Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Ropa: Budowa szlaków zrywkowych w L-ctwie Magura i Hańczowa
Numer ogłoszenia: 203884 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łosie , Łosie 39, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 18 3534719, faks 18 3534719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.losie.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe, państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnejj.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szlaków zrywkowych w L-ctwie Magura i Hańczowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 2 części: Część I zamówienia: 1. Szlak zrywkowy nr L/04/1/12 - Leśnictwo Hańczowa Część II zamówienia: 1. Szlak zrywkowy nr L/10/1/12 - Leśnictwo Magura 2. Szlak zrywkowy nr L/10/3/12 - Leśnictwo Magura 3. Remont szlaku zrywkowego nr L/10/2/12 - Leśnictwo Magura.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w ilości do 30% zam. podstawowego. Zakres: Część I zamówienia: 1. Szlak zrywkowy nr L/04/1/12 - Leśnictwo Hańczowa Część II zamówienia: 1. Szlak zrywkowy nr L/10/1/12 - Leśnictwo Magura 2. Szlak zrywkowy nr L/10/3/12 - Leśnictwo Magura 3. Remont szlaku zrywkowego nr L/10/2/12 - Leśnictwo Magura
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części I zamówienia: 500 zł Dla Części II zamówienia: 500 zł Składając ofertę na więcej niż jedna część, wadium należy sumować i taką kwotą zabezpieczyć ofertę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty przynajmniej dwóch usług odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości netto min. 40.000 zł netto - każda, oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci winni dysponować następującym sprzętem budowlanym (własnym lub wynajętym - wymagana będzie aktualna umowa najmu lub przyrzeczenie najmu) : Dla części I zamówienia: - koparka - o poj. łyżki 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa min 74 kW - walec wibracyjny samojezdny 4-6 t, - samochód transportowy, - zagęszczarka wibracyjna spalinowa Dla części II zamówienia: - koparka - o poj. łyżki 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa 74 kW - walec wibracyjny samojezdny 4-6 t, - samochód transportowy. - zagęszczarka wibracyjna spalinowa Oferenci składający ofertę na dwie części zamówienia, winni dysponować minimum dwoma spycharkami gąsienicowymi o mocy min. 74 kW, oraz dwoma koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 i pozostałym sprzętem jak dla jednej części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.losie.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łosie 39, 38-312 Ropa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Łosie 39, 38-312 Ropa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa szlaku zrywkowego w Leśnictwie Hańczowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szlak zrywkowy nr L/04/1/12 - Leśnictwo Hańczowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa szlaków zrywkowych w Leśnictwie Magura.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szlak zrywkowy nr L/10/1/12 - Leśnictwo Magura 2. Szlak zrywkowy nr L/10/3/12 - Leśnictwo Magura 3. Remont szlaku zrywkowego nr L/10/2/12 - Leśnictwo Magura.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ROPA
- Dostawa oprogramowania dla nowo tworzonej Gminy Szczawa do zarządzania sesjami rady gminy wraz ze sprzętem, montażem i szkoleniem
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce w okresie : od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi ROPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZIAŁANIA Z ZAKRESU HODOWLI LASU ORAZ WYKONANIE CIĘĆ PIELĘGNACYJNYCH W POLESKIM PARKU NARODOWYM W 2025 R.
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
- Prace leśne w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, szkółek leśnych, nasiennictwa.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.