eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDocieplenie wełną mineralną poddasza Budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Gdańsk: Docieplenie wełną mineralną poddasza Budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 203663 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186007 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie wełną mineralną poddasza Budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową budynku: 1. docieplenie wełną mineralną o gr. 15 cm i 5 cm dachu poddasza II p ( dwie sale konferencyjne, zaplecze sanitarne, holl wraz z klatką schodową ) 2. uszczelnienie nieszczelności pomiędzy ścianą budynku a występującymi nieszczelnościami wzdłuż krawędzi zamontowanej stolarki okiennej na poddaszu budynku zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną z zastosowaniem środków uszczelniających np. pianki itp 2.Termin wykonania 14 dni od daty podpisania umowy 3.Okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru . 4.Zalecenia techniczno-organizacyjne Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia na poddaszu budynku zaplecza technicznego z uwzględnieniem zlikwidowania nieszczelności w deskowaniu przy stolarce okiennej z wykorzystaniem dostępnych środków uszczelniających np. pianka uszczelniająca . Zakres robót obejmuje również zakup materiałów, transport, rozładunek własnymi siłami oraz ręczne prace transportowe . W przypadku użytych nazw rozumieć je jako przykładowe - o parametrach, jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego, którzy sporządzą stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie . Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody do celów związanych z przedmiotem zamówienia. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od godz. 6-00 do 22-00 .Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektu w czasie prac. Wykonawca we własnym zakresie i na własny będzie przez okres wykonywania prac utrzymywał czystość i porządek w przekazanym przez Zamawiającego do użytkowania węźle sanitarnym dla zatrudnionych pracowników. Wykonawca na własny koszt powołuje kierownika robót w danej branży budowlanej, który winien posiadać aktualne uprawnienia budowlane wraz z przynależnością do Izby do prowadzenia tego typu przedmiotu zamówienia w budynku zabytkowym. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przez Zamawiającego podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy : A). 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia , 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych , 6. Wykonania niezbędnych prób i rozruchu, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót w zakresie uruchomienia poszczególnych instalacji np. w przypadku instalacji hydrantowej wykonania pomiaru wydajności urządzenia p.poz B) Wymagania organizacyjne : 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny, kierownika robót, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpieczy plac budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia budowy . 2. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i poż na terenie wykonywanych robót i w czasie ich wykonywania . C) Wymagania dotyczące gwarancji : 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres 36 - miesięcy , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń , 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3. Okres gwarancji na urządzenia musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, 4.Wszystkie atesty, świadectwa , aprobaty techniczne, karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy : Inne wymagania : - załączenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego przedmiaru,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISOLERSERVICE Sp. z o.o. 80-176 Gdańsk, ul. Taneczna 9/19, ul. Taneczna 9/19, 80-176 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40433,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29121,26

  • Oferta z najniższą ceną: 29121,26 / Oferta z najwyższą ceną: 53566,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.