eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaOpracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Niechobrz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Boguchwała: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Niechobrz
Numer ogłoszenia: 203959 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267099 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała, ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Niechobrz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dwóch obszarów w miejscowości Niechobrz gmina Boguchwała w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w Boguchwale Nr XLIV/513/2013 z dnia 29 października 2013 r. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Niechobrz ma na celu określenie zasad zagospodarowania obszaru mieszkaniowego przy ocenie oddziaływania na środowisko projektowanej stacji bazowej telefonii komórkowej oraz terenu rolnego z określeniem zasad budowy systemów infrastruktury technicznej oraz infrastruktury z zakresu łączności publicznej w rozumieniu przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Niechobrz obejmuje przygotowanie tekstu uchwały, rysunek, , wszystkie wzory pism i ogłoszeń, opinii, uzgodnień i inne. 1. sporządzenie propozycji rozstrzygnięć wniosków zgłaszanych na podstawie art.14 pkt.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 2. opracowanie koncepcji projektu planu oraz uzyskanie opinii Burmistrza Boguchwały; 3. opiniowanie i uzgodnienie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. Nr 199, poz.1227 ze zmianami), oraz prezentacja projektu planu na posiedzeniu miejskiej komisji urbanistyczno- architektonicznej; 4. publiczna prezentacja projektu planu, udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami; 5. analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu; 6. wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag; 7. ewentualne ponowne uzgodnienie projektu planu; 8. przygotowanie projektu planu do uchwalenia i prezentacja planu na posiedzeniach Komisji Rady i Sesji Rady Miejskiej w Boguchwale; 9. przygotowanie dokumentacji prac planistycznych w 2 egz. ( w tym 1 dla wojewody) w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa; 10. przygotowanie wtórników projektu planu zgodnie z umową. Forma opracowania projektu Projekt należy sporządzić zgodnie z: - ustawą z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz.647 j.t.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U.2003.164.1587) - przepisami odrębnymi. Koszty Koszt zakupu map niezbędnych do wykonania zamówienia poniesie Wykonawca. Granice i obszar opracowania Granice obszarów opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określone zostały na załączniku graficznym do uchwały. Forma opracowania Opracowania należy wykonać w formie wydrukowanej oraz elektronicznej ( teksty w programie Microsoft Word, rysunki w formacie: pdf, jpg, dgb, dgn, dwg a także dodatkowo wersję uchwały w edytorze tekstów jednolitych XML- Legislator - pliku otwieranego przez program Edytor Aktów Prawnych. Projekt rysunku planu należy wykonać w skali 1 : 1 000. 1) Opracowania wymagane zgodnie z przepisami prawa tj. opracowanie ekofizjograficzne, prognoza oddziaływania na środowisko, prognoza finansowa w formie wydrukowanej i elektronicznej. 2) Projekt planu wykonać dodatkowo na mapie ewidencji gruntów w skali 1 : 1000 w celu publicznej prezentacji planu. Opracowania graficzne ( rysunki) powinny być sporządzone w czytelnej technice graficznej, zapewniającej możliwość spójnego czytania opracowania, sporządzania kopii planu oraz wyłożenia do publicznego wglądu. 3) Wszystkie dane dotyczące planowania przestrzennego przekazane zamawiającemu mają spełniać wymagania dyrektywy INSPIRE. Pliki wektorowe powinny umożliwiać umieszczenie w bazie danych Systemu Informacji Przestrzennych Gminy Boguchwała oraz formacie akceptowalnym przez system iMapcity. Ponadto opracowania w zakresie kartograficznym, należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe wg wymagań zamawiającego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Przekazanie planu do uzgodnień i opiniowania Projekt planu należy dostarczyć Zamawiającemu w ilości niezbędnej do przeprowadzenia uzgodnień i opinii (w wersji elektronicznej i papierowej), - egzemplarze rysunku planu w kolorze, w skali 1: 1000, zgodnie z wymaganiami art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - tekst uchwały zapisany w edytorze tekstów jednolitych XML- Legislator - pliku otwieranego przez program Edytor Aktów Prawnych oraz w programie Microsoft Word, w ilości niezbędnej do przeprowadzenia uzgodnień i opinii. o - opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. o - prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. o - prognoza finansowa uchwalenia planu - 3 egz. Projekt planu po dokonanych zmianach wynikających z uzgodnień, opinii i uwag po wyłożeniu (przed uchwaleniem) należy dostarczyć: Ostateczną wersję dokumentów po uchwaleniu należy dostarczyć: o Rysunek planu - wydruk w technice barwnej- 3 egz, w skali 1 : 1000. o rysunek planu kolorowy w formie zapisu elektronicznego na CD/DVD - 1 szt. o rysunek planu w wersji czarno-białej(w pomniejszeniu do formatu A4) w formie elektronicznej - przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego, o ustalenia planu w formie wydruku - w 3 egz. i w formie zapisu elektronicznego na CD/DVD - 1 egz. zapisany w edytorze tekstów jednolitych XML- Legislator - pliku otwieranego przez program Edytor Aktów Prawnych zgodnie z zasadami techniki prawodawczej, o opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. o prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. o prognoza skutków finansowych planu - 3 egz. o materiały formalno-prawne (dokumentacja planistyczna) - 1 egz.+egz. dla Wojewody Podkarpackiego, Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia 1) Uchwała o przystąpieniu do sporządzenia planu wraz z załącznikiem graficznym. 2) Informacje i dane charakteryzujące przedmiot zamówienia. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć do uzgodnienia Zamawiającemu harmonogram prac i płatności dotyczący realizacji zamówienia (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu przed podpisaniem umowy, przy czym końcowy termin zakończenia zadania, tj. 02-07-2014 r. nie może ulec zmianie), opracowany na podstawie załącznika nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pryliński Sp. z o.o., Al. Artura Grottgera 22/4, 30-035 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14391,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14391,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.