Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Włodowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice
Numer ogłoszenia: 203830 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice , ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 034 3153001, faks 034 3153031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na obsłudze bankowej budżetu gminy Włodowice, jak również jednostek organizacyjnych podległych gminie, do których należą: - Urząd Gminy Włodowice - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Włodowicach - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli we Włodowicach, - Szkoła Podstawowa we Włodowicach - Szkoła Podstawowa w Rudnikach - Szkoła Podstawowa w Zdowie - Gimnazjum we Włodowicach - Przedszkole we Włodowicach - Komunalny Zakład Budżetowy we Włodowicach oraz każdorazowo nowo utworzona jednostka organizacyjna gminy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i obsługę rachunków bieżących i pomocniczych prowadzonych w PLN, - przechowywanie środków pieniężnych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - realizację wypłat gotówkowych (w tym w ramach tzw. zastępczej obsługi kasowej na rzecz beneficjentów) - realizację przelewów bankowych, - obsługę czeków, - generowanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych w formie dokumentów - możliwość gromadzenia środków znajdujących się na rachunku bieżącym gminy na lokatach typu (overnight), - korzystanie przez Zamawiającego z bankowości elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) oferent powinien posiadać - uprawnienia wymagane ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe - potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego. b) oferent w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. świadczenie bankowej obsługi budżetu dla jednostki samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, o wartości min. 600 tys. zł (średnie miesięczne saldo na rachunkach bankowych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w siwz) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty - wzór stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2) kopia potwierdzenia uprawnień do wykonywania działalności bankowej wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi stanowi załącznik 2 do siwz, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, 6) wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załącznik nr 4 do siwz, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 8) wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 5 do siwz; 9) oświadczenie o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom (wzór dokumentu załącznik Nr 6 siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - oprocentowanie środków - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włodowice, ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, II piętro pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Włodowice, ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, sekretariat I piętro pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.