Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2039 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Głuchołazy: Budowa Biblioteki gminnej w Głuchołazach w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303240
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307838
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury, krajowy numer identyfikacyjny
83225500000, ul.
ul. Bohaterów Warszawy
7,
48340
Głuchołazy, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 391 698, faks
, e-mail
cjanek@vp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Biblioteki gminnej w Głuchołazach w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2016.JC
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja inwestycji Biblioteka+ w Głuchołazach połączonej funkcjonalnie i przestrzennie z budynkiem Centrum Kultury. Dla realizacji tego celu wymagane jest: 1)opracowanie dokumentacji projektowej poprzedzonej szczegółową inwentaryzacją stanu istniejącego, badaniami podłoża gruntowego i uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, zezwoleń oraz pozwolenia budowlanego n rozbiórkę budynku istniejącego i wykonanie przedmiotowej inwestycji, 2)wykonanie prac rozbiórkowych polegających na wyburzeniu istniejącego budynku byłego kina i harcówki, za wyjątkiem części zajmowanej przez salę konsumpcyjną lokalu gastronomicznego , a także wyburzeniu części budynku Centrum Kultury zajmowanej przez zespół toalet, 3)wykonanie robót instalacyno-budowlanych w zakresie realizacji nowego budynku, holu, pomieszczeń zaplecza sceny, modernizacji byłe Sali konsumpcyjnej, bramy wejściowej i foyer sali widowiskowej oraz przebudowa instalacji sanitarnych i elektrycznych, 4)wyposażenie obiektu zgodnie z zaleceniem programu Biblioteka+, 5)zagospodarowanie terenu działki, uporządkowanie terenów przyległych z odtworzeniem stanu sprzed realizacji zadania. Realizacja zadania ma być zgodna z wytycznymi programowymi określonymi w Kryteriach Certyfikatu Biblioteka+. W wytycznych określono minimum programowe, wymogi funkcjonalne i wymogi dotyczące wyposażenia obiektu Biblioteki (wyposażenie biblioteki w instalacje, armaturę sanitarną, podnośnik dla niepełnosprawnych i windę towarową). UWAGA: Z zakresu realizacji inwestycji wyłączono wyposażenia Biblioteki w infrastrukturę teleinformatyczną, drukarki, kserokopiarki, projektory, łącza internetowe i telefoniczne, elektroniczny system biblioteczny, które będzie przedmiotem odrębnego zamówienia. Inwestycja ma być wykonana w systemie "zaprojektuj i wybuduj".´ Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z projektem zagospodarowania terenu oraz uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia budowlanego i realizacji inwestycji oraz wykonanie kosztorysu uproszczonego, Wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych to jest budowa zaprojektowanego obiektu i wyposażenie go w instalacje sanitarne i elektryczne opisane w programie funkcjonalno-użytkowym oraz modernizacja części budynku istniejącego. Budynek Biblioteki gminnej w Głuchołazach należy wyposażyć w instalacje i urządzenia techniczne wymagane w Kryteriach Certyfikatu Biblioteki+. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykonania dokumentacji projektowej, jej zakres, wymagań co do treści, ilości i formy oraz szczegółowy zakres robót budowlanych) znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-8
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45111000-8,
45212000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w dniu 17.10.2016r. zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, z uwagi na to cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i opakowań farmaceutycznych
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Zakup i dostawa hali namiotowej oraz maszyny do utrzymania lodowiska w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.