To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Lublin: Prowadzenie windykacji należności z tytułu przejazdu bez ważnego biletu lub bez uprawnień do bezpłatnego bądź ulgowego przejazdu pasażerów korzystających z usług gminnego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 203772 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159496 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, ul. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 466 29 00, faks 0-81 466 29 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie windykacji należności z tytułu przejazdu bez ważnego biletu lub bez uprawnień do bezpłatnego bądź ulgowego przejazdu pasażerów korzystających z usług gminnego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM w Lublinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie czynności faktycznych i prawnych zgodnych z przepisami prawa, zmierzających do odzyskania od dłużników Zamawiającego należności - z tytułu niezapłaconych należności za przejazd bez biletu lub bez uprawnień do bezpłatnego bądź ulgowego przejazdu pasażerów korzystających z usług gminnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie zwanych dalej w treści umowy czynnościami windykacyjnymi. 2. W ramach umowy Wykonawca podejmować będzie działania zmierzające do całkowitego lub częściowego zaspokojenia wierzytelności. 3. Działania windykacyjne Wykonawcy obejmować będą w pierwszym etapie windykacje przedsądową a po wykorzystaniu tej formy - Wykonawca kierował będzie dochodzenie wierzytelności na drogę postępowania sądowego w elektronicznym postępowaniu upominawczym i na podstawie elektronicznego tytułu wykonawczego do egzekucji komorniczej. 4. Reprezentowanie Zamawiającego w elektronicznym postępowaniu sądowym i egzekucyjnym. 5. Zamawiający oświadcza, że przekazywane do windykacji wierzytelności według wiedzy zamawiającego na dzień przekazywania Wykazu Należności i Dłużników są wymagalne, nieprzedawnione i nie są przedmiotem postępowań sądowych. 6. Zamawiający przekazywał będzie przeznaczone do windykacji sprawy w formie wykazu należności i dłużników- średnio dwa razy w miesiącu w ilości od 500 szt. do 1200 szt. przy czym pierwszego roku obowiązywania umowy ok. 10.000 szt. a w roku następnym tylko przez pierwszych 9 miesięcy. 7. Zamawiający przekazywał będzie do windykacji należności w wieku od 3 do 6 miesięcy a średnia wartość pojedynczych a średnia wartość pojedynczych należności wynosić będzie około 130 zł . 8. Umowa obowiązuje przez okres 24 miesięcy licząc od daty jej zawarcia z zastrzeżeniem jej wcześniejszego automatycznego rozwiązania w przypadku, gdy wynagrodzenie Wykonawcy osiągnie określoną w ofercie Wykonawcy kwotę za całość przedmiotu zamówienia na którą składa się suma kwot poszczególnych prowizji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EOS KSI Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118198,08
Oferta z najniższą ceną: 118198,08 / Oferta z najwyższą ceną: 118198,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów elektrycznych i hydraulicznych - 2 zadania
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.