Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Zabrze: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych EO/04PN/2010
Numer ogłoszenia: 20417 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych EO/04PN/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 31.71.11.40 - Elektrody 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.15.71.10 - Maski tlenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: II. Wymagania Zamawiającego: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: - Pakiet nr 1 - 44 000 PLN, - Pakiet nr 2 - 3 500PLN, - Pakiet nr 3 - 43 000 PLN, - Pakiet nr 4 - 500 PLN, - Pakiet nr 5 - 15 000 PLN, - Pakiet nr 6 - 10 000 PLN, - Pakiet nr 7 - 2 000 PLN, - Pakiet nr 8 - 44 000 PLN, - Pakiet nr 9 - 17 000 PLN, - Pakiet nr 10 - 15 000 PLN, - Pakiet nr 11 - 900 PLN, - Pakiet nr 12 - 4 500 PLN, - Pakiet nr 13 - 14 000 PLN, - Pakiet nr 14 - 80 000 PLN, - Pakiet nr 15 - 22 000 PLN, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od wykonawców: a) zapewnienie transportu produktu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) zaoferowanie produktów zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 c) zaoferowanie produktów z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, d) zaoferowanie produktów spełniających wymagania ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) e) zaoferowanie terminu płatności 30 dni, f) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, g) dostarczenie próbek wszystkich produktów przed terminem otwarcia ofert w opakowaniach wskazujących na pakiet i pozycję w pakiecie wraz ze zbiorczą listą zawierającą ww dane 3. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. a) W zakresie warunku wskazanego w części II.1.a ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej jako: Ustawa). b) W zakresie warunku wskazanego w części II.1.b i c wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części III.1.f. poniżej. c) W zakresie warunku wskazanego w części II.1.c ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy d) W zakresie warunku wskazanego w części II.1.d ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu zostaje wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. Złożona przez niego oferta zostanie uznana za odrzuconą, z uwagi na treść art. 24 ust. 4 Ustawy. Zamawiający decyzję o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawcy złożyli następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należy wykazać co najmniej jedną dostawę), odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: - Pakiet nr 1 - 44 000 PLN, - Pakiet nr 2 - 3 500 PLN, - Pakiet nr 3 - 43 000 PLN, - Pakiet nr 4 - 500 PLN, - Pakiet nr 5 - 15 000 PLN, - Pakiet nr 6 - 10 000 PLN, - Pakiet nr 7 - 2 000 PLN, - Pakiet nr 8 - 44 000 PLN, - Pakiet nr 9 - 17 000 PLN, - Pakiet nr 10 - 15 000 PLN, - Pakiet nr 11 - 900 PLN, - Pakiet nr 12 - 4 500 PLN, - Pakiet nr 13 - 14 000 PLN, - Pakiet nr 14 - 80 000 PLN, - Pakiet nr 15 - 22 000 PLN, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie 2. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców: - Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ: Formularz cenowy (pakiety) - Załącznik nr 6 do SIWZ: Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw - Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie kraju zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) i zdeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia (Deklaracja zgodności, CE, Karty techniczne jeżeli wyrób posiada taką kartę, wpis do Krajowego Rejestru Wyrobów Medycznych - zgodnie z klasą danego produktu). 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w cz. III pkt 1 lit. a) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast oświadczeń, o których mowa powyżej w cz. III pkt 1 lit. b) i c) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa oświadczenie lub oświadczenia potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty, o których mowa powyżej w cz. III pkt 3.A. lit. i oraz ii powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. III pkt 3.A lit. i oraz ii, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierające odpowiednie oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. Z tego względu należy w ofercie wyraźnie wskazać pełnomocnika reprezentującego Wykonawców oraz podać adres do doręczeń. 3. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4. W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) dokumenty wymienione w cz. III pkt 1 lit. a), b) i c) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie z art. 22 Ustawy e) wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, f) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty złożone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. Skłodowskiej-Curie 10
41-800 Zabrze
Pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji (budynek administracji).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga dostarczenia próbek (po 1 egzemplarzu dla każdego asortymentu w ramach złożonej oferty) celem przetestowania. Próbki będą zwracane zgodnie z art. 97 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby próbki zostały dostarczone w osobnym kartonie, oznaczonym nazwą postępowania, wskazaniem nazwy wykonawcy, wraz z zestawieniem nr pakietu, nazwa produktu i ilość. Każda próbka musi być oznaczona numerem pakietu. XXII. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez Wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest obowiązany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem tego terminu, jeśli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta. 2. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z SIWZ, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba, że w postępowaniu przetargowym złożona była tylko jedna oferta lub upłynie termin związania ofertą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązani będą - przed podpisaniem umowy - doręczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. XXIII. Warunki umowy 1. Zamawiający podpisze umowę/umowy z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w niniejszej specyfikacji. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załączniki nr 4. XXIV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający odstępuje od żądania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XXV. Możliwość zmiany umowy Zamawiający dopuszcza istotną zmianę postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie: - zmiany osób upoważnionych do kontaktów - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron - zmiany okresu realizacji umowy - zmiany terminu rozpoczęcia i/lub terminu zakończenia realizacji umowy - zmiany wynagrodzenia o wzrost minimalnego wynagrodzenia za płace - konieczności zmiany ceny ofertowej netto, na wypadek podania przez Wykonawcę w ofercie nieprawidłowej stawki podatku VAT oraz konieczności zmiany w takiej sytuacji stawki podatku VAT wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. - konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT będzie wynikała ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawidłowej stawki podatku VAT przez Wykonawcę. - gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywania Umowy na dotychczasowych warunkach, - wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ - zakończenia produkcji, wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, zmiany producenta danego wyrobu dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. XXVI. Środki ochrony prawnej Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy (art. 179 i następne Ustawy). XXVII. Ogłoszenia wyników przetargu O wynikach przetargu wszyscy Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej, ponadto wyniki zostaną umieszczone na Portalu Internetowym UZP, własnej stornie internetowej i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. XXVIII. Postanowienia końcowe Zasady udostępniania dokumentów Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku - Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów - Zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty - Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, cena za 1 stronę 30 groszy - Udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i oprzyrządowanie - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki i rury - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy, drobny sprzęt - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alginiany -szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaże - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały inne - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina, wata - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.15-9, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oklejenia - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki jałowe - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa respiratora transportowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.