eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › modernizacja basenów na kąpielisku Bugla - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Katowice: modernizacja basenów na kąpielisku Bugla - II etap
Numer ogłoszenia: 204192 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja basenów na kąpielisku Bugla - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy): sporządzenie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej: branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej-elektrycznej, sanitarnej (wodnokanalizacyjnej), wentylacji mechanicznej, instalacji odgromowej oraz projekt technologiczny instalacji basenowych wraz z automatyką a także projekt instalacji ogrzewania wody basenowymi kolektorami słonecznymi zgodnie z koncepcją Zamawiającego oraz wykonanie i odbiór robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych objętych powyższą dokumentacją projektową w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym, wizję lokalną w zakresie opracowania, pomiary inwentaryzacyjne niecek basenów oraz Polskie Normy i Normatywy. Koncepcja modernizacji Kąpieliska Miejskiego BUGLA obejmuje kompleksowo przebudowę całego kąpieliska, która została podzielona na II etapy. ETAP II będzie stanowił wykonanie: 1. Przebudowy istniejących basenów i wydzielenie jako samodzielnych: - basenu wielofunkcyjnego 50 x 25 m - basenu rekreacyjnego ze zjeżdżalniami wodnymi - basenu dla dzieci 2. Zagospodarowanie terenu wokół budynku zaplecza i basenów, tj. wykonanie utwardzeń terenu, nasadzenia zieleni, wykonanie ogrodzeń, bram i furtek, wykonanie oświetlenia terenu w oparciu o następujące założenia: 1. Wstępną inwentaryzację geodezyjną basenu. 2. Projekt budynku technicznego. 3. Założenia dotyczące posadowienia nowych basenów oraz zasypania istniejących basenów. 4. Propozycje w zakresie systemu uszczelnienia istniejącego basenu wielofunkcyjnego. II ETAP stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich prac przewidywanych do realizacji. 2. Budowa basenów dla dzieci ze stali nierdzewnej o powierzchni około 240 m2 wraz z orurowaniem i instalacji uzdatniania wody około 180 m3/h. Filtr basenowy podciśnieniowy na włókna celulozy pracujący w automatyce, instalacja wyposażona w układ solarnego podgrzewania wody. 3. Renowacja oraz wyposażenie basenu 50x25m. 4. Rozbudowa instalacji uzdatniania wody dla basenu 50x25m poprzez montaż kolejnego filtra o wydajności 280 m3/h wraz z pompami, armaturą, orurowaniem, rozbudową układu sterowania wykonanego w I etapie, instalacja wyposażona w solarny układ podgrzewania wody. 5. Budowa basenu rekreacyjnego ze stali nierdzewnej o powierzchni 500m2 wraz z orurowaniem i instalacji uzdatniania wody około 280m3/h. Filtr basenowy podciśnieniowy na włókna celulozy pracujący w automatyce, instalacja wyposażona w układ solarnego podgrzewania wody. 6. Przeróbka i renowacja istniejącej zjeżdżalni wodnej, dostosowanie jej przebiegu do lokalizacji basenu rekreacyjnego. Budowa zjeżdżalni rodzinnej z lądowiskiem w basenie rekreacyjnym. 7. Budowa przepompowni ścieków zlokalizowanej w istniejącej komorze wraz z jej oczyszczeniem i uszczelnieniem konstrukcji, wykonanie instalacji odwodnienia basenów. 8. Zagospodarowanie terenu basenu zachodniego budowa boisk do piłki plażowej 9. Zagospodarowanie terenu przeznaczonego na posadowienie kolektorów słonecznych oraz zagospodarowanie pozostałego terenu wokół basenów - wydzielenie stref suchych i mokrej stopy Szczegółowy zakres prac określa: -program funkcjonalno - użytkowy (załącznik do SIWZ), -projekt umowy ( załącznik do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 200.000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art.45 ust.6 ustawy . Miejsce wniesienia wadium: 1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wymienione konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Katowicach: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 z dopiskiem wadium dla zamówienia pn. TT/R/20/06/09. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 2.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) należy dołączyć do oferty. Dokument ten powinien zabezpieczać ofertę co najmniej od dnia składania i otwarcia ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej (a)Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia : Projektanci - uprawnienia do projektowania w: - specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektryczno-energetycznych, oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Kierownik Budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm), Kierownicy Robót - uprawnienia budowlane w: - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektryczno-energetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm), (b)Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie basenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą o powierzchni co najmniej 800 m2, (c)Zaprojektowali jedno zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się usługi związane z zaprojektowaniem basenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą o powierzchni co najmniej 800 m2, (d)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt.29 ppkt.1 SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b)oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, g)informacja o osobach (projektanci), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. h)wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. i)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. j)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty). k)formularz cenowy. l)oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu ( gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium przelewem na konto bankowe. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 ppkt 2a, 2c, 2d, 2e SIWZ składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 13.2 a,b,c,d,e SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój numer 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój numer 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.