Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Radomyśl nad Sanem: Remont drogi gminnej Nr 101315R Pniów - Czekaj Pniowski w km 0+258 - 1+373 (skrzyżowanie z drogą powiatową)
Numer ogłoszenia: 204030 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 101315R Pniów - Czekaj Pniowski w km 0+258 - 1+373 (skrzyżowanie z drogą powiatową).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe), -Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I i II z trans. urobku na nasyp samochodami na odległość 6km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą, -Koryto wykonane na całej szerokości i poszerzeniu jezdni oraz mijanek mechanicznie w gruncie kat. II - IV, -Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie drogi mechanicznie, -Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na poszerzeniu jezdni, -Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (istniejąca nawierzchnia), -Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego warstwa górna, -Wyrównanie istniejącej nawierzchni (podbudowy) mieszanka mineralno - asfaltową , dowożoną z odl.15km - wykonanie warstwy wyrównawczej, -Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, dowożonej z odległości 15 km, -Uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie pospółki (regulacja poboczy do wysokości projekt. warstwy ścieralnej, spadek poprzeczny 4-6 %): po uprzednim uzupełnieniu gruntem dowiezionym. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakresu robót znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (przedmiar robót zał. nr 3 do SIWZ) ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie byli głównym Wykonawcą co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia), c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, d) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera rozdział VII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-d muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b-d mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b, c, d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A, C powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 2. lit. B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A - C mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A-C, Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Warunki dotyczące powierzenia części robót Podwykonawcom. a) Wykonawca, który zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców, zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. b) Wykonawca, który wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę z Podwykonawcami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem,
sekretariat urzędu - pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat urzędu - pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1794B na odcinku Bełda - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap I
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 570 obręb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o długości 209,50m
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.