Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Warszawa: IFPS/04/09
Numer ogłoszenia: 20428 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu , ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, faks 022 8355214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IFPS/04/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją 40 rzędowego (lub więcej) tomografu komputerowego najnowszej generacji do Międzynarodowego Centrum Słuchu i Mowy Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach k/Nadarzyna ul. Mokra 17..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.40 - Termografy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 80000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZASADY OCENY WNIOSKÓW 1. Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie Lp. KRYTERIUM RANGA 1. Udokumentowana realizacja w okresie ostatnich 3 lat dostaw Tomografów komputerowych 40 rzędowych (lub więcej) do jednostek służby zdrowia w Polsce. Do potwierdzenia: wykazem realizacji z podaniem nazw odbiorców, dat wykonania, wartości oraz referencjami. 60 % 2. Wskaźnik rentowności w 2008 r. oparty o rachunek zysków i strat, obliczony wg wzoru: Zysk brutto (Zb) WRe = -------------------------- x 100 Sprzedaż (S) 15% 3. Działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością Do potwierdzenia: Kopią certyfikatu SZJ Wnioskodawca, który posiada certyfikat otrzyma 15 punktów Wnioskodawca, który nie posiada certyfikatu otrzyma 0 punktów 15% 4. Liczba pracowników działu serwisu przeszkolonych w serwisowaniu tomografów wielorzędowych (> 16) w przeliczeniu na aparat, stan na koniec 2008 roku. 10% R a z e m 100% 2. Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów 2.1. Kryteria 1, 2 i 4 podlegają indywidualnej ocenie na podstawie załączonych do WNIOSKU dokumentów określających, zakres, liczbę, wskaźnik lub wartość. Za poszczególne kryteria, Zamawiający przyzna: Kryterium 1: 0-60 pkt Kryterium 2: 0-15 pkt Kryterium 4: 0-10 pkt. 2.2. Kryterium 3 podlega ocenie wg zasad opisanych w tabeli powyżej. Za kryterium 3 Zamawiający przyzna 0 lub 15 pkt. 2.3 Do udziału w przetargu zaproszeni zostaną Wykonawcy, z największą ilością punktów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców krajowych ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. (podmioty zbiorowe), 2.4. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 2.5. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wyrażona kwotą (liczbą) w PLN -wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków.(w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000 PLN), 2.6. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2008 r. - wykazujące dodatni bilans w badanym okresie, 2.7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w całym okresie działalności, dostaw tomografów komputerowych 40 rzędowych (lub więcej), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonywane należycie (minimum 2 referencje z placówek służby zdrowia w Polsce). Dokumenty, o których mowa w pkt 2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 3.1. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z §2 wyżej powołanego Rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1; 2.3.; 2.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1 oraz w pkt 2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Jeżeli na dzień otwarcia ofert, którykolwiek dokument złożony wraz z wnioskiem o dopuszczenie do przetargu ograniczonego, potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.) utracił ważność, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty taki dokument ważny na dzień otwarcia ofert. 4. Nie złożenie kompletu wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów z zastrzeżeniem procedury przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy PZP spowoduje, że wniosek Wykonawcy nie będzie dalej rozpatrywany..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - parametry techniczne - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. 101 parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 101 parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.