Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Warszawa: Przegląd techniczny (tzw. zerowy) urządzeń klimatyzacji i wentylacji oraz usługę kompleksowego ich czyszczenia wraz z dyzynfekcją w obiekcie IHIT przy ul. I. Gandhi 14 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 203880 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd techniczny (tzw. zerowy) urządzeń klimatyzacji i wentylacji oraz usługę kompleksowego ich czyszczenia wraz z dyzynfekcją w obiekcie IHIT przy ul. I. Gandhi 14 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Przegląd zerowy obejmuje a) Sprawdzenie działania central wentylacyjno- klimatyzacyjnych łącznie 62 szt pod względem poprawności pracy wszystkich urządzeń i osprzętu. b) Sprawdzenie działania klimakonwektorów w ilości 26 szt zainstalowanych w IHiT. Po przeglądzie zerowym należy wykonać opis stanu instalacji ,podać zalecenia i sposoby ewentualnej jej modernizacji. Czyszczenie i dezynfekcja obejmuje 1. Wykonanie rewizji inspekcyjnych na kanałach wentylacyjnych oraz przystosowanie ich do systematycznych przeglądów. 2. Czyszczenie i dezynfekcja powierzchni kanałów wraz z odessaniem zanieczyszczeń i ich separacją (około 2.900 m² ) 3. Wymiana uszkodzonych spiro i flex (do 3 mb):kanały typu spiro i flex nawiewne 206mb. 4. Demontaż/montaż wraz z czyszczeniem i ewentualnym malowaniem nawiewników szczelinowych i anemostatów (około 568szt ) 5. Wymiana filtrów wstępnych, dokładnych i Hepa we wszystkich centralach i nawiewnikach (filtry posiada IHiT) Po oczyszczeniu kanałów należy udokumentować przy pomocy kamery (nagranie) stanu kanałów przed i po czyszczeniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegóły zawierające warunki udziału w postępowaniu zawiera Instrukcja Sporządzenia Wniosku, która jest dosępna na stronie internetowej Zamawiającego www.ihit.waw.pl Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z wypełnionym Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalnoprawnympod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia / nie spełnia).Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający oprócz postawionych powyżej warunków podmiotowych, które muszą spełniać Wykonawcy, zastosuje zasady oceny Wniosków. 1. Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie Lp. KRYTERIUM 1.Udokumentowana realizacja w ostatnich 3 latach (lub w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień o podobnym lub szerszym charakterze oraz wartości większej/równej 300.000 PLN w zakresie usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Do potwierdzenia: Wykazem zrealizowanych zamówień z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru - bez zastrzeżeń) - - RANGA - 60 % 2.Potencjał techniczny wskazany w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (pkt.2.9 Instrukcji Sporządzenia Wniosku) oraz kwalifikacje osób wskazane w wykazie osób które będą wykonywały zamówienie (pkt. 2.8 Instrukcji Sporządzenia Wniosku ) RANGA - 30% 3.Wskaźnik rentowności w 2006 r. oparty o rachunek zysków i strat, obliczony wg wzoru: Zysk brutto WR = -------------------------- x 100 Sprzedaż - RANGA 10% R a z e m 100% Dokumenty , o których mowa w kryteriach oceny składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez Wykonawcę wraz z referencjami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określa Instrukcja Sporządzenia Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii Ul. Gandhi 14 02-776 Warszawa pok. 508 V piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii Ul. Gandhi 14 02-776 Warszawa pok. 144A I piętro Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wody mineralnej - zamówienie w dwóch częściach
- USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I ZNISZCZENIA WYROBÓW TYTONIOWYCH
- Dostawa materiałów i implantów do operacji okulistycznych - powtórzenie
- Dostawa wykładziny dywanowej do pomieszczeń Kancelarii Sejmu
- zakup monitora hemodynamicznego oraz aparatu USG w podziale na dwa zadania
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia remontu agregatu wody lodowej firmy Climaveveta typ NECS/SL 2418 zlokalizowanego na dachu budynku Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej PP".
- Świadczenie usług serwisu, konserwacji, przeglądu technicznego oraz napraw awaryjnych urządzeń mroźni.
- Usługa przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynkach IMW w Lublinie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Sądu Rejonowego w Gorlicach przy ul. Bieckiej 5
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.