Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-29
Łomża: Świadczenie usług transportowych- Dowożenie uczestników ŚDS w Kownatach
Numer ogłoszenia: 20414 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 222, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2182328, 2184090, 2180968, faks 0-86 2182328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: brak
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych- Dowożenie uczestników ŚDS w Kownatach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku) Codziennie około 200km dziennie po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem ZO PKPS w Łomży. Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników w tym 2 miejsca na wózki inwalidzkie odpowiednio zabezpieczone oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS a odwożenie po południu od godziny 15:00 Zamówienie składa się z 2 części do każdej z części jest potrzebny 1 autobus wyposażany tak jak wyżej opisano. Zadanie Nr 1 Dowożenie i odwożenie uczestników ŚDS Kownaty po trasie Łomża (Budynek PKPS - Miastkowo- Drogoszewo- Nowogród- Ptaki- Piątnica- Murawy - Cydzyn- Dobrzyjałowo- Kownaty Zadanie nr 2 Dowożenie i odwożenie uczestników ŚDS Kownaty po trasie Jedwabne (rynek)- Przytuły- Burzyń- Wizna- Taraskowo- - Drozdowo- Wyrzyki - Piątnica- Kownaty.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności, tj. posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, (Dz.U. 2012 poz. 1265 ze zmianami)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lu wykonuje usługi dowożenia osób niepełnosprawnych (referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz autobusu lub autobusów którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia. Autobus musi posiadać minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników ŚDS w tym 2 miejsca na wózki inwalidzkie odpowiednio zabezpieczone oraz posiadać windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia takie jak: prawo jazdy kat. D + badania psychologiczne oraz Świadectwo kwalifikacji do przewozu osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca złoży z ofertą oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 222,
18-400 Łomża, 86-218-23-28
biuro@pkpslomza.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 09:30, miejsce: BIURO PKPS ZO w Łomży ul. Gen. Wł. Sikorskiego 222 18-400 Łomża.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu trasa- Łomża - Kownaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 200km po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży. Początek trasy Budynek PKPS w Łomży - Miastkowo - Drogoszewo- Nowogród- Ptaki - Piątnica - Murawy- Cydzyn- Dobrzyjałowo- Kownaty koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie. Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla wózków inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do Ośrodka, a odwożenie po południu od godziny 15:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trasa Jedwabne-Kownaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 200km po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży. Początek trasy Jedwabne Rynek- Przytuły - Burzyn- Wizna- Taraskowo- Drozdowo - Wyrzyki- Piątnica- Kownaty Koniec trasy + odwóz po południu wg trasy. Do dowozu niezbędny jest autobusposiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tymminimum 2 miejsca dla wózków inwalidzkich odpowiedniozabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w dniach 14. i 16.03.2025 roku (Polska)
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Usługi przewozowe autokarami.
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.