Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Łódź: Wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 203946 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6337191, fax 042 6329311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Tuszyn, obręb 16, działka nr ew. 12/3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy podziału nieruchomości położone w obrębie 16 miasto Tuszyn, oznaczonej w ewidencji gruntów nr 12/3, zgodnie ze wstępnym projektem podziału i załącznikiem graficznym. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się uzyskanie decyzji Burmistrza Miasta Tuszyna, zatwierdzającej podział przedmiotowej nieruchomości.. Zadanie nr 2 Koluszki, obręb 8, działki nr ew. 342, 343, 344/1, 344/3, 337/1 i nr 346 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonej w obrębie 8 miasto Koluszki, oznaczonej nr działek 342, 343, 344/1, 344/3, 337/1 i nr 346, celem uregulowania stanu prawnego przedmiotowych nieruchomości. Załączniki graficzne dostępne są w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego. Zadanie nr 3 Gmina Rzgów, działki wg wykazu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na przeprowadzeniu kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów i weryfikacji oznaczenia użytków gruntowych na terenie gminy Rzgów. Przedmiot prac obejmuje: 1. zgłoszenie robót geodezyjnych, 2. analizę zebranych materiałów, przygotowanie odbitki roboczej, 3. sporządzenie i wysłanie zawiadomień o terminach prac terenowych, 4. pomiar granic użytków i konturów klasyfikacyjnych, 5. wykonanie map zmian konturów klasyfikacyjnych, 6. wykonanie wykazów zmian gruntowych, 7. skompletowanie operatów i przekazanie do zasobu Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 1) w zakresie zadań nr 1 i 2 powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem (w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącemu przedmiot zamówienia), poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm., 2) w zakresie zadania nr 3 w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą z wykształceniem geodezyjnym z uprawnieniami w zakresie geodezji (2) i 1 osobą posiadającą uprawnienia do aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wskazanych § 6 niniejszej Specyfikacji, wg. formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy (zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 5). W przypadku składania ofert na zadań nr 1 i 2 1. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia. 2. wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Doświadczenie Wykonawcy), 3. dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie Doświadczenie Wykonawcy zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert na zadanie nr 3 1. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Potencjał kadrowy), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 2. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia geodezyjne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=128
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi ul. Sienkieiwcza 3 90-954 Łódź IX piętro - pokój 912.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi ul. SIenkiewicza 3 90-954 Łódź VIII piętro - pokój 807.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tuszyn, obręb 16, działka nr ew. 12/3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy podziału nieruchomości położone w obrębie 16 miasto Tuszyn, oznaczonej w ewidencji gruntów nr 12/3, zgodnie ze wstępnym projektem podziału i załącznikiem graficznym. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się uzyskanie decyzji Burmistrza Miasta Tuszyna, zatwierdzającej podział przedmiotowej nieruchomości...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koluszki, obręb 8, działki nr ew. 342, 343, 344/1, 344/3, 337/1 i nr 346 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonej w obrębie 8 miasto Koluszki, oznaczonej nr działek 342, 343, 344/1, 344/3, 337/1 i nr 346, celem uregulowania stanu prawnego przedmiotowych nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Rzgów, działki wg wykazu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na przeprowadzeniu kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów i weryfikacji oznaczenia użytków gruntowych na terenie gminy Rzgów. Przedmiot prac obejmuje: 1. zgłoszenie robót geodezyjnych, 2. analizę zebranych materiałów, przygotowanie odbitki roboczej, 3. sporządzenie i wysłanie zawiadomień o terminach prac terenowych, 4. pomiar granic użytków i konturów klasyfikacyjnych, 5. wykonanie map zmian konturów klasyfikacyjnych, 6. wykonanie wykazów zmian gruntowych, 7. skompletowanie operatów i przekazanie do zasobu Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.