eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa produktów i materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Przemyśl: Dostawa produktów i materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 203832 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów i materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 -Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 -Worki do zbiórki moczu w systemie zamkniętym tygodniowym - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - Microsamplery - 1 poz. asort. w ilości 100 szt; Zad. 4 - Cewniki do hemiodializ - 1 poz. asort. w ilości 100 szt; Zad. 5 -Słuchawki lekarskie - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 - Igła biopsyjna do szpiku kostnego - 1 poz. asort. w ilości 4 szt; Zad. 7 -Filtry do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych ,igła bezpieczna iniekcyjna- 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 -Cewnik urologiczny - 3 poz. asort. w ilości po 5 szt; Zad. 9 - Akcesoria do fototerapii - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - Różny sprzęt medyczny - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 -Papierowe miarki do mierzenia noworodków - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.; Zad. 12 -Fartuchy - 1 poz. asort. w ilości 900 szt; Zad. 13 -Papiery termoczułe - 20 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 14 -Elektrody j.u. i żele do USG i EKG - 5 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 15 -Bielizna osobista jednorazowa - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 -Worek na wymiociny - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 17 -Osłonki na głowicę USG - 1 poz. asort. w ilości 18 op; Zad. 18 -Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego - 1 poz. asort. w ilości 6 250 szt; Zad. 19 -Probówki , szalki, bagietki - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 -Drobny sprzęt laboratoryjny - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 21 -Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci - 21 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 -Sprzęt do tracheostomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 23 - Rurki intubacyjne - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 24 -Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 - Worki oddechowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 26 -Spodnie włókninowe krótkie - 1 poz. asort. w ilości 350 szt; Zad. 27-Maski chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 425 op.; Zad. 28- Czepki chirurgiczne -1 poz. asort. w ilości 200 op.; Zad. 29-Zaciskacz do pępowiny -1 poz. asort. w ilości 600 szt.;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Ulotki, katalogi, prospekty opisujące oferowany przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy towaru - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem Wojewódzkiego Szpitala im.Św. Ojca Pio w Przemyślu-budynek D pok. 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze - budynek D pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 -Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki do zbiórki moczu w systemie zamkniętym tygodniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 -Worki do zbiórki moczu w systemie zamkniętym tygodniowym - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Microsamplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Microsamplery - 1 poz. asort. w ilości 100 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki do hemiodializ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Cewniki do hemiodializ - 1 poz. asort. w ilości 100 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Słuchawki lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 -Słuchawki lekarskie - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igła biopsyjna do szpiku kostnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Igła biopsyjna do szpiku kostnego - 1 poz. asort. w ilości 4 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filtry do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych ,igła bezpieczna iniekcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 -Filtry do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych ,igła bezpieczna iniekcyjna- 5 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewnik urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 -Cewnik urologiczny - 3 poz. asort. w ilości po 5 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Akcesoria do fototerapii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Różny sprzęt medyczny -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Różny sprzęt medyczny - 10 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Papierowe miarki do mierzenia noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 -Papierowe miarki do mierzenia noworodków - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 -Fartuchy - 1 poz. asort. w ilości 900 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Papiery termoczułe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 -Papiery termoczułe - 20 poz. asort. w różnych ilościach ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Elektrody j.u. i żele do USG i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 -Elektrody j.u. i żele do USG i EKG - 5 poz. asort. w różnych ilościach ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Bielizna osobista jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 -Bielizna osobista jednorazowa - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Worek na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 -Worek na wymiociny - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Osłonki na głowicę USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 -Osłonki na głowicę USG - 1 poz. asort. w ilości 18 op;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 -Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego - 1 poz. asort. w ilości 6 250 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Probówki , szalki, bagietki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 -Probówki , szalki, bagietki - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 -Drobny sprzęt laboratoryjny - 10 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 21 -Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci - 21 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt do tracheostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 22 -Sprzęt do tracheostomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 23 - Rurki intubacyjne - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 24 -Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Worki oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 25 - Worki oddechowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Spodnie włókninowe krótkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 26 -Spodnie włókninowe krótkie - 1 poz. asort. w ilości 350 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Maski chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 27-Maski chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 425 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Czepki chirurgiczne -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 28- Czepki chirurgiczne -1 poz. asort. w ilości 200 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zaciskacz do pępowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 29-Zaciskacz do pępowiny -1 poz. asort. w ilości 600 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy towaru - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.