eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańwykonanie remontu sali Rady Wydziału w budynku Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Poznań: wykonanie remontu sali Rady Wydziału w budynku Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 204051 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178079 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu sali Rady Wydziału w budynku Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu sali Rady Wydziału (pokój nr 350) w budynku Wydziału Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i instalacji c.o. Zakres robót budowlanych to: roboty rozbiórkowe, gładzie gipsowe na suficie i ścianach (ościeża, belki, słupy), malowanie sufitu i ścian, zabudowa z płyt G-K wnęk po lampach na suficie, wykonanie podłoża z masy samopoziomującej, montaż posadzkowej deski barlineckiej. Zakres robót elektrycznych obejmuje wymianę istniejącej instalacji aluminiowej na nową miedzianą instalację oświetlenia wraz z lampami i zasilania. Na ścianach sali są zamontowane drewniane boazerie. W czasie prowadzenie robót elektrycznych należy ją zabezpieczyć. W przypadku konieczności demontażu części boazerii (do wykonanie instalacji elektrycznej) należy ją ponownie zamontować i odnowić. Zakres robót instalacyjnych obejmuje wymianę istniejących grzejników wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. W czasie realizacji zadania należy umożliwić demontaż klimatyzatora i jego montaż firmie specjalistycznej. Ofertę należy przygotować na podstawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i kosztorysu ślepego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, i sztuką budowlaną. A. Podstawowe dane o budynku Budynek sześciokondygnacyjny z podpiwniczeniem, przykryty stropodachem płaskim krytym papą termozgrzewalną. Powierzchnia zabudowy - 2.006 m2 Powierzchnia użytkowa - 6.081 m2 B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Kosztorys ślepy w celu wyliczenia ceny oferty - Roboty budowlane , Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku, uwaga obiekt w ruchu wszelkie uciążliwe prace (hałas) dla użytkowników muszą odbywać się pomiędzy godzinami 1530 a 2330. D. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe); 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 7. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 8. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały, a Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż materiały wskazane w zestawieniach. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany TIP-TOP, ul. Safony 23, 60-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22216,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29195,50

  • Oferta z najniższą ceną: 29195,50 / Oferta z najwyższą ceną: 57536,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.