eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockSzkolenia zawodowe dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Płock: Szkolenia zawodowe dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 204030 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 28, faks 24 267 68 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia zawodowe dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I - Prawo jazdy kat. B - 11 osób. Część II - Prawo jazdy kat. C - 1 osoba. Część III - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 3 osoby. Część IV - Podstawy obsługi komputera - 1 osoba. Część V - Grafik komputerowy - 1 osoba. Część VI - Kurs fryzjerski - 1osoby. Część VII - Kosmetyczka - 2 osoby. Część VIII- Język angielski - poziom średniozaawansowany - 11 osób. Część IX - Język niemiecki - poziom podstawowy - 1 osoba. Część X - Język niemiecki - poziom średniozaawansowany - 1 osoba. Część XI - Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej - 1 osoba. Część XII - Bukieciarz - florysta - 1 osoba..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) skrót - Pzp i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 i 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do Oferty w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykonania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz ewentualnym załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie zał. nr 4 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednimi warunkami techniczno - organizacyjnymi, potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania szkolenia . Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do Oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje kadrą szkoleniową zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz załączyć: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zał. nr 5 do SIWZ . Osoby wskazane do przeprowadzenia szkolenia muszą posiadać doświadczenie w przeprowadzonych min. 2 szkoleniach w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert. W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające podany warunek. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej w każdej z części tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, dokonana zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, a zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższymi kwalifikacjami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do Oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załączenie do oferty ewentualnych referencji, certyfikatów, dyplomów potwierdzających należyte wykonanie usług szkoleniowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, kod pocztowy 09-400, ul. Bielska 59, pok. 520 - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, kod pocztowy 09-400, ul. Bielska 59, pok. 520 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w ramach projektu systemowego pt.: Aktywna integracja w powiecie płockim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kategoria B dla 11 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kategoria C dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie pn.Podstawy obsługi komputera dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pn. Grafik komputerowy dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pn. Kurs fryzjerski dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pn. Kosmetyczka dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie pn. Język angielski poziom średniozaawansowany dla 11 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie pn.Język niemiecki poziom podstawowy dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie pn.Język niemiecki poziom średniozaawansowany dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szkolenie pn. Bukieciarz - florysta dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy- z zakresu przedmiotu zam.(lub pokrewnego) wykonane w ciągu ostatnich 2 lat od min.2 szloleń - do 16 i wiecej szkoleń - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.