Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Słupsk: Adaptacja poddasza w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku, przy ul. Jaracza 18a na cele biurowe
Numer ogłoszenia: 204122 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku , ul. Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, faks 059 8433129.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddasza w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku, przy ul. Jaracza 18a na cele biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji poddasza na cele biurowe w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku, przy ul. Jaracza 18a, w zakresie: 1) roboty budowane: - wykonanie posadzek z warstwami wykończeniowymi, - wykonanie ścianek działowych g-k na ruszcie systemowym, - wykonanie ocieplenia dachu z montażem płyt g-k, - wykonanie sufitów podwieszonych, - montaż okien połaciowych, - montaż wywietrzaków dachowych i kanałów wentylacyjnych, - ułożenie glazury i terakoty w sanitariatach, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych, - wykonanie w istniejącej ścianie nowego otworu drzwiowego z nadprożem. 2) roboty sanitarne: - podłączenie do istniejącej instalacji wod.-kan., - wykonanie nowej instalacji wod.-kan., - montaż podgrzewaczy ciepłej wody przy urządzeniach czerpalnych, - montaż przyborów sanitarnych, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z włączeniem do istniejącej instalacji i montaż grzejników. 3) roboty elektryczne: - instalacje elektryczne należy wykonać wg. projektów i przedmiaru robót. W ofercie dodatkowo należy ująć montaż 2 szt. wentylatorów kanałowych w WC. Wszystkie wentylatory załączane są z oświetleniem toalet, a wyłączenie ze zwłoką czasową do 15min. Szczegółowy zakres prac należy wykonać wg projektu budowlanego stanowiącego załącznik do siwz. Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia należy wykonać na podstawie projektu i wizji lokalnej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót remontowych, każda o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej, posiadającym odpowiednie uprawnienia, kierownikiem robót sanitarnych oraz kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia lub elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. -spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót remontowych, każda o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej - załącznik nr 4. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c)Wykaz osób - kierownik budowy branży budowlanej, kierownik robót sanitarnych oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6; d)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. e)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka - uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c). 3)W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: a)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk, pok. nr 8 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.