eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi sprzedaży biletów. Udzielanie informacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Warszawa: Usługi sprzedaży biletów. Udzielanie informacji.
Numer ogłoszenia: 20413 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. , ul. Lubelska 1, 03-802 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4738716, faks 022 4738814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koleje.mazowieckie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi kolejowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzedaży biletów. Udzielanie informacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest agencyjna sprzedaż biletów oraz udzielanie informacji kolejowej na przystankach osobowych Jaktorów oraz Chrzęsne. 2.Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert na zadania: 1)Zadanie nr 1 - Sprzedaż biletów oraz udzielenie informacji na przystanku osobowym Jaktorów; 2)Zadanie nr 2 - Sprzedaż biletów oraz udzielenie informacji na przystanku osobowym Chrzęsne Sprzedaż biletów na p.o. Jaktorów odbywać będzie się codziennie w godzinach 5.00-20.00. Sprzedaż biletów na p.o. Chrzęsne odbywać się będzie codziennie w godzinach 5.00 - 21.00. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż biletów kolejowych na przejazd w komunikacji krajowej z kas fiskalnych, 2)udzielanie informacji kolejowej w zakresie rozkładu jazdy pociągów, Prawa przewozowego, taryf i innych regulacji prawnych dotyczących odprawy podróżnych, 3)dokonywanie uzasadnionych zwrotów należności za częściowo lub całkowicie niewykorzystane bilety na przejazd w komunikacji krajowej, 4)prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości statystycznej ze sprzedaży biletów, 5)utrzymanie porządku w pomieszczeniach wykonywania umowy, 6)przekazywanie wpływów ze sprzedaży biletów za pośrednictwem firmy konwojującej wartości pieniężne dwa razy w tygodniu, zgodnie z zarządzeniem Zamawiającego, stanowiącym złącznik nr 2-2.1 do SIWZ, 7)wykonywanie dodatkowych czynności niezbędnych do właściwego wykonywania przedmiotu umowy, np. oznaczenie dni i godzin sprzedaży biletów, dostosowanie wizerunku pomieszczenia do wymogów Zamawiającego, poprzez np. pomalowanie okienka kasowego i wnętrza pomieszczenia w kolorach ustalonych z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 63.51.50.00 - Usługi podróżne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie określonych warunków Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: Ad 1) prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą, Ad 2) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - obsługi systemów sprzedaży biletów kolejowych. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenie- załącznik nr 3 do SIWZ, Ad 3) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełniony wykaz osób, którymi dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat: - kwalifikacji zawodowych - doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - zakresu wykonywania przez nie czynności z załączeniem oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w zakresie obsługi systemów sprzedaży biletów kolejowych (uprawnienia kasjera biletowego zgodnie z wymogami Zamawiającego np. Kurs kwalifikacyjny w zakresie sprzedaży biletów kolejowych w komunikacji wewnętrznej dla pracowników zatrudnionych przy odprawie podróżnych) . Ad 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000,00 zł oraz udokumentuje to poprzez złożenie podpisanego oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wskazane w ust. 2 pkt. 1, 2, 3, 4 mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 5. Ocena spełniania warunków. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w Rozdziale 6, Zamawiający żąda złożenia n/w dokumentów: 1) podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) podpisanego oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru Załącznik nr 3.1 do SIWZ; 3) podpisanego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ; Jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania podmiotów, które oddadzą Wykonawcy do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia. Dokumenty, o których mowa w ust 7 pkt 1 ppkt 1-3 Wykonawcy składają w formie oryginału. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) podpisanego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru Załącznik nr 3.2 do SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy; 2. Dokumenty, o których mowa w ust 7 pkt 2 ppkt 1 Wykonawcy składają w formie oryginału, a dokument o którym mowa w ppkt 2 - w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (dotyczy Wykonawców składających aktualny odpis z właściwego rejestru) - w formie oryginału (dotyczy osób fizycznych składających oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2). 3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 5 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w punkcie 2: 1) ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ppkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na każdym jego etapie zgodnie z dyspozycją art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 § 1 Kodeksu karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koleje.mazowieckie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. 03-802 Warszawa ul Lubelska 1 pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. 03-802 Warszawa ul. Lubelska 1 pokój 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż biletów oraz udzielanie informacji na przystanku osobowym Jaktorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż biletów na p.o. Jaktorów odbywać będzie się codziennie w godzinach 5.00-20.00. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż biletów kolejowych na przejazd w komunikacji krajowej z kas fiskalnych, 2) udzielanie informacji kolejowej w zakresie rozkładu jazdy pociągów, Prawa przewozowego, taryf i innych regulacji prawnych dotyczących odprawy podróżnych, 3)dokonywanie uzasadnionych zwrotów należności za częściowo lub całkowicie niewykorzystane bilety na przejazd w komunikacji krajowej, 4)prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości statystycznej ze sprzedaży biletów, 5)utrzymanie porządku w pomieszczeniach wykonywania umowy, 6)przekazywanie wpływów ze sprzedaży biletów za pośrednictwem firmy konwojującej wartości pieniężne dwa razy w tygodniu, zgodnie z zarządzeniem Zamawiającego, stanowiącym złącznik nr 2-2.1 do SIWZ, 7)wykonywanie dodatkowych czynności niezbędnych do właściwego wykonywania przedmiotu umowy, np. oznaczenie dni i godzin sprzedaży biletów, dostosowanie wizerunku pomieszczenia do wymogów Zamawiającego, poprzez np. pomalowanie okienka kasowego i wnętrza pomieszczenia w kolorach ustalonych z Zamawiającym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 63.51.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż biletów oraz udzielanie informacji na przystanku osobowym Chrzęsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż biletów na p.o. Chrzęsne odbywać się będzie codziennie w godzinach 5.00 - 21.00. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż biletów kolejowych na przejazd w komunikacji krajowej z kas fiskalnych, 2)udzielanie informacji kolejowej w zakresie rozkładu jazdy pociągów, Prawa przewozowego, taryf i innych regulacji prawnych dotyczących odprawy podróżnych, 3)dokonywanie uzasadnionych zwrotów należności za częściowo lub całkowicie niewykorzystane bilety na przejazd w komunikacji krajowej, 4)prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości statystycznej ze sprzedaży biletów, 5)utrzymanie porządku w pomieszczeniach wykonywania umowy, 6)przekazywanie wpływów ze sprzedaży biletów za pośrednictwem firmy konwojującej wartości pieniężne dwa razy w tygodniu, zgodnie z zarządzeniem Zamawiającego, stanowiącym złącznik nr 2-2.1 do SIWZ, 7) wykonywanie dodatkowych czynności niezbędnych do właściwego wykonywania przedmiotu umowy, np. oznaczenie dni i godzin sprzedaży biletów, dostosowanie wizerunku pomieszczenia do wymogów Zamawiającego, poprzez np. pomalowanie okienka kasowego i wnętrza pomieszczenia w kolorach ustalonych z Zamawiającym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 63.51.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.