eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Pełnienie w imieniu Inwestora funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych polegających na Rozbudowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Słupca: Pełnienie w imieniu Inwestora funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych polegających na Rozbudowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1
Numer ogłoszenia: 203745 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy, ul. Franciszka Ratajczaka 1, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 277 16 98, fax 0-63 277 16 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie w imieniu Inwestora funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych polegających na Rozbudowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru, reprezentującego inwestora przy realizacji zadania modernizacji i rozbudowy obiektu Komendy Powiatowej PSP w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1. (dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych w/w zadania dostępna jest w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej http: bip.powiat-slupca.pl bip.php?pid=569&&id=1068. W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania czynności inspektora nadzoru wynikających z prawa budowlanego, a w szczególności do: - reprezentowania Zamawiającego przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z Umową, w tym zwłaszcza z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzania jakości wykonywanych robót i używanych materiałów i urządzeń, a w szczególności do zapobiegania zastosowania przy wykonywaniu robót materiałów i urządzeń wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania przy tego rodzaju robotach, - sprawdzania i odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz do przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych robót, - potwierdzania faktu wykonania robót i ich rozmiaru lub faktu usunięcia stwierdzonych wad, - kontrolowania rozliczeń finansowych związanych z Umową - na żądanie Zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże, czy powyższe zamówienie wykona sam w 100 procentach, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeżeli tak to w jakiej części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) uprawnienia dla osoby, która będzie świadczyć usługi nadzoru inwestorskiego do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) aktualne zaświadczenie osoby, która będzie świadczyć usługi nadzoru inwestorskiego o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) dokumenty poświadczające, że osoba, która będzie świadczyć usługi nadzoru inwestorskiego odbyła łącznie co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie prowadzenia i kierowania pracami. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupca.psp.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.