Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru.
Numer ogłoszenia: 204302 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne, ul. Obwodowa 191, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 686 2283, faks 022 686 2339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SKARBU PAŃSTWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1-Dostawa artykułów biurowych-szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nr 1 do SIWZ, Część 2-Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek-szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nr 2 do SIWZ, Część 3-Dostawa papieru biurowego-szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nr 3 do SIWZ,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ANDRZEJ MARKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ANDRZEJ MARKOWSKI
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Andrzej Markowski, ul. Rejtana 18B m. 28A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22131,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21509,78
Oferta z najniższą ceną: 21509,78 / Oferta z najwyższą ceną: 25032,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AZETH Roman Brodziński, Komputery Akcesoria, Oprogramowania Serwis., ul. Paderewskiego 8/27, Sklep-ul. Targowa 5/3U, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27868,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27867,26
Oferta z najniższą ceną: 27867,26 / Oferta z najwyższą ceną: 48955,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa papieru biurowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ANDRZEJ MARKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ANDRZEJ MARKOWSKI
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Andrzej Markowski, ul. Rejtana 19B m. 28A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12288,00
Oferta z najniższą ceną: 12288,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13478,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały biurowe (tusze, tonery, papier biurowy, drobne materiały biurowe) będące przedmiotem postępowania są powszechnie dostępne na rynku, mają ustalone standardy jakościowe a wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ustalonych na podst. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/W/J/4620-26/2024: Dostawa materiałów budowlanych wykończeniowych w ramach wykonania kontenerów na DPP Ślusarnię
- Modernizacja wraz z wyposażeniem Klubu Integracji Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim -Etap II dostawa i montaż mebli
- SVA/U/4620-121/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku kotłowni gazowej z płyt warstwowych wraz z technologią na terenie kompl. wojsk. w m. Rząska.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wycięciu otworu w stropie zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę sieci centralnego ogrzewania z kotłowni wolnostojącej na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko ul. Moniuszki 7.
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na budowę budynku kotł. gaz. wolnostojącej z płyt warstw. wraz z technologią kotłowni oraz niezbędnymi przyłączami na terenie komp. wojsk. w m. Giżycko ul. Moniuszki 7.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla drukarek, kopiarek i faksów.
- Dostawy artykułów biurowych, DZP.261.20.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów biurowych oraz taśm do drukarek dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.