eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Kraków: Wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków.
Numer ogłoszenia: 204274 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina , ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 20 23, faks 12 421 62 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.os.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Arrtystyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków w następującym zakresie: a) elewacji frontowej południowej: - 7 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa9 - 4 okna znajdujące się na parterze symbol okna Oa6 - 4 okna znajdujące się w piwnicy symbol okna Oa3; b) elewacji wschodniej: - 6 okien znajdujących się w piwnicy symbol okna Oa1 - 12 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa5 - 11 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7 - 7 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa10 - 3 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa11; c) elewacji zachodniej: - 5 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa1 - 6 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7. Budynek szkoły wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A-183. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie w ww. częściach budynku szkoły demontażu starych okien i montażu nowych z drewna klejonego z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien w szczególności: - demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - transport nowych okien i parapetów; - wywóz elementów demontowanych, wywóz i utylizacja gruzu; - wykonanie i montaż nowych okien drewnianych. Górna część okna drewnianego zespolonego uchylna poprzez mechanizm, lewe skrzydło rozwieralno-uchylne, prawe skrzydło rozwieralne. Górna część okien skrzynkowych uchylna zintegrowana (zewn. oraz wewn.) poprzez mechanizm, prawe i lewo skrzydło otwieralne; - wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; - zabezpieczenie terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja oraz: a) projekt budowlany pn.: Wymiana stolarki okiennej Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina na działce nr 66/3 obr. 119 Śródmieście Kraków, ul. Basztowa 6, autorstwa mgr inż. arch. Ludomira Książka. b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej STWiOR, c) pozwolenie konserwatorskie nr 67/11, d) przedmiar robót; stanowiące załącznik nr 1. Zastrzeżenie: Dokumentacja projektowa (projekt, przedmiar, STWiOR) opisują przedmiot zamówienia tylko i wyłącznie w części odpowiadającej następującemu zakresowi: a) elewacji frontowej południowej: - 7 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa9 - 4 okna znajdujące się na parterze symbol okna Oa6 - 4 okna znajdujące się w piwnicy symbol okna Oa3; b) elewacji wschodniej: - 6 okien znajdujących się w piwnicy symbol okna Oa1 - 12 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa5 - 11 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7 - 7 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa10 - 3 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa11; c) elewacji zachodniej: - 5 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa1 - 6 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7 Pozostała część stolarki okiennej opisana w dokumentacji projektowej nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania i nie podlega wycenie przez Wykonawcę. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiar robót pełni jedynie dodatkową, informacyjną/ pomocniczą rolę dla wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest dokonać rzeczywistych pomiarów okien w obiekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn.: Dz.U 10.113.759 ze zm). Zakresem zamówień uzupełniających przewiduje Zamawiajacy objąć wymiane stoaalrki okiennej w pozostałych pomieszczeniach szkoły.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określa warunku udziału w postepowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spelnianiu warunków udziału w postepowaniu o których w art 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty: - wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie min. 1 roboty budowlanej, polegającej na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określa warunku udziału w postepowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spelnianiu warunków udziału w postepowaniu o których w art 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy: posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; posiada uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych określone w §24.2. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011. 165. 987). Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie dysponowania ww. osobami, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia w następującym zakresie: kierownik budowy: posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych określone w §24.2. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011. 165. 987). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm. Uprawnienia budowlane nazwy specjalności i ich zakresy będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. W zakresie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uprawnienia do wykonywania zawodu muszą spełniać warunki określone w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz.U.08.63.394. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. od jednego zdarzenia. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty: opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 200.000,00 zł od jednego zdarzenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo do wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: terminów określonych umową i jej załącznikami z wyłączeniem sytuacji w których zmiana terminu związana jest ze zwłoką w wykonywaniu umowy przez wykonawcę. Zmiana terminów wykonania może dotyczyć przedłużenia okresu realizacji robót na wniosek zamawiającego z przyczyn organizacyjnych (w szczególności funkcjonowanie budynku w okresie roku szkolnego). W takim przypadku wykonawca sporządzi nowy harmonogram robót uwzględniający realizacje umowy w zmienionym terminie a z tego tytułu nie przysługują mu dodatkowe koszty; zakresu zamówienia - roboty zaniechane na następujących warunkach: a) zmiany w przypadku konieczności rezygnacji z pewnego zakresu robót. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym, nastąpi odliczenie wartości tego elementu określonego w tym harmonogramie od ogólnej wartości przedmiotu umowy; b) w przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w harmonogramie obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie ustalenia, przez Zamawiającego i Wykonawcę, procentowego stosunku niewykonanych robót do wartości całego elementu; następnie zostanie wyliczona wartość niewykonanych robót i odliczona od ogólnej wartości przedmiotu umowy; c) zmiany ceny w przypadku: - zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim przypadku cena netto określona w ofercie pozostaje bez zmian, - w przypadku wprowadzenia zmian o których mowa w ppkt a, b; d) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem wykazania przez wykonawcę wskazane przez niego osoby posiadają kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wymienione w ofercie. e) postanowień umowy, których treść musi być zmieniona z powodu okoliczności siły wyższej: - np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze stron, - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; - gdy wydane zostaną w trakcie wykonywanych robót decyzje organów administracji państwowej mające wpływ na realizacje umowy. Wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio zamawiającemu i wykonawcy. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. 2. 3. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany, 2) wpływ na wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy - np.: czas, personel, rezygnacja z części prac itp. 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. Wniosek o zmianę składany musi być złożony przez stronę umowy w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna.os.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 15:15, miejsce: PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA II ST. IM. FRYDERYKA CHOPINA W KRAKOWIE, ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków - sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: do 63 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Za termin wykonania zamówienia uznaje się dzień podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru robót. W terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym harmonogram robót z uwzględnieniem warunków realizacji w szczególności: - dostępności obiektu w dni tygodnia od poniedziałku do soboty; - w przypadku kiedy termin realizacji przypadnie na miesiąc wrzesień, dostępność obiektu będzie utrudniona z uwagi charakter obiektu (brak dostępu do wszystkich sal jednocześnie), który przez okres wykonywania robót będzie czynny wobec osób pracujących i uczniów uczestniczących w zajęciach. Pomieszczania w których Wykonawca wykonywał będzie roboty będą udostępniane w zależności od zajęć odbywających się w poszczególnych salach. Harmonogram uzgodniony z zamawiającym ma zawierać co najmniej informacje w jakich dniach, godzinach i w jakich pomieszczeniach wykonywane będą roboty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.