Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, macierzy dyskowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 203805 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, macierzy dyskowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, macierzy dyskowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie. Zamówienie składa się z sześciu zadań częściowych: Zadanie nr 1 - dostawa switcha 10/100/1000 48 port rackmount - 17 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24 Zadanie nr 2 - dostawa macierzy dyskowych typu NAS - 2 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24 Zadanie nr 3 - dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS - desktop - 5 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24 Zadanie nr 4 - dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS (1500 VA) - rackmount - 4 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24 Zadanie nr 5 - dostawa notebooka - 1 szt. dla Instytutu Pojazdów Szynowych Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, Al. Jana Pawła II nr 37 Zadanie nr 6 - dostawa komputera stacjonarnego - stacji roboczej - 1 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3, 32.42.00.00-3, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6, 30.21.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia Specyfikacja techniczna pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ zawierająca typ, model, producenta, parametry techniczne - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 6 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kalkulacja cenowa-Załącznik 7 do SIWZ; Formularz ofertowy-Załącznik 1 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) terminu realizacji umowy w przypadku: - jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy 2) zmianę modelu zaoferowanego urządzenia w przypadku, gdy oferowane urządzenia, nie są dostępne na rynku (zaprzestano ich produkcji). Wykonawca może zastąpić go modelem o co najmniej takich samych lub wyższych parametrach technicznych w cenie nie wyższej niż wskazanej w ofercie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwagi dotyczące terminu realizacji zamówienia - pkt II.2 oraz załącznik I - dla części od nr 1 do nr 6: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: 1 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% - 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi 7 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie - dla zadania częściowego: 2 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% - 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi 7 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie - dla zadania częściowego: 3 - 7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 4 - 7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 5 - 7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 6 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% - 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi 7 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa switcha 10/100/1000 48 port rackmount - 17 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa switcha 10/100/1000 48 port rackmount - 17 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowych typu NAS - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowych typu NAS - 2 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS - desktop - 5 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS - desktop - 5 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS (1500 VA) - rackmount - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS (1500 VA) - rackmount - 4 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa notebooka - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka - 1 szt. dla Instytutu Pojazdów Szynowych Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, Al. Jana Pawła II nr 37. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa komputera stacjonarnego - stacji roboczej - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego - stacji roboczej - 1 szt. dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.