eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąbrzeźnoRemont cząstkowy nawierzchni bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Wąbrzeźno: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
Numer ogłoszenia: 20424 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-bitumiczną z otaczarki wg PN na powierzchni ok. 1300m2 przy średniej głębokości wybojów 5 cm, w tym: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczanie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę; - ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach, w zależności od głębokości uszkodzenia oraz zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, skropienie bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem, - wywóz gruzu na składowisko przeznaczone do tego celu. - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-bitumiczną z recyklera wg BN na powierzchni ok. 800m2 przy średniej głębokości wybojów 5 cm, w tym: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczanie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach, w zależności od głębokości uszkodzenia oraz zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, skropienie bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem, - wywóz gruzu na składowisko przeznaczone do tego celu. - Remont nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera, wyboje o głębokości: do 2 cm włącznie około 200m2, powyżej 2 cm około 200m2 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami przy użyciu skrapiarki i rozsypywacza grysu na powierzchni około 160m2. - Dostawę materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania w/w prac. - Oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym wraz z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł - jednego tysiąca złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - art. 22 Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie Pzp oraz SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. I. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawne zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez wykonawców, każdy z wykonawców musi spełniać powyższy warunek oddzielnie i udokumentować ich spełnianie. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W szczególności: - dysponuje minimum: jedną otaczarką, jednym recyklerem, jednym remonterem, jedną skrapiarką, jednym rozsypywaczem grysu . Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunki mogą spełniać i udokumentować łącznie. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności: - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z nich musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Sugeruje się, aby wykaz sporządzony był zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18 , 87-200 Wąbrzeźno, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.