Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-09-25
P³ock: realizacja us³ugi szkoleniowej
Numer og³oszenia: 203799 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w P³ocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: realizacja us³ugi szkoleniowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ nr 1 - Szkolenie pn. Spawanie metod± TIG 141 I,II,III modu³y stali nierdzewnej grupa materia³owa 8 HL-045 TUV. 1.Miejsce szkolenia: P³ock 2.Termin szkolenia: pa¼dziernik - listopad 2014r. 3.Ilo¶æ uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w P³ocku z wykszta³ceniem bez znaczenia. 4. Szkolenie powinno byæ realizowane wg. planu nauczania obejmuj±cego przeciêtnie nie mniej ni¿ 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie wiêcej ni¿ po 8 godzin dziennie. Czê¶æ nr 2 - Szkolenie pn. Prawo jazdy kat. C. 1.Miejsce szkolenia: P³ock 2.Termin szkolenia: pa¼dziernik - listopad 2014 r. 3.Ilo¶æ uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w P³ocku z wykszta³ceniem bez znaczenia. 4.Szkolenie powinno byæ realizowane wg. planu nauczania obejmuj±cego przeciêtnie nie mniej ni¿ 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu , nie wiêcej ni¿ po 8 godzin dziennie. Czê¶æ nr 3 - Szkolenie pn. Spawanie metod± MAG 135/136 - UDT 1.Miejsce szkolenia: P³ock 2.Termin szkolenia: pa¼dziernik - listopad 2014r. 3.Ilo¶æ uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w P³ocku z wykszta³ceniem bez znaczenia. 4.Szkolenie powinno byæ realizowane wg. planu nauczania obejmuj±cego przeciêtnie nie mniej ni¿ 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie wiêcej ni¿ po 8 godzin dziennie. Czê¶æ nr 4 - Szkolenie pn. Spawanie metod± TIG 141 - UDT 1.Miejsce szkolenia: P³ock 2.Termin szkolenia: pa¼dziernik - listopad 2014r. 3.Ilo¶æ uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w P³ocku z wykszta³ceniem bez znaczenia. 4.Szkolenie powinno byæ realizowane wg. planu nauczania obejmuj±cego przeciêtnie nie mniej ni¿ 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie wiêcej ni¿ po 8 godzin dziennie..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.53.00.00 - Us³ugi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1.Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, Zamawiaj±cy ¿±da by wykaza³, i¿ prowadzi instytucjê szkoleniow± w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r, poz. 674 z pó¼n. zmianami) - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (dotyczy wszystkich czê¶ci). Ocena spe³nienia warunku z ppkt 1. dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego poprzez weryfikacjê wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spe³niony je¶li, Wykonawca bêdzie figurowa³ w RIS na dzieñ sk³adania ofert. Wykonawca mo¿e do³±czyæ do oferty za¶wiadczenie o wpisie do RIS. 2.Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, Zamawiaj±cy ¿±da by Wykonawca posiada³ aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców prowadz±cych o¶rodki szkolenia kierowców, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegaj±cych siê o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wyk³adowców (Dz.U. z 2012 poz. 1019 ze zm.), tj. posiada numer ewidencyjny nadawany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 3 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu tworzenia i nadawania numeru ewidencyjnego o¶rodka szkolenia kierowców i innego podmiotu prowadz±cego szkolenie oraz wysoko¶ci op³aty za wpis do rejestru przedsiêbiorców prowadz±cych o¶rodek szkolenia kierowców i op³aty za wydanie o¶wiadczenia potwierdzaj±cego spe³nianie dodatkowych wymagañ przez o¶rodek szkolenia kierowców (Dz.U. z 2013 poz. 31, ze zm.). W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej, warunek posiadania uprawnieñ mog± wykazaæ tylko ci Wykonawcy, którzy bêd± faktycznie realizowaæ czê¶æ zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnieñ ustawowych (dotyczy czê¶ci 2). Ocena spe³nienia warunku z ppkt. 2. dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego poprzez analizê do³±czonych do oferty dokumentów.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na podstawie o¶wiadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z³o¿onego przez Wykonawcê - za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania odpowiedniego potencja³u technicznego Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ odpowiednim potencja³em technicznym, tj. co najmniej: 1. jedn± sal± wyk³adow±, spe³niaj±c± minimalne warunki prowadzenia zajêæ teoretycznych - dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia. 2. spawalni± spe³niaj±c± warunki zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470 z 2000r.) oraz zgodnie z przepisami ochrony przeciwpo¿arowej z indywidualnym dostêpem do sprzêtu spawalniczego - dot. czê¶ci nr 1, 3, 4. 3. jednym placem manewrowym do realizacji zajêæ praktycznych - dotyczy czê¶ci nr 2, 4. jednym samochodem ciê¿arowym spe³niaj±cym wymagania okre¶lone odpowiednio w: Ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. 