eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › DOSTAWA, WYMIANA I URUCHOMIENIE NA PŁYWALNI RAWSZCZYZNA W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM 1. AUTOMATYKI CZTERECH CENTRAL WENTYLACYJNYCH DANTHERM, ORAZ 10-CIU VBW CLIMA. 2. AUTOMATYKI TECHNOLOGII WODY BASENOWEJ(systemy pomiaru, regulacji i dozowania chemii basenowej w trzech niezależnych obiegach wody basenowej), 3. SYSTEMU MONITOROWANIA I WIZUALIZACJI PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH NA PULPICIE KOMPUTERA SŁUŻB TECHNICZNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA, WYMIANA I URUCHOMIENIE NA PŁYWALNI RAWSZCZYZNA W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM : 1. AUTOMATYKI CZTERECH CENTRAL WENTYLACYJNYCH DANTHERM, ORAZ 10-CIU VBW CLIMA. 2. AUTOMATYKI TECHNOLOGII WODY BASENOWEJ(systemy pomiaru, regulacji i dozowania chemii basenowej w trzech niezależnych obiegach wody basenowej), 3. SYSTEMU MONITOROWANIA I WIZUALIZACJI PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH NA PULPICIE KOMPUTERA SŁUŻB TECHNICZNYCH.
Numer ogłoszenia: 203691 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Świętokrzyska 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 24 75 500, faks 41 24 75 501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, WYMIANA I URUCHOMIENIE NA PŁYWALNI RAWSZCZYZNA W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM : 1. AUTOMATYKI CZTERECH CENTRAL WENTYLACYJNYCH DANTHERM, ORAZ 10-CIU VBW CLIMA. 2. AUTOMATYKI TECHNOLOGII WODY BASENOWEJ(systemy pomiaru, regulacji i dozowania chemii basenowej w trzech niezależnych obiegach wody basenowej), 3. SYSTEMU MONITOROWANIA I WIZUALIZACJI PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH NA PULPICIE KOMPUTERA SŁUŻB TECHNICZNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana i uruchomienie na pływalni Rawszczyzna ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim: 1. Automatyki czterech central wentylacyjnych DANTHERM, oraz 10 VBW CLIMA 2. Automatyki technologii wody basenowej systemy pomiaru, regulacji i dozowania chemii basenowej w trzech niezależnych obiegach wody basenowej). 3. Systemu monitorowania i wizualizacji procesów technologicznych na pulpicie komputera służb technicznych. Zadanie będzie polegało na: 1. Zastosowaniu nowszej generacji automatyki zasilająco-sterowniczej obejmującej zastosowanie nowego oprogramowania sterowników central basenowych z wyświetlaczami, zgodnie z projektem, 2. Zastosowaniu modularnie zbudowanego sterownika pomiarowo-regulującego pracującego w systemie BUS, przeznaczonego do pomiaru, regulacji i sterowania procesami uzdatniania wody basenowej m.in. sondy pH, REDOX wolny chlor, regulatory, pompki dozujące z pomiarem poziomu i temperatury wody), wraz z dotykowym panelem do wizualizacji, zgodnie z projektem, 3. Uruchomieniu systemu monitorowania procesów technologicznych na pulpicie komputera służb technicznych pływalni czyli przekazywanie sygnałów dozowania, regulacji i pomiaru z obiegów wody basenowej oraz regulacji pomiarów z central wentylacyjnych, zgodnie z projektem. UWAGA : Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z udziału w zamówieniu pozycji kosztorysowych 5 i 6 tj. Przeróbki automatyki 10 central wentylacji zaplecza produkcji VBW sterowniki INVENSYS MN500 z komunikacją LON, oraz montażu panela sterującego 1 na 10 sterowników MN5OO w przypadku jeżeli zabezpieczona kwota na całość zadania będzie niższa od kwoty oferowanej za to zadanie. Z uwagi na powyższe Zamawiający wymaga przedstawienia kosztów realizacji zamówienia w trzech pozycjach : 1. Koszt realizacji pozycji zamieszczonych w kosztorysie 1,2,3,4,7i 8, 2. Koszt realizacji pozycji zamieszczonych w kosztorysie 5 i 6, 3. Łączny koszt brutto całego zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 realizacji na dostawy, montażu i rozruchu automatyki wentylacji na krytych pływalniach, minimum 5 realizacji na dostawy, montażu i rozruchu automatyki technologicznych obiegów wodnych na krytych pływalniach, oraz przynajmniej jednej realizacji systemu monitorowania i wizualizacji procesów technologicznych na krytych pływalniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacjach określonych w paragrafie 14 wzoru umowy, stanowiący załacznik nr.2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego ul. Świętokrzyska 11 pokój nr. 2.26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Świętokrzyska 11, sekretariat pokój nr.2.22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.