Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Kraków: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 204042 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna w Krakowie , ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie przy ul. św. Tomasza 43: zadanie 1: a) krzesła stacjonarne - zwykłe (bez pulpitów i podłokietników) - 394 sztuki b) stoliki - 85 sztuk zadanie 2: a) ławki z dwoma fotelami- 1 sztuka, b) ławki z trzema fotelami - 1 sztuka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Udzielą gwarancji na wykonane zamówienie, na okres nie krótszy niż podano w punkcie I.2 nin. specyfikacji. 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 6. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 2 zamówień w zakresie dostawy tego rodzaju mebli (wyposażenia) przeznaczonych do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej, o wartości pojedynczego zamówienia porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania (warunek dotyczy każdego zadania oddzielnie). 7. Wykonawca, wraz z ofertą i na własny koszt, dostarczy do zamawiającego po jednym egzemplarzu oferowanych mebli. Po zakończeniu postępowania wykonawcy odbiorą od Zamawiającego meble niezwłocznie. Każdy mebel powinien być opisany (z podaniem nazwy : wykonawcy, zadania , oferowanego mebla). Opisy na meblach powinny być identyczne jak w wypełnionym formularzu cenowym do oferty. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów, wymienionych w pkt. IV nin. Specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków, Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów : 1. Wypełniony formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot nin. postępowania (dostawa mebli tego rodzaju, przeznaczonych do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej) i o wartości porównywalnej z przedmiotem nin. postępowania, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do nin. Specyfikacji). Informacje i dokumenty należy przedstawić oddzielnie dla każdego zadania. 5. Atest producenta potwierdzający odporność na ścieranie tkaniny (co najmniej 50 000 cykli Martindale) - dotyczy krzeseł stacjonarnych, zadanie 1. 6. Atest producenta potwierdzający trudnopalność tkaniny według norm BS EN 1021-1:1994 (papieros) oraz BS EN 1021-2:1994 (zapałka) - dotyczy krzeseł stacjonarnych, zadanie 1. 8. Atesty: na trudnopalność EN 1021-1 (określający odporność tkaniny ma tlący papieros) oraz w zakresie odporności mechanicznej na ścieranie tkaniny (minimum 35 000 cykli Martindale) - dotyczy ławek, zadania 2. 9. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą : 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą to zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IV pkt 2,3 SIWZ, zobowiązany jest on przedstawić dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki podane w punkcie 1 powyżej - określające daty wystawienia dokumentów - stosuje się odpowiednio. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonej na język polski przez tłumacza przysięgłego lub poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 4) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św.Tomasza 43, pok.308, 31-027 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 13:30, miejsce: ul. Św.Tomasza 43, pok.308, 31-027 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie przy ul. św. Tomasza 43 : zadanie 1: a) krzesła stacjonarne - zwykłe (bez pulpitów i podłokietników) - 394 sztuki b) stoliki - 85 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa następujących mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie przy ul. św. Tomasza 43 : zadanie 2 a) ławki z dwoma fotelami- 1 sztuka, b) ławki z trzema fotelami - 1 sztuka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (kącik wyciszeń) dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla MDK Witosa - zamówienie udzielane w 2 częściach" w ramach zadania pn.: "MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych"
- Zakup i montaż wyposażenia w ramach zadania: "Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddziały z przeznaczeniem na klub dziecięcy - Budzyń Osiedle Wierzbowe"
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.