Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Kraków: Wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków.
Numer ogłoszenia: 204274 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina , ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 20 23, faks 12 421 62 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.os.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Arrtystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków w następującym zakresie: a) elewacji frontowej południowej: - 7 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa9 - 4 okna znajdujące się na parterze symbol okna Oa6 - 4 okna znajdujące się w piwnicy symbol okna Oa3; b) elewacji wschodniej: - 6 okien znajdujących się w piwnicy symbol okna Oa1 - 12 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa5 - 11 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7 - 7 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa10 - 3 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa11; c) elewacji zachodniej: - 5 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa1 - 6 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7. Budynek szkoły wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A-183. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie w ww. częściach budynku szkoły demontażu starych okien i montażu nowych z drewna klejonego z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien w szczególności: - demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - transport nowych okien i parapetów; - wywóz elementów demontowanych, wywóz i utylizacja gruzu; - wykonanie i montaż nowych okien drewnianych. Górna część okna drewnianego zespolonego uchylna poprzez mechanizm, lewe skrzydło rozwieralno-uchylne, prawe skrzydło rozwieralne. Górna część okien skrzynkowych uchylna zintegrowana (zewn. oraz wewn.) poprzez mechanizm, prawe i lewo skrzydło otwieralne; - wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; - zabezpieczenie terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja oraz: a) projekt budowlany pn.: Wymiana stolarki okiennej Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina na działce nr 66/3 obr. 119 Śródmieście Kraków, ul. Basztowa 6, autorstwa mgr inż. arch. Ludomira Książka. b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej STWiOR, c) pozwolenie konserwatorskie nr 67/11, d) przedmiar robót; stanowiące załącznik nr 1. Zastrzeżenie: Dokumentacja projektowa (projekt, przedmiar, STWiOR) opisują przedmiot zamówienia tylko i wyłącznie w części odpowiadającej następującemu zakresowi: a) elewacji frontowej południowej: - 7 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa9 - 4 okna znajdujące się na parterze symbol okna Oa6 - 4 okna znajdujące się w piwnicy symbol okna Oa3; b) elewacji wschodniej: - 6 okien znajdujących się w piwnicy symbol okna Oa1 - 12 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa5 - 11 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7 - 7 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa10 - 3 okien znajdujących się na II piętrze symbol okna Oa11; c) elewacji zachodniej: - 5 okien znajdujących się na parterze symbol okna Oa1 - 6 okien znajdujących się na I piętrze symbol okna Oa7 Pozostała część stolarki okiennej opisana w dokumentacji projektowej nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania i nie podlega wycenie przez Wykonawcę. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiar robót pełni jedynie dodatkową, informacyjną/ pomocniczą rolę dla wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest dokonać rzeczywistych pomiarów okien w obiekcie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn.: Dz.U 10.113.759 ze zm). Zakresem zamówień uzupełniających przewiduje Zamawiajacy objąć wymiane stoaalrki okiennej w pozostałych pomieszczeniach szkoły.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa warunku udziału w postepowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spelnianiu warunków udziału w postepowaniu o których w art 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty: - wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie min. 1 roboty budowlanej, polegającej na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa warunku udziału w postepowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spelnianiu warunków udziału w postepowaniu o których w art 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy: posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; posiada uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych określone w §24.2. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011. 165. 987). Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie dysponowania ww. osobami, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia w następującym zakresie: kierownik budowy: posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych określone w §24.2. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011. 165. 987). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm. Uprawnienia budowlane nazwy specjalności i ich zakresy będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. W zakresie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uprawnienia do wykonywania zawodu muszą spełniać warunki określone w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz.U.08.63.394. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. od jednego zdarzenia. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty: opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 200.000,00 zł od jednego zdarzenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo do wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: terminów określonych umową i jej załącznikami z wyłączeniem sytuacji w których zmiana terminu związana jest ze zwłoką w wykonywaniu umowy przez wykonawcę. Zmiana terminów wykonania może dotyczyć przedłużenia okresu realizacji robót na wniosek zamawiającego z przyczyn organizacyjnych (w szczególności funkcjonowanie budynku w okresie roku szkolnego). W takim przypadku wykonawca sporządzi nowy harmonogram robót uwzględniający realizacje umowy w zmienionym terminie a z tego tytułu nie przysługują mu dodatkowe koszty; zakresu zamówienia - roboty zaniechane na następujących warunkach: a) zmiany w przypadku konieczności rezygnacji z pewnego zakresu robót. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym, nastąpi odliczenie wartości tego elementu określonego w tym harmonogramie od ogólnej wartości przedmiotu umowy; b) w przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w harmonogramie obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie ustalenia, przez Zamawiającego i Wykonawcę, procentowego stosunku niewykonanych robót do wartości całego elementu; następnie zostanie wyliczona wartość niewykonanych robót i odliczona od ogólnej wartości przedmiotu umowy; c) zmiany ceny w przypadku: - zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim przypadku cena netto określona w ofercie pozostaje bez zmian, - w przypadku wprowadzenia zmian o których mowa w ppkt a, b; d) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem wykazania przez wykonawcę wskazane przez niego osoby posiadają kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wymienione w ofercie. e) postanowień umowy, których treść musi być zmieniona z powodu okoliczności siły wyższej: - np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze stron, - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; - gdy wydane zostaną w trakcie wykonywanych robót decyzje organów administracji państwowej mające wpływ na realizacje umowy. Wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio zamawiającemu i wykonawcy. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. 2. 3. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany, 2) wpływ na wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy - np.: czas, personel, rezygnacja z części prac itp. 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. Wniosek o zmianę składany musi być złożony przez stronę umowy w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna.os.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 15:15, miejsce: PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA II ST. IM. FRYDERYKA CHOPINA W KRAKOWIE, ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków - sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: do 63 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Za termin wykonania zamówienia uznaje się dzień podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru robót. W terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym harmonogram robót z uwzględnieniem warunków realizacji w szczególności: - dostępności obiektu w dni tygodnia od poniedziałku do soboty; - w przypadku kiedy termin realizacji przypadnie na miesiąc wrzesień, dostępność obiektu będzie utrudniona z uwagi charakter obiektu (brak dostępu do wszystkich sal jednocześnie), który przez okres wykonywania robót będzie czynny wobec osób pracujących i uczniów uczestniczących w zajęciach. Pomieszczania w których Wykonawca wykonywał będzie roboty będą udostępniane w zależności od zajęć odbywających się w poszczególnych salach. Harmonogram uzgodniony z zamawiającym ma zawierać co najmniej informacje w jakich dniach, godzinach i w jakich pomieszczeniach wykonywane będą roboty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.