eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoZimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Wejherowo: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo
Numer ogłoszenia: 204251 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części. Część 1 obejmująca: Ulica Drzewiarza w Gościcinie od drogi krajowej nr 6 do pętli autobusowej. Ulica Słoneczna w Gościcinie od skrzyżowania z drogą nr 6 wraz pętlą autobusową (zwrócić szczególna uwagę na prawidłowe utrzymanie przejazdu pod wiaduktem kolejowym) Ulica Robakowska w Gościcinie od skrzyżowania z ul. Drzewiarza do ul. Słonecznej Pętla autobusowa przy drodze na Kochanowo Droga zbiorcza równoległa do drogi nr 6 w Bolszewie i w Gościcinie, wraz z dojazdami. Ulica Szkolna i ul. Główna w Bolszewie od granicy administracyjnej gminy Wejherowo z miastem Wejherowo do skrzyżowania z ul. Zamostną oraz od ul. Zamostnej do drogi zbiorczej przy drodze krajowej nr 6 (za hotelem Victoria) Droga Sopieszyno - Ustarbowo Ulica Długa w Sopieszynie od skrzyżowania z drogą wojewódzką do pętli autobusowej przy ul. Bukowej wraz z pętlą. o łącznej długości 9,5 km. część 2 obejmująca: Ulica Szeroka - Leśna wraz z pętlą autobusową przy ulicy Zamostnej oraz pętlą autobusową przy gimnazjum w Bolszewie. Droga do Kąpina od granicy gminy Wejherowo z miastem Wejherowo do ul. Wiejskiej. Ulica Wiejska w Kąpinie wraz z pętlą autobusową (tylko nawierzchnia asfaltowa) Ulica Długa w Bolszewie i ulica Wejhera w Orlu (od skrzyżowania z drogą powiatową - ulica Zamostna, do szkoły w Orlu, łącznie z parkingiem przy szkole w Orlu i pętlami autobusowymi) Ulica Wiejska w Górze od drogi powiatowej do szkoły podstawowej wraz z pętla autobusową Ulica Zamostna w Orlu - od drogi powiatowej w Górze do ul. Wejhera w Orlu Ulica Parkowa w Kąpinie - od ul. Wiejskiej do drogi wojewódzkiej 218 o łącznej długości 13,25 km Część 3 obejmująca: Utrzymanie drogi leśnej Zbychowo - Reda od granicy miasta Reda do skrzyżowania z ul. Spacerową w Zbychowie (łącznie z ul. Redzką) (4 km) w trzecim standardzie zimowego utrzymania. część 4 obejmująca: Utrzymanie ul. Obwodowej w Łężycach (0,85 km) w trzecim standardzie zimowego utrzymania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • . Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot zamówień podstawowych określonych w SIWZ. Na zamówienia uzupełniające zostaną zawarte odrębne umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1. i części 2. Wykonawca ma wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie (które określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdej z części - tj. części 1. i części 2. oddzielnie) polegające na wykonaniu usługi w zakresie utrzymywania w trzecim standardzie zimowego utrzymania przez co najmniej jeden okres obejmujący zimowe utrzymanie przez okres 3 miesięcy, drogi na odcinku nie krótszym niż 5 km. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach - wykaz wykonanych usług (załącznik nr 6.1 do SIWZ dla części 1 i 6.2 dla części 2.) wraz z załącznikami mającymi potwierdzać, że usługi te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty na część 1. i część 2. przez jednego Wykonawcę, ma on wykazać, że wykonał po jednym (innym dla każdej części) zadaniu polegającym na wykonaniu usług określonych powyżej. Dla części 3. i 4. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Dla części 1. i 2. Wykonawca ma wykazać, że dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) w celu wykonania zamówienia przynajmniej następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdej z części (tj. części 1. i części 2.) oddzielnie: Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni - 2 szt. Ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni -2 szt. Równiarka samobieżna o mocy min. 100 KM - 1 szt. Ładowarka - 1 szt. Ciągnikowy zestaw do odśnieżania i usuwania śliskości chodników - 1 szt. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: - wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem (załącznik nr 7.1 do SIWZ dla części 1, załącznik 7.2 do SIWZ dla części 2.). 2) Dla części 3. i 4. Wykonawca ma wykazać, że dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) w celu wykonania zamówienia przynajmniej następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdej z części (tj. części 3. i części 4) oddzielnie: Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni lub ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni - 2 szt. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: - wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem (załącznik nr 7.3 do SIWZ dla części 3, załącznik nr 7.4 do SIWZ dla części 4.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub 2) Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń - oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnej z postanowieniami SIWZ. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w projekcie umowy i zobowiązuje się do jej zawarcia, gdy zostanie wybrany na Wykonawcę niniejszego zamówienia. Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 9 do SIWZ -Projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo os. Przyjaźni 6 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 08:15, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo os. Przyjaźni 6 84-200 Wejherowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.