Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Wrocław: Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazach Materialowych oraz w siedzibie Rejonu we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 204147 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazach Materialowych oraz w siedzibie Rejonu we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie i koordynowanie praz przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazach Materiałowych w : Bielanach Wrocławskich, Jordanowie Śląskim, Kostomłotach oraz w siedzibie Rejonu we Wrocławiu poprzez prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg oraz obsłudze Unimoga
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2. .Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej KIEROWNIK KOORDYNATOR 1 osoba DYŻURNI 16 osób OPERATOR UNIMOGA 2 osoby Osoby wymienione powyżej i powinny posiadać doświadczenie zawodowe min. 1 sezon zimowy przy pełnieniu dyżurów zimowego utrzymania dróg na drogach krajowych. Operator UNIMOGA musi posiadać uprawnienia do obsługi Wielozadaniowego nośnika osprzętów UNIMOG z osprzętem do Zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zapewni operatorom Unimoga telefon komórkowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany potencjał kadrowy tj. zatrudnia co najmniej 16 dyżurnych i 2 operatorów lub jest w stanie ich wynająć do prowadzenia dyżurów. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert t.j.od 1.11.2004r. do 30.09.2007r. zrealizował ( jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) jako strona umowy usługi prowadzenia dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg co najmniej w 1 sezonie zimowym, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zamawiających , należy przedłożyć referencje;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na czas realizacji robót objętych kontraktem. W przypadku gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu, Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenie, w którym zobowiąże się do kontynuacji ubezpieczenia. 4. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 53-021 Wrocław , ul. Korfantego 2/4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 08:45, miejsce: Siedziba Rejonu ; 53-021 Wrocław ; ul. Korfantego 2/4 pokój nr. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa pieluchomajtek jednorazowych na rzepy dla dzieci i dorosłych
- Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 2 ZADANIA.
- Prace budowlane związane z wykonaniem, montażem i uruchomieniem kabiny śrutowniczej wraz z robotami towarzyszącymi w ramach dokończenia zadania 21205 - Budowa myjni i malarni w Składzie Jastrzębie.
- SZP/242-038/2025 Dostawa aparatury do diagnostyki kwasów nukleinowych w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
- 18.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Becton Dickinson lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski zadania: "Renowacja zabytkowego obwarowania miasta na odcinku C oraz renowacja elewacji, wieży i pokrycia dachowego ratusza w Byczynie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych realizowanych przez Gminę Świerzawa"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla miejscowości Huwniki
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.