Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Opole: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Numer ogłoszenia: 203913 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocrg.opolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części tj.: zadania: Zadanie nr 1: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej RPO WO 2007-2013 na 2012 rok oraz w ramach budżetu ogólnego Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Zadanie nr 2: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A i 1B do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu
Dział Organizacyjno -Administracyjny
ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, sekretariat III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu Dział Organizacyjno -Administracyjny ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej RPO WO 2007-2013 na 2012 rok oraz w ramach budżetu ogólnego Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Zadanie nr 2: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej RPO WO 2007-2013 na 2012 rok oraz w ramach budżetu ogólnego Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej RPO WO 2007-2013 na 2012 rok oraz w ramach budżetu ogólnego Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.