2011 Nr 30 poz. 151, ze zm.), Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. t. j. poz. 1137) - dotyczy czê¶ci nr 2. Ocena spe³nienia warunku dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia - za³±cznik nr 11 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca wykaza³, ¿e na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³: Dot. wszystkich czê¶ci zamówienia a.co najmniej jedn± osob± do prowadzenia zajêæ teoretycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin teoretycznych o tematyce zgodnej lub zbli¿onej do kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b. co najmniej jedn± osob± do prowadzenia zajêæ praktycznych z przedmiotu zamówienia, który posiada: - do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin praktycznych w zakresie objêtym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ocena spe³nienia warunku dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na podstawie opisu sporz±dzonego przez Wykonawcê na za³±czniku nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowi±zania podmiotu trzeciego do udostêpnienia zasobów nale¿y za³±czyæ je w oryginale.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na podstawie o¶wiadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z³o¿onego przez Wykonawcê - za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporz±dzony przez wykonawcê Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ (oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia). 2.Program szkolenia sporz±dzony przez Wykonawcê - za³±cznik nr 6 (oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia). W programie szkolenia musz± zostaæ opisane wszystkie wskazane zagadnienia. 3.Szczegó³owa kalkulacja kosztów szkolenia sporz±dzona przez Wykonawcê - za³±cznik nr 7 (oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia). 4.Wzór za¶wiadczenia Instytucji Szkoleniowej o ukoñczeniu szkolenia zawieraj±ce dane okre¶lone w § 71 ust. 4 rozporz±dzenia Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 14.05.2014r. w sprawie szczegó³owych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia us³ug rynku pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 667), o ile przepisy odrêbne nie stanowi± inaczej - za³±cznik nr 9 - sporz±dza Wykonawca, 5.Wzór ankiety dla uczestników szkolenia s³u¿±cej do oceny szkolenia - za³±cznik nr 10 (sporz±dza Wykonawca), 6.Dyplom o ukoñczeniu szkoleniu - wg wzoru - za³±cznik nr 13 do SIWZ; 7.Wzór dokumentu o ukoñczeniu szkolenia zgodnie z wymogami obowi±zuj±cymi dla dzia³alno¶ci danej specjalno¶ci i uzyskania kwalifikacji - dot. wszystkich czê¶ci zamówienia. 8. Podwykonawcy - za³±cznik nr 8. 9.Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa, to musi z niego jednoznacznie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo to musi zostaæ do³±czone do oferty i musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Do¶wiadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleñ z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia - 15
- 3 - Dostosowanie kwalifikacji i do¶wiadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
- 4 - Certyfikaty jako¶ci us³ug posiadane przez instytucjê szkoleniow± - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2.Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê pod warunkiem uzyskania akceptacji drugiej strony umowy. 3.Zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SIWZ. 4.Zmiany mog± dotyczyæ: a)zmiany osób wykonuj±cych us³ugê, b)zmiany terminu wykonania us³ugi, c)zmiany miejsca wykonywania szkolenia, d)zmiany ceny, e)zmiany podwykonawców - na zasadach okre¶lonych w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w P³ocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 P³ock pok. 28a.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urz±d Pracy w P³ocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 P³ock pok. 26 sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: us³uga szkoleniowa wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapita³em p³ockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Dzia³anie 6.1 Poprawa dostêpu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywno¶ci zawodowej w regionie, Poddzia³anie 6.1.3 Poprawa zdolno¶ci do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywno¶ci zawodowej osób bezrobotnych.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- "Dostawa pozosta³ych artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2025 roku"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleñ dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szko³a zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleñ dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przysz³o¶æ" - z podzia³em na II czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kszta³cenie nasz± przysz³o¶ci± " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 czê¶ci.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 czê¶ci.
- Przeprowadzenie kursu z obs³ugi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kszta³cenie zawodowe krokiem do przysz³o¶ci"
wiêcej: Us³ugi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.