dla danej grupy. Wymagana jest realizacja szkoleń od poniedziałku do soboty. Wymagane godziny realizacji szkoleń w przedziale od godziny 8:00 do godziny 18:00. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 45 minut. Dzienny limit nauczania wraz z przerwami i cateringiem nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8. Zakres tematyczny i godzinowy wymaganych zajęć (minimum programowe) we wszystkich częściach zamówienia opisany jest w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowe programy szkolenia w zakresie modułu I oraz modułu II. Proponowane programy zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność szkolenia w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Szkolenia muszą się odbywać w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Pomieszczenia przeznaczone na realizację zarówno modułu I, jak i modułu II szkoleń, stanowiących przedmiot zamówienia, powierzchniowo oraz pod względem sprzętu i wyposażenia muszą być dostosowane do jednoczesnego przebywania i swobodnego uczestnictwa w zajęciach wszystkich osób stanowiących poszczególne grupy w danym rodzaju szkolenia. Zajęcia praktyczne w module II szkoleń nie muszą odbywać się równocześnie dla wszystkich członków danej grupy, ani nie muszą mieć miejsca w tym samym obiekcie. Wymagane jest, by praktyki we wszystkich szkoleniach odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego usługi szkoleniowej. Warunki odbywania szkolenia zarówno w module I, jak i module II muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Realizacja usług szkoleniowych wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju szkolenia. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane zajęcia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie ww. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 12. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją szkoleń muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczenie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem szkolenia, mający na celu podnoszenie jakości prowadzonego szkolenia. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażenie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie na bieżąco szkolonych, m.in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie dwóch ankiet: 1 na rozpoczęcie szkolenia oraz 2 po zakończeniu kursu zawodowego, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusz ankiet, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia - opiekunem grupy w tym samym czasie może być ta sama osoba dla maksymalnie 3 grup. 14. W trakcie szkoleń wykonawca zapewnia codziennie (niezależnie od modułu szkolenia) catering w kwocie nie mniejszej niż 8,00 zł brutto dziennie dla każdego uczestnika, obejmujący przygotowanie poczęstunku w formie ciepłego drugiego dania każdego dnia oraz stałego dostępu do zimnych napojów, kawy i herbaty oraz drobnych ciastek. 15. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie niezbędne do wykonywania określonych w poszczególnych kursach zawodów: 1) dla wszystkich części - badań medycyny pracy, 2) dla uczestników kursów w CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV oraz CZĘŚCI V - badań Sanepidu, 3) dla uczestników kursu magazynier z obsługą wózków widłowych (CZĘŚĆ VI) - orzeczeń psychologicznych do wykonywania zawodu operator wózków. 16. Czas przeprowadzenia badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 18. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonym specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kwalifikacje proponowanej kadry dydaktycznej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 19. Egzamin końcowy prowadzony musi być przez komisję składającą się z przewodniczącego oraz dwóch członków komisji. Wymagania, dotyczące składu komisji egzaminacyjnej znajdują się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 20. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 12 tys. zł, przy czym OC na kwotę min. 5 tys. zł. 21. Wykonawca ubezpiecza uczestników szkoleń poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min. 8 tys. zł na każdego uczestnika. 22. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na szkolenie osoby skierowanej przez zamawiającego, o nieobecności na szkoleniu lub też o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 23. Każda nowo skierowana na szkolenie osoba w trakcie jego trwania musi odbyć 80 % zajęć teoretycznych i 100 % zajęć praktycznych. 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania na szkolenie mniejszej liczy osób i brak możliwości skierowania osób dodatkowych, w celu przeprowadzenia szkoleń dla wskazanej w pkt 2 liczby osób. Zamawiający ponosi koszty za faktycznie przeszkoloną liczbę osób (blok motywacyjny + kurs zawodowy), nawet jeśli dany uczestnik uzyska negatywny wynik egzaminu końcowego. 25. Po zakończeniu szkolenia na daną część zamówienia, wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie - protokół z realizacji usług wraz z nw. dokumentami w ciągu 14 dni: 1) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkoleń. 2) Kopia protokołu egzaminacyjnego z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do egzaminu, które egzaminu nie zdały i które egzamin zdały. 3) Kserokopie uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie szkoleń. 4) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkoleń. 5) Ankiet, o których mowa w pkt 13. 26. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 r. 27. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 55.50.00.00-5, 66.51.20.00-2, 85.14.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie niniejszego warunku przez wykonawcę w zakresie realizacji usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych potwierdza: 1) posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 145 z późn. zm.) - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 2) posiadanie akredytacji właściwego miejscowo według siedziby wykonawcy kuratora oświaty do prowadzenia kształcenia w systemie pozaszkolnym - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie niniejszego warunku potwierdza wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie następujących usług szkoleniowych: 1) zrealizowanie kursu zawodowego dla 12 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 2) zrealizowanie kursu zawodowego dla 12 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II, 3) zrealizowanie kursu zawodowego dla 10 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie fryzjer z obsługą kas fiskalnych - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III, 4) zrealizowanie kursu zawodowego dla 12 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV, 5) zrealizowanie kursu zawodowego dla 12 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie manicure, pedicure - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ V, 6) zrealizowanie kursu zawodowego dla 10 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie magazynier z obsługą wózków widłowych - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VI, 7) zrealizowanie kursu zawodowego dla 9 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie spawacz elektryczny metodą MAG - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VII, 8) zrealizowanie kursu zawodowego dla 9 osób (w grupach co najmniej 5 osobowych) w zawodzie brukarz - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VIII, 9) zrealizowanie kursu zawodowego dla 5 osób w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IX. Przez odpowiedni rodzaj rozumie się organizowanie usług szkoleniowych współfinansowanych, bądź