eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Radom: Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 204127 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185481 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, faks (048) 345 11 18, 3451043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu i obejmuje: a) Nadzorowanie i monitorowanie procesu wdrażania programu restrukturyzacyjnego obejmującego realizację celów określonych w tym programie; b) Pośredniczenie w pozyskaniu zewnętrznego źródła finansowania na potrzeby restrukturyzacji naprawczej Zamawiającego; c) Przygotowywanie budżetowania w formie limitów kosztów zmiennych w poszczególnych oddziałach, działach, zakładach i pracowniach Zamawiającego; d) Monitorowanie procesu budżetowania polegające na nadzorowaniu, określaniu i weryfikowaniu limitów kosztów zmiennych w poszczególnych oddziałach, działach, zakładach i pracowniach Zamawiającego oraz aktualizacja po zakończeniu każdego półrocza; e) Przygotowanie koncepcji funkcjonowania Zamawiającego wraz z analizą konkurencyjnego otoczenia rynkowego w celu utrzymania dominującej pozycji na rynku usług medycznych w rejonie działania Zamawiającego w kontekście obowiązującej Ustawy o działalności leczniczej; f) Wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością podstawową Zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz podejmowaniu wraz z Zamawiającym niezbędnych działań w obszarze zamówień publicznych i zaopatrzenia zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności Zamawiającego poprzez benchmarking w zakresie leków i materiałów medycznych, a w szczególności poprzez: . optymalizację polityki lekowej Zamawiającego; . optymalizację gospodarki materiałowo-magazynowej Zamawiającego. g) Wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością Zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz przedstawieniu propozycji podjęcia wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności h) Wdrażanie zleconych czynności restrukturyzacyjnych i) W razie potrzeb Zamawiającego przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji umowy i przedstawienie jej przedstawicielom Podmiotu Tworzącego. j) Merytoryczną pomoc prawną w opracowaniu dokumentacji podmiotu po ewentualnym przekształceniu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.M.G. Finanse Sp. z o.o., ul. Karolewska 1, 90-560 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.