Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Lisków: Zorganizowanie i przeprowadzenie dowozu osób niepełnosprawnych na wycieczkę integracyjną do Zoo Safarii w Borysewie i konferencję w Ostrowie Wielkopolskim dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie, biorących udział w projekcie: CHCEMY BYĆ SOBĄ
Numer ogłoszenia: 204263 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II , ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76 34 059, faks 0-62 76 34 059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sdsliskow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie dowozu osób niepełnosprawnych na wycieczkę integracyjną do Zoo Safarii w Borysewie i konferencję w Ostrowie Wielkopolskim dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie, biorących udział w projekcie: CHCEMY BYĆ SOBĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu osób niepełnosprawnych na wycieczkę integracyjną do Zoo Safarii w Borysewie i konferencję w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi dowozy dla 42 osób, w tym 30 osób niepełnosprawnych, uczestników ze Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie biorących udział w projekcie CHCEMY BYĆ SOBĄ. Przedmiotem zamówienia jest: a) dowóz ww. grupy osób na wycieczkę integracyjną do Zoo Safarii w Borysewie ze Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie przy ul. Twórców Liskowa 3 do miejscowości Borysew przy ul. Borysew 25, 99 - 200 Poddębice i odwóz do Środowiskowego Domu Samopomocy w Liskowie przy ul. Twórców Liskowa 3, b) dowóz ww. grupy osób na konferencję ze Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie przy ul. Twórców Liskowa 3 do miejscowości Ostrów Wielkopolski przy ul. Aleje Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski i odwóz do Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie przy ul. Twórców Liskowa 3 2. Wykonawca otrzyma listę uczestników osób biorących udział w projekcie po podpisaniu umowy. 3. Termin realizacji zajęć: Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2013 r. Szczegółowe terminy dowozów będą ustalane w terminie późniejszym z Wykonawcą. 4. Zakres zamówienia: Szacunkowa ilość kilometrów przewozów ogółem: 200 km (wyjazd na wycieczkę integracyjną do Zoo Safarii w Borysewie 92 km, konferencję w Ostrowie Wielkopolskim 108 km). Ilość wskazana kilometrów jest ilością maksymalną, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia podanego, w zależności od potrzeb. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie będzie wobec powyższego przysługiwać roszczenie o realizację zamówienia w ilości podanych kilometrów. 5. Wykonawca: a. zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób wskazanych przez Zamawiającego, w miejsca wyznaczone przez Zamawiającego; b. zapewni odpowiednio przygotowany autobus, przystosowany do przewozu osób, czysty, spełniający wszelkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o transporcie drogowym; c. zapewni kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do prowadzenia przewozów dla osób; d. zobowiązuje się prowadzić listę obecności dowożonych uczestników, w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Liskowie i koordynatora Środowiskowego Domu Samopomocy w Liskowie; e. W terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. działań, przekaże do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników dowozu, - oryginały dokumentów poświadczające faktycznie przejechane kilometry w rozbiciu na poszczególne wyjazdy. 9. Wszystkie pojazdy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne. Ponadto muszą posiadać aktualne polisy OC i NW. 10. Zamawiający: a. w szczególnych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. zadań do których będą realizowane dowozy, dopuszcza przesunięcie terminu realizacji dowozu po uzgodnieniu z Wykonawcą, b. zastrzega sobie prawo do: - zmniejszenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1km oraz do bieżącej kontroli rzeczywistego przebiegu pojazdu. - natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie usługi dowozu w przypadku nienależytego wykonania umowy, polegającym między innymi na: * nieprzestrzeganiu terminów dowozów, * nie utrzymaniu właściwego stanu technicznego pojazdu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do przewozu osób i wykonywania krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 autobusem sprawnym technicznie przystosowanym do przewozu osób posiadającym minimum 42 miejsca siedzące, wraz z aktualnym przeglądem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 kierowcą, który posiada uprawnienia zgodne z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) oraz zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 roku (Dz.U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł., co potwierdzone zostanie opłaconą polisą ubezpieczeniową a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (sporządzony wg formularza określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - wymagana forma oryginał). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. XI pkt 2 ppkt 2. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5.Zakres robót, który zostanie powierzony podwykonawcom (dotyczy przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom). Dokumenty przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) dotyczących zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych w § 1 ust. 2 i ust 3 Projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sdsliskow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LISKÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Liskowie na rok 2025
- Zakup samochodu dostawczego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie
więcej: przetargi LISKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.