nie, ze środków Unii Europejskiej, kończące się wydaniem zaświadczeń, stanowiących cel kursów. Przez odpowiedni zakres rozumie się organizowanie szkoleń, składających się z bloku motywacyjnego i kursów zawodowych, których odbiorcami były w szczególności osoby bezrobotne w wieku aktywności zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 12 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 12 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ I, 2) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 12 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 12 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego kucharz kelner - z obsługą kas fiskalnych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ II, 3) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 10 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 10 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego fryzjer z obsługą kas fiskalnych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ III, 4) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 12 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 13 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz placówkami z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych: opiekun osób chorych, niepełnosprawnych oraz opiekun dzieci (2 różne placówki) w przypadku kursu zawodowego opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci - w razie składania oferty na CZĘŚĆ IV, 5) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 11 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 12 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego manicure, pedicure - w razie składania oferty na CZĘŚĆ V, 6) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 9 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 10 osób na miejsce zajęć teoretycznych, oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych, oraz dysponowanie min. 2 stanowiskami nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz placem manewrowym z halą do nauki jazdy na ww. wózkach. Wymagane także dysponowanie min. jednym wózkiem podnośnikowym oraz jednym wózkiem załadowczym. Wózki muszą być sprawne technicznie i dopuszczone do użytku. W przypadku kursu zawodowego magazynier z obsługą wózków widłowych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ VI, 7) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 9 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 9 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką (np. warsztatami) z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego spawacz elektryczny metodą MAG - w razie składania oferty na CZĘŚĆ VII, 8) ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 4 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, oraz salą szkoleniową dla min. 9 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego brukarz - w razie składania oferty na CZĘŚĆ VIII, 9) ośrodkiem szkoleniowym wyposażonym we właściwą pracownię komputerową dla min. 2 osób do realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych w przypadku kursu zawodowego kursu obsługi komputera dla średniozaawansowanych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ IX. 10) w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia dysponowanie bazą, o której mowa w ppkt od 1 do 9 jednocześnie - wybiórczo w zależności od tego, które części będzie obejmowała oferta i od zaproponowanych terminów przeprowadzenia poszczególnych szkoleń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń, w osobach: 1) psycholog do przeprowadzenia zajęć poradnictwa i wsparcia grupowego w bloku motywacyjnym (moduł I) niezależnie od części postępowania (nie dotyczy CZĘŚCI IX), 2) doradca zawodowy, posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz uprawnienia do nauczania, do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego oraz indywidualnego w bloku motywacyjnym (moduł I) niezależnie od części postępowania (nie dotyczy CZĘŚCI IX), 3) wizażysta, posiadający co najmniej wykształcenie średnie kierunkowe oraz uprawnienia do nauczania, do przeprowadzenia warsztatów grupowych autoprezentacji w bloku motywacyjnym (moduł I) niezależnie od części postępowania (nie dotyczy CZĘŚCI IX), 4) kadra dydaktyczna do realizacji zajęć teoretycznych w module II, posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania, oraz odpowiednie kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu zawodowego, 5) kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych w module II musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie, uprawnienia do nauczania w zakresie przedmiotów zawodowych oraz posiadać kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu zawodowego, 6) komisja egzaminacyjna w składzie 3 osobowym na każdy z kursów, składających się na przedmiot zamówienia - posiadająca odpowiednie wykształcenie zgodnie z § 11 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216), 7) opiekun grupy szkoleniowej opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w ppkt od 1 do 5 lub inna osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie zatrudniona minimum do 31.12.2010 r. na podstawie umowy o pracę u wykonawcy, potrafiąca wypełnić obowiązki opiekuna. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia - opiekunem grupy w tym samym czasie może być ta sama osoba dla maksymalnie 3 grup szkoleniowych. Potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanej usługi szkoleniowej jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej równą 50 % ceny brutto składanej oferty. - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1) opracowany przez wykonawcę dzienny harmonogramu szkoleń zawierający minimum założeń programowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników szkolenia, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji szkolenia. Wymagane zachowanie podziału harmonogramu na blok motywacyjny (nie dotyczy CZĘŚCI IX) i kurs zawodowy. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi. Harmonogram należy sporządzić odrębnie dla każdej z części; 2) oświadczenie o zapewnieniu cateringu zgodnie z wymaganiami pkt 14 rozdziału II SIWZ - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 3) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla kadry - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 4) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla uczestników szkoleń - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 5) do wykazu osób mających realizować zamówienie należy dołączyć informacje na temat ich uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 6) życiorysy zawodowe osób podanych w wykazie - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 7) dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje oraz przebieg życiorysu zawodowego osób podanych w wykazie - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 8) dokumenty i oświadczenia o których mowa wyżej w ppkt od 5) do 7) stanowić będą podstawę, do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty. 2. Kalkulację ceny ofertowej. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość oferowanej usługi - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku,
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 1013, Priorytet VII Promocja aktywnej integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy produktów strączkowych i sypkich do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy tłuszczy do Zakładu Karnego we Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Miasta Mrągowo
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.