Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-06-15
Bia³ystok: Dostawa protez samorozprê¿alnych
Numer og³oszenia: 204200 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa protez samorozprê¿alnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa protez samorozprê¿alnych do Kliniki Gastroenterologii i Chorób Wewnêtrznych w okresie 7 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.80.00 - Przyrz±dy do endoskopii, endochirurgii .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy w tym postêpowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wymagane jest o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( Za³±cznik nr 3A). Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania wiedzy i do¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
a) o¶wiadczenie, ¿e oferowane wyroby medyczne zosta³y dopuszczone do obrotu i u¿ywania na zasadach okre¶lonych ustaw± o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) - w przypadku sk³adania oferty na wyrób medyczny; b) firmowe prospekty producentów przedmiotu zamówienia potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów technicznych wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1. Je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów producenta (np. czê¶æ instrukcji obs³ugi, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodno¶ci podanych przez Wykonawcê parametrów we wszystkich dostêpnych ¼ród³ach, w tym u producenta. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy wymagaæ bêdzie próbki, b±d¼ zaprezentowania asortymentu i jego parametrów technicznych. Dokumenty czy próbki bêd± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty, z których bêdzie wynikaæ upowa¿nienie do podpisania oferty (reprezentacji Wykonawcy), tj. np. aktualny odpis z Krajowego Rejestru S±dowego; 2. Upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty, o których mowa w Rozdz. IX i X; 3. Utworzony w formie tabeli zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 i Rozdz. I SIWZ, wype³niony i podpisany formularz cenowy. 4. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2; 5. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w my¶l art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza, aby cena uleg³a zmniejszeniu, przy warunku np. zmiany ceny producenckiej. Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu obowi±zywania umowy przy warunku takim, i¿ niewyczerpana zosta³a ca³o¶æ asortymentu, b±d¼ pozycja z pakietu W przypadku zmiany stawki podatku VAT Zamawiaj±cy dopuszcza jedynie mo¿liwo¶æ automatycznego zmniejszenia ceny. Obni¿enie ceny obowi±zywa³oby od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dotycz±cych nowych stawek podatkowych. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zmianê numeru katalogowego produktu lub nazwy w³asnej produktu - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany b±d¼ udoskonalony albo wyst±pi przej¶ciowy brak produktu, albo wp³ynie motywacja ze wskazaniem na konkretnego pacjenta z Kliniki Gastroenterologii i Chorób Wewnêtrznych, przy czym nie wp³ynie to na zwiêkszenie warto¶ci pakietu i bêdzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie Zamawiaj±cego w Pokoju Zamówieñ Publicznych - pok. 28-budynek Administracji Szpitala..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiaj±cego w Pokoju Zamówieñ Publicznych - pok. 28-budynek Administracji Szpitala..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa i monta¿ klimatyzacji w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzglêdniaj±cego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Bia³ymstoku w 2025 r. z podzia³em na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne ¼ród³a energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przegl±dów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ci±gach dróg wojewódzkich, zarz±dzanych przez Podlaski Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku z podzia³em na 2 zadania.
- Naprawy oraz bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materia³ów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzêt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przeno¶nego, w podziale na 4 czê¶ci.
- Dostawa narzêdzi endoskopowych.
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Oddzia³u Wewnêtrznego Szpitala Tucholskiego
- ¶rodki farmaceutyczne